Ik piep niet, ik zeur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Len93 het volgende:
[..]
Net als de andere helft van Nederland, niet piepen.
Pronken? Uhuquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
Ik heb 0,0 evenwicht, (en kan dus beter voor mijn leven niet op zo'n ding springen) daarom; Canta-crossen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga maar eens op je bek met crossen zonder die dingen
Hush.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pronken? Uhu
Al eens gehoord van een hobby?
Ik heb een beetje een sneaker fetisjquote:
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waardquote:
Stiekem moest ik hier best om lachenquote:
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waard
Daar moet ik nog ff op wachtenquote:
Ja dan boeit het me nietquote:
-modderquote:
Mexicaanse pestkankertyfus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja dan boeit het me niet
Moet je maar niet roken![]()
Krijg toch de q-koorts
Doe ik, maar het schiet niet opquote:
Rooiebietenpis.quote:
Sukkel, doe het zo:quote:
ben je een hvh-feestganger type ofzo?quote:
\quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
\
Dingen waren best ok, en betaalde daar 60 tot 80 eurocent voor pakje Chinese peuken
hvh?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ben je een hvh-feestganger type ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |