Ik piep niet, ik zeur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Len93 het volgende:
[..]
Net als de andere helft van Nederland, niet piepen.
Pronken? Uhuquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
Ik heb 0,0 evenwicht, (en kan dus beter voor mijn leven niet op zo'n ding springen) daarom; Canta-crossen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga maar eens op je bek met crossen zonder die dingen
Hush.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pronken? Uhu
Al eens gehoord van een hobby?
Ik heb een beetje een sneaker fetisjquote:
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waardquote:
Stiekem moest ik hier best om lachenquote:
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gewone voor wintersport. Maar ik werd de gewone handschoenen een beetje zat, die waren zo snel koud, of nat ofzo. Deze zijn die ¤50 wel waard
Daar moet ik nog ff op wachtenquote:
Ja dan boeit het me nietquote:
-modderquote:
Mexicaanse pestkankertyfus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja dan boeit het me niet
Moet je maar niet roken![]()
Krijg toch de q-koorts
Doe ik, maar het schiet niet opquote:
Rooiebietenpis.quote:
Sukkel, doe het zo:quote:
ben je een hvh-feestganger type ofzo?quote:
\quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
\
Dingen waren best ok, en betaalde daar 60 tot 80 eurocent voor pakje Chinese peuken
hvh?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
ben je een hvh-feestganger type ofzo?
Rooiepeperscheit.quote:
Kom je er bescheten vanaf wanneer je ze hier weer moet gaan kopenquote:
Dudequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rooiepeperscheit.
(das van die dunne)
(met stukjes)
Hoek van Hollandquote:
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzoquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Ik dacht al handbal vereniging nogietsquote:
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haat kou, geef me dan op zijn minst sneeuw ofzo
Exact.quote:
Ik lig morgen dus weer op mijn bek.quote:
ja of krav magaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef Len93 het volgende:
Handschoenen.
Edit; En pronken met motorcrossen, als je dan wat wilt doen wat tof is ga je Canta-crossen.![]()
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Bij witte wijn vond ik je een faalhaasquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd enorm veel behoefte om naar een mooi houten huis te gaan in de bergen en dan met een witte wijn voor de open haard te zitten op een mooi warm kleed.![]()
Jailbaitquote:
Nee gek, daar hebben we een zomer voor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beter om gewoon naar een warm land te gaan en daar in je hawaiiblousje rond te lopen en een beetje luieren.
Linken vanaf 4chanquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij witte wijn vond ik je een faalhaas
Warme gluhwijn of chocomel.
Niks anders.
Pedoooquote:
Daar zijn sites voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |