Jamaar ik moet naar PSV.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Heb voor jullie, mits je het komt halen. Leffe dubbel, leffe 9 en Erdinger Weisbier
Oh nee dat was die boer, sorry.quote:
Ik moet fietsen, en ga eerst langs een vriendquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat begint pas om kwart voor 9 man.
Druk zat ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Hebben jullie het ook zo druk volgende week?
Jaaaa, al het werk van de tweede periode inleveren en ik loop dus best wel erg achterquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Dinsdag en woensdag tentamen, dan vakantiequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Geen ene tyfus te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
quote:
I won't do her.quote:
Ik wel.quote:
Zei ik dan dat dat moest ?quote:
Nog TT's genoeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Onorgineel het volgende:
Come Clarity en Man Made God moeten in de TT staan
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hierquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zei ik dan dat dat moest ?![]()
Ze heeft wel humor vind ik
Ik ken jou nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hiervalt nog mee dat Tazar_Yoot er niet is
Weet ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je 'n filmpje post met 'n kippetje er in dat er van die reacties komen hiervalt nog mee dat Tazar_Yoot er niet is
Vrogger dat is echt minimaal 25 hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet
Vroeger poste ik veeeeeeel meer. En met vroeger bedoelde ik een maandje terug
Ik ziet hier toch ook al meer als 3 maanden hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet
Vroeger poste ik veeeeeeel meer. En met vroeger bedoelde ik een maandje terug
Ik had het geluid uitstaan, dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Weet ik
Maakt verder ook niet uit.
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost danquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik ziet hier toch ook al meer als 3 maanden hoor
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost dan
Alleen maar hier gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja ok. 3 maanden niet veel gepost dan
Paar tientjes? Waren ze verguld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef x3ro het volgende:
![]()
Krijg je net een sms, "jah, ik zag je handschoenen nog liggen in de groeve, dacht neem ze maar mee terug voor je"
Scheelt ook weer paar tientjes
Waarom heeft iedereen van die moddervette kerst UI'squote:
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef x3ro het volgende:![]()
Krijg je net een sms, "jah, ik zag je handschoenen nog liggen in de groeve, dacht neem ze maar mee terug voor je"
Scheelt ook weer paar tientjes
Mijne waren ¤50 ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gek
Leer zekerquote:
quote:
Joah, gebruik ze ook voor downhillen en motorcrossen. Van die dingen met kevlar verstevigingen etcquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb jij serieus handschoenen van een paar tientjes? Verrekte gek
Omdat ik moddervet ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen van die moddervette kerst UI's
Ik moet ook maar iets maken
Ah, dan is het wat anders inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Joah, gebruik ze ook voor downhillen en motorcrossen. Van die dingen met kevlar verstevigingen etc
Mijn gewone handschoenen zijn wel van leerquote:
Ga maar eens op je bek met crossen zonder die dingenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
true.quote:
Net als de andere helft van Nederland, niet piepen.quote:
Schoenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |