Rooiepeperscheit.quote:
Kom je er bescheten vanaf wanneer je ze hier weer moet gaan kopenquote:
Dudequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rooiepeperscheit.
(das van die dunne)
(met stukjes)
Hoek van Hollandquote:
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzoquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Ik dacht al handbal vereniging nogietsquote:
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Exact.quote:
Ik lig morgen dus weer op mijn bek.quote:
ja of krav magaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Bij witte wijn vond ik je een faalhaasquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Jailbaitquote:
Nee gek, daar hebben we een zomer voor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.
Linken vanaf 4chanquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij witte wijn vond ik je een faalhaas
Warme gluhwijn of chocomel.
Niks anders.
Pedoooquote:
Daar zijn sites voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |