Weet ik veel, ik was niet op die meet.quote:
Schandalig dat ze niet is geweest danquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hadden nog aangeboden je te sponsoren
En dan had ik om 4 uur alleen in Rotterdam gestaan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hadden nog aangeboden je te sponsoren
Je kan wel bij Do slapen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En dan had ik om 4 uur alleen in Rotterdam gestaan?
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
Normaal is er de week na een meet zo'nsfeer, maar nu even niet
quote:
Hypnos.quote:
Is me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, na vorige meet hebben we een week lang geen gezeik in de SC gehad
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dat heb je onthouden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Maar jij kan sowieso bij iedereen aanbellen om te blijven slapen
Want?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. Maar jij kan sowieso bij iedereen aanbellen om te blijven slapen
Als het hier niet gezellig is ie depriquote:
Dat nog net nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Als het hier niet gezellig is ie depri
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat nog net niet
Het is immers altijd gezellig met mij
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dan kies je toch niet Den Boschquote:
Maar dat kan heul niet, want want want ik ben dan in Oostenrijkquote:
Dat ook nog eens.quote:
Omdat....quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
Waarom loopt wannabePhotoshop steeds vast?
Daarom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
Waarom loopt wannabePhotoshop steeds vast?
Wat dan?quote:
Omdat je Limburg hebt?quote:
Vestelaovend veerste in Mestreechquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgens mij komt er hier iemand iets te kort.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh, en wat dan precies?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik drink net de laatste op, sorry man.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
WAAR IS MEN BIER!
Limburg, of Zuid Brabant.quote:
Pciesquote:
HOERquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik drink net de laatste op, sorry man.
BIERquote:
BOBBY, BOBBY DE BOINK.quote:
quote:
Ga beneden wel ff kijken wat er staatquote:
Pics.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laat m'n zusje er even buiten, wil je?
Ernst. En. Bobby.quote:
Vergeet de rest niet hequote:
Sorry manquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laat m'n zusje er even buiten, wil je?
quote:
Heb voor jullie, mits je het komt halen. Leffe dubbel, leffe 9 en Erdinger Weisbierquote:
Dan kan ik d'r nog wel op fappen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan d'r toch niet krijgen.
Moar ik welquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan d'r toch niet krijgen.
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan kan ik d'r nog wel op fappen.
Dat is wel heel erg jammiequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Heb voor jullie, mits je het komt halen. Leffe dubbel, leffe 9 en Erdinger Weisbier
Hehe!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan kan ik d'r nog wel op fappen.
Whehe serieus. Die was echt tofquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van me speelde de hoofdcommissaris.
Serieus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe serieus. Die was echt tof.
Was dat die dude die altijd deed slapen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van me speelde de hoofdcommissaris.
Lieg nietquote:
Uhu, tijd voor een Erdingerquote:
Bobby is coolerquote:
Nee met mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En dan had ik om 4 uur alleen in Rotterdam gestaan?
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Was dat die dude die altijd deed slapen?
Jamaar ik moet naar PSV.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Heb voor jullie, mits je het komt halen. Leffe dubbel, leffe 9 en Erdinger Weisbier
Oh nee dat was die boer, sorry.quote:
Ik moet fietsen, en ga eerst langs een vriendquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat begint pas om kwart voor 9 man.
Druk zat ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Hebben jullie het ook zo druk volgende week?
Jaaaa, al het werk van de tweede periode inleveren en ik loop dus best wel erg achterquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Dinsdag en woensdag tentamen, dan vakantiequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Geen ene tyfus te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
quote:
I won't do her.quote:
Ik wel.quote:
Zei ik dan dat dat moest ?quote:
Nog TT's genoeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Onorgineel het volgende:
Come Clarity en Man Made God moeten in de TT staan
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hierquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zei ik dan dat dat moest ?![]()
Ze heeft wel humor vind ik
Ik ken jou nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hiervalt nog mee dat Tazar_Yoot er niet is
Weet ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hiervalt nog mee dat Tazar_Yoot er niet is
Vrogger dat is echt minimaal 25 hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet
Vroeger poste ik veeeeeeel meer. En met vroeger bedoelde ik een maandje terug
Ik ziet hier toch ook al meer als 3 maanden hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet
Vroeger poste ik veeeeeeel meer. En met vroeger bedoelde ik een maandje terug
Ik had het geluid uitstaan, dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Weet ik
Maakt verder ook niet uit.
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost danquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik ziet hier toch ook al meer als 3 maanden hoor
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost dan
Alleen maar hier gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost dan
Paar tientjes? Waren ze verguld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef x3ro het volgende:
![]()
Krijg je net een sms, "jah, ik zag je handschoenen nog liggen in de groeve, dacht neem ze maar mee terug voor je"
Scheelt ook weer paar tientjes
Waarom heeft iedereen van die moddervette kerst UI'squote:
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef x3ro het volgende:![]()
Krijg je net een sms, "jah, ik zag je handschoenen nog liggen in de groeve, dacht neem ze maar mee terug voor je"
Scheelt ook weer paar tientjes
Mijne waren ¤50 ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gek
Leer zekerquote:
quote:
Joah, gebruik ze ook voor downhillen en motorcrossen. Van die dingen met kevlar verstevigingen etcquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gek
Omdat ik moddervet ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen van die moddervette kerst UI's
Ik moet ook maar iets maken
Ah, dan is het wat anders inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Joah, gebruik ze ook voor downhillen en motorcrossen. Van die dingen met kevlar verstevigingen etc
Mijn gewone handschoenen zijn wel van leerquote:
Ga maar eens op je bek met crossen zonder die dingenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
true.quote:
Net als de andere helft van Nederland, niet piepen.quote:
Schoenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
Ik piep niet, ik zeur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Len93 het volgende:
[..]
Net als de andere helft van Nederland, niet piepen.
Pronken? Uhuquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Ik heb 0,0 evenwicht, (en kan dus beter voor mijn leven niet op zo'n ding springen) daarom; Canta-crossen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga maar eens op je bek met crossen zonder die dingen
Hush.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pronken? Uhu
Al eens gehoord van een hobby?
Ik heb een beetje een sneaker fetisjquote:
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waardquote:
Stiekem moest ik hier best om lachenquote:
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waard
Daar moet ik nog ff op wachtenquote:
Ja dan boeit het me nietquote:
-modderquote:
Mexicaanse pestkankertyfus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja dan boeit het me niet
Moet je maar niet roken![]()
Krijg toch de q-koorts
Doe ik, maar het schiet niet opquote:
Rooiebietenpis.quote:
Sukkel, doe het zo:quote:
ben je een hvh-feestganger type ofzo?quote:
\quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
\
Dingen waren best ok, en betaalde daar 60 tot 80 eurocent voor pakje Chinese peuken
hvh?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ben je een hvh-feestganger type ofzo?
Rooiepeperscheit.quote:
Kom je er bescheten vanaf wanneer je ze hier weer moet gaan kopenquote:
Dudequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rooiepeperscheit.
(das van die dunne)
(met stukjes)
Hoek van Hollandquote:
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzoquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Ik dacht al handbal vereniging nogietsquote:
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Exact.quote:
Ik lig morgen dus weer op mijn bek.quote:
ja of krav magaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Bij witte wijn vond ik je een faalhaasquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Jailbaitquote:
Nee gek, daar hebben we een zomer voor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.
Linken vanaf 4chanquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij witte wijn vond ik je een faalhaas
Warme gluhwijn of chocomel.
Niks anders.
Pedoooquote:
Daar zijn sites voor.quote:
Summertime, and the livin' is easy.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee gek, daar hebben we een zomer voor.
*mompelt iets met rekken en scheuren*quote:
JA!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
SBSquote:
13/14.quote:
Hooguit.quote:
Kampzenderquote:
Niet meer onweerderig?quote:
Te weinig ervarig met die leeftijd ofzo?quote:
Dat jij pedo bent doet weinig af aan mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Te weinig ervarig met die leeftijd ofzo?![]()
Loserrrrr![]()
Ik zei niks hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Plums het volgende:
Alsof t ook maar n flikker uitmaakt waar die fílm op is.Huillies.
Juist! Perfect gewoon.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
JA!
Het liefst zo'n Zweeds huisje
Zo een
[ afbeelding ]
Ja, er komt de hele tijd een faggot over je scherm heenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Plums het volgende:
Alsof t ook maar n flikker uitmaakt waar die fílm op is.Huillies.
Ik mag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat jij pedo bent doet weinig af aan mij.
[..]
Ik zei niks hoor
Ik heb nu al zin in wintersportquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Juist! Perfect gewoon.
Ik zat 2 jaar geleden in Oostenrijk met een vriendin en dr pa enzo. En daar hadden we ook zo'n soort huisje.
Achterste gedeelte was een schuur, voorste gedeelte van ons.
[ afbeelding ]
Elke nacht voor de openhaard.
Je hebt je rol eindelijk binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, er komt de hele tijd een faggot over je scherm heen
Ik ben verlieft op die berg daarquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Juist! Perfect gewoon.
Ik zat 2 jaar geleden in Oostenrijk met een vriendin en dr pa enzo. En daar hadden we ook zo'n soort huisje.
Achterste gedeelte was een schuur, voorste gedeelte van ons.
[ afbeelding ]
Elke nacht voor de openhaard.
Ja. Dat snap ik.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben verlieft op die berg daarDoar moet ik heen met mijn fiets
Moet je eens bij Slenaken gaan kijken, daar zijn ook van die bergen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is stoer, maar alleen als je omlaag gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met posten op deze pagina, nu scroll ik er steeds langsquote:
Toedelsquote:
Oh, wij zijn jaren niet geweest, toevallig de afgelopen 2 jaar weer wel, en nu weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik.
Moet nu al janken bij de gedachte dat dit mijn eerste jaar zonder wintersport is.
Doeggquote:
Daar is ie voor gemaaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is stoer, maar alleen als je omlaag gaat.
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet somsquote:
Ik ben nog nooit op wintersport geweestquote:
hyves?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet soms![]()
Heerlijk. Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, wij zijn jaren niet geweest, toevallig de afgelopen 2 jaar weer wel, en nu weer
Dat je dat überhaupt kijktquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Bij Ushi en Sushi hebben ze een Apple
Ohja, want ik woon alleen in een huis inderdaad.quote:
Nou, zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet soms![]()
Het is net Zeroku.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar op anderen kankeren hé?
quote:
Voor de gemiddelde Nederlander is dat ook gewoon een vorm van vermaak hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat je scheld met kanker zegt genoegquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een kloon van T_Y.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat je scheld met kanker zegt genoeg
Nee je bent mooi, knap, en een pracht persoon.
Dat wel.
Ohja, want je kent me ook zo goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat je scheld met kanker zegt genoeg
Nee je bent mooi, knap, en een pracht persoon.
Dat wel.
quote:
Have fun.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef x3ro het volgende:
De stapgestapo staat voor de deur
Ik moet meeZe schreeuwen iets van Befehl ist befehl
Tot morgen(hoop ik)
![]()
Die hou ik erinquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef x3ro het volgende:
Tot morgen(hoop ik)
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja, want je kent me ook zo goed.
Viel spaßquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef x3ro het volgende:
Tot morgen(hoop ik)
![]()
Of je houdt gewoon je bek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja.
Ik haut van jau.
al mn hele levuh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MSN????![]()
![]()
![]()
Dat ken ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef x3ro het volgende:
Tot morgen(hoop ik)
![]()
Kirchbergquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heerlijk. Waar ga je heen?
Whaaa.Niet meer elke nacht apres skieën en onszelf te tering in drinken.
Niet meer elke avond uit eten en heel de dag skieën snowboarden met mn meisje.
Fuck.
Euj!quote:
Ja.quote:
Beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kirchberg
En er komen nog 2 mensen van vorig jaar weer, 1 enorme breezer, dat gaat tof apres skieën worden![]()
NTB!quote:
Ja ze is al bezet (ik zou sowieso niets met d'r willenquote:
Latahquote:
homoquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:24 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ga jij je eigen even in slaap huilen homo
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
homo
Hybride organische neveneffectloze organen?
Die afkorting ken ik niet
Gebruik geen intelligente woorden, dat snappen ze niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
homo
Hybride organische neveneffectloze organen?
Die afkorting ken ik niet
Ik ben pas grappig. IK ben en echte eindbaas, een koning, de hosselaar van de streets.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Zeroku het volgende:
Die DD is echt zo fucking grappig he.
Zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef NJ het volgende:
Dionysiou kan kennelijk niet normaal met andere mensen omgaan. Hoeft niet meer terug te komen.
Haha.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben pas grappig. IK ben en echte eindbaas, een koning, de hosselaar van de streets.
Ik ben de zon die veel chiks doet laten smelten
Ofzo iets
Oh. Was ik vergetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Gebruik geen intelligente woorden, dat snappen ze niet.
Zero-i-q?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |