Summertime, and the livin' is easy.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee gek, daar hebben we een zomer voor.
*mompelt iets met rekken en scheuren*quote:
JA!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
SBSquote:
13/14.quote:
Hooguit.quote:
Kampzenderquote:
Niet meer onweerderig?quote:
Te weinig ervarig met die leeftijd ofzo?quote:
Dat jij pedo bent doet weinig af aan mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Te weinig ervarig met die leeftijd ofzo?![]()
Loserrrrr![]()
Ik zei niks hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Plums het volgende:
Alsof t ook maar n flikker uitmaakt waar die fílm op is.Huillies.
Juist! Perfect gewoon.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
JA!
Het liefst zo'n Zweeds huisje
Zo een
[ afbeelding ]
Ja, er komt de hele tijd een faggot over je scherm heenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Plums het volgende:
Alsof t ook maar n flikker uitmaakt waar die fílm op is.Huillies.
Ik mag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat jij pedo bent doet weinig af aan mij.
[..]
Ik zei niks hoor
Ik heb nu al zin in wintersportquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Juist! Perfect gewoon.
Ik zat 2 jaar geleden in Oostenrijk met een vriendin en dr pa enzo. En daar hadden we ook zo'n soort huisje.
Achterste gedeelte was een schuur, voorste gedeelte van ons.
[ afbeelding ]
Elke nacht voor de openhaard.
Je hebt je rol eindelijk binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, er komt de hele tijd een faggot over je scherm heen
Ik ben verlieft op die berg daarquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Juist! Perfect gewoon.
Ik zat 2 jaar geleden in Oostenrijk met een vriendin en dr pa enzo. En daar hadden we ook zo'n soort huisje.
Achterste gedeelte was een schuur, voorste gedeelte van ons.
[ afbeelding ]
Elke nacht voor de openhaard.
Ja. Dat snap ik.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben verlieft op die berg daarDoar moet ik heen met mijn fiets
Moet je eens bij Slenaken gaan kijken, daar zijn ook van die bergen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is stoer, maar alleen als je omlaag gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met posten op deze pagina, nu scroll ik er steeds langsquote:
Toedelsquote:
Oh, wij zijn jaren niet geweest, toevallig de afgelopen 2 jaar weer wel, en nu weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik.
Moet nu al janken bij de gedachte dat dit mijn eerste jaar zonder wintersport is.
Doeggquote:
Daar is ie voor gemaaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is stoer, maar alleen als je omlaag gaat.
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet somsquote:
Ik ben nog nooit op wintersport geweestquote:
hyves?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet soms![]()
Heerlijk. Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, wij zijn jaren niet geweest, toevallig de afgelopen 2 jaar weer wel, en nu weer
Dat je dat überhaupt kijktquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Bij Ushi en Sushi hebben ze een Apple
Ohja, want ik woon alleen in een huis inderdaad.quote:
Nou, zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kk geil id of niet soms![]()
Het is net Zeroku.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar op anderen kankeren hé?
quote:
Voor de gemiddelde Nederlander is dat ook gewoon een vorm van vermaak hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar op anderen kankeren hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |