abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:48:01 #201
163650 Greys
pi_75535556
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe goed ik dit soort dingen aanvoel

Nee, serieus, 't viel me wel een beetje op dat je doorging over het busje van oh-oh en de voorbereidingen van Qwea, een beetje stekeliger dan ik van jou gewend ben.
Kijk en dat is nou net óók mijn punt wat ik net niet uitgelegd kreeg.
Kan je nagaan wat er van mij al als 'treiteren' wordt gezien! Da's dus een nadeel als je normaal best braaf en 'aardig' (hoop ik) bent, dan wordt zelfs een overduidelijk grapje met een dikke knipoog, een hartje én een ' ' er achter al als treiteren gezien. Mensen die normaal nogal grof in de mond zijn kunnen dus veel verder gaan zonder dat het als treiteren wordt gezien dan mensen die het gewoon normaal en goed bedoelen. Beetje scheef, 'ey?
quote:
Ik denk ook wel dat Qwea's opmerking niet bedoeld was om je te kwetsen, ik hoop dat jullie 't nog uitpraten.
Dat weet ik eigenlijk wel zéker dat ze dat niet zo bedoelde. En voor mijn gevoel hebben we ook helemaal geen ruzie, dat is het hem nou juist
Het is ook niet alleen dát, maar... ik ben gewoon nogal slecht in mijn gevoel uitleggen denk ik. Gewoon het algehele grove gedoe hier soms waarin het dan ineens al normaal lijkt te zijn dat je er Hitlers en dictators bij haalt. Als voorbeeld, dus. Het was de druppel, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:00 #202
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75535586
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik kom al behoorlijk lang op fok, wellicht langer dan jij zelfs
Maar ik heb jou nog nooit ergens onredelijk gezien, dus als ik zeg dat je het goed doet, weet ik waar ik over praat.
Jij zat toch ook in onze top 8

Ik ben slecht in leeftijden en verjaardagen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75535596
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

daar heb ik al een poos niet naar gevraagd... hoe gaat het daar mee inmiddels? (met de na-sleep van het ongeluk dus)
Tsja blijft lastig. Kracht links is 55 (kg per zoveel cm) en rechts na de laatste behandeling 20. Verschil is gewoon enorm. Rechts blijft ook tintelen en een raar gevoel hebben en regelmatig kouder aanvoelen dan links. Maandag naar de manueel therapeut eens kijken of die een blokkade kan vinden. Na zo'n twee uur kan ik mijn hoofd ook niet meer houden (kan het niet anders uitleggen) en dan 'moet' ik gaan liggen. Pijn is wel weg trouwens.

Nieuw autotje gaan we ws maandag naar kijken. Een Ford Ka (bouwjaar nog onbekend) met slechts 57.000 km op de tellen en stuurbekrachtiging. Dat laatste leek ons wel handig voor het geval ik last blijf houden.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:25 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75535597
Mensjes, ik ga slapen. Ik heb het al uitgesteld van mezelf maar nu moet ik echt gaan anders ben ik niks waard morgen.

Lief zijn he poepjes voor elkaar Vrede op aarde, tis bijna kerst.

I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:36 #205
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535602
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn mening is kort en bondig;

[knip]
Ja zeg, eerst vraag je een samenvatting, en dan typ je er zelf een wat is 't nou?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:50:00 #206
163650 Greys
pi_75535621
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb teruggelezen, en ik vind absoluut niet dat jij liep te treiteren...
En als Qwea het echt als een onschuldig grapje had bedoeld, dan nog had ze haar excuses aan kunnen bieden toen jij aangaf dat je het niet leuk vond...
(maar er is natuurlijk ook een klein kansje dat ze dat net niet gelezen heeft...)
Q ging precies op dat moment weg, dus ik denk idd dat ze het niet eens meegekregen heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75535627
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:

[..]

Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wie
Trovey heeft af en toe moeite om het bij te houden als het hier in zo'n rap tempo gaat. Niet zo heel verwonderlijk met de snelheid waarop het soms gaat.
En Trovey heeft artrose en rsi, dus veel typen in zulke drukte is lastig voor haar.
Freestyle
pi_75535645
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow ja! Leuk
Mijn favoriete mod!!!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:

[..]

Je moet gewoon een grote waffel hebben en volhouden he?
Maar dat is wel zo. En dat is ook wel logisch als je een gesprek binnenvalt... en teruglezen is dan soms toch wel handig, zodat je een beetje weet waar het over ging...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:51:05 #209
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535658
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tsja blijft lastig. Kracht links is 55 (kg per zoveel cm) en rechts na de laatste behandeling 20. Verschil is gewoon enorm. Rechts blijft ook tintelen en een raar gevoel hebben en regelmatig kouder aanvoelen dan links. Maandag naar de manueel therapeut eens kijken of die een blokkade kan vinden. Na zo'n twee uur kan ik mijn hoofd ook niet meer houden (kan het niet anders uitleggen) en dan 'moet' ik gaan liggen. Pijn is wel weg trouwens.

Nieuw autotje gaan we ws maandag naar kijken. Een Ford Ka (bouwjaar nog onbekend) met slechts 57.000 km op de tellen en stuurbekrachtiging. Dat laatste leek ons wel handig voor het geval ik last blijf houden.
fijn dat de pijn al weg is in ieder geval... maar ja, nu de rest nog
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:51:25 #210
33954 ElisaB
pi_75535670
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Trovey heeft af en toe moeite om het bij te houden als het hier in zo'n rap tempo gaat. Niet zo heel verwonderlijk met de snelheid waarop het soms gaat.
En Trovey heeft artrose en rsi, dus veel typen in zulke drukte is lastig voor haar.
Dat heb ik ook af en toe (niet artrose en rsi, maar dat ik het niet kan bijhouden). Ik weet inmiddels dat de snelheid er ook wel weer een keer uit zal gaan, en dat ik dan weer kan aanhaken. Maar ik kan me voorstellen dat je als redelijke nieuwe hier soms een beetje verdwaalt
pi_75535686
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn mening is kort en bondig;

Er gaat hier over het algemeen één persoon zeer regelmatig flink over de schreef en sorry, maar dat word in stand gehouden door het gros hier. Als het goed met die persoon gaat dan is iedereen en poepig en schatjes en valt 90% als makke lammetjes ervoor, en als 't dan slecht met dr gaat of ze heeft een kutbui dan worden de meest debiele dingen naar iedereens hoofd geslingerd. Of als ze het idee heeft als ze aangevallen word (zie nou toen dat gebeuren over die TT's). En vervolgens word er daarna door de persoon in kwestie weer gedaan alsof er niks is, en uit 'de goeie vrede bewaren' óf naïviteit (weet niet wat het is) gaat het gros hier weer in mee.

Tot het wéér fout gaat, en wéér, en wéér.

Mijn mening.
Oke, dan ga ik even hier gooien wat ik ook al aan Greys pm-de. Als we dan toch eerlijk zijn .

Zonder Qwea aan te vallen voor de rest, maar dit is gewoon mijn mening.
Ze komt vaak een topic binnen zetten met d'r eigen problemen en gooit dat ook zo het topic binnen. Terwijl er weinig interesse is naar anderen (in ieder geval niet buiten de zogenoemde elite groep). En dat stoort mij, maar dat is verder mijn probleem. Vaak zat kan ik juist weer wel om Qwea lachen.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75535700
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij zat toch ook in onze top 8

Ik ben slecht in leeftijden en verjaardagen
Ik vrees dat ik zelfs in de top 3 sta...
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:52:36 #213
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535713
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:
Mensjes, ik ga slapen. Ik heb het al uitgesteld van mezelf maar nu moet ik echt gaan anders ben ik niks waard morgen.

PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 22:52:52 #214
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75535731
Zeg, doen we eve lief ja.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75535748
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:

Welterusten Enfermera. Sweet dreams.
Freestyle
pi_75535769
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Q ging precies op dat moment weg, dus ik denk idd dat ze het niet eens meegekregen heeft
Dat kan ik niet helemaal met je eens zijn maar het kan zijn dat ze met onderstaande quote bedoeld dat ze dat nog wou aanpassen.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
ooh kut ! ik ben nog wat vergeten! Anyway ik ben off
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:54:08 #217
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535784
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, doen we eve lief ja.
Tegen wie?

Niet tegen Elies he, dan vraag je te veel
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:54:33 #218
33954 ElisaB
pi_75535795
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik vrees dat ik zelfs in de top 3 sta...
Owja.... dawasookzo
pi_75535798
Trusten enfermera.
pi_75535816
Oh en na ff de kwestie teruggelzen te hebben:

We hebben het dus over een volwassene, die al de hele week ons laat delen in het feit dat ze stressed om dat etentje/feestje. Prima. Is de SC voor.

En dan mag er niet gezegd worden in nette bewoording dat ze godverdomme es A) moet stoppen met janken dat ze het zo druk heeft en B) dan wat nuttigs moet gaan.

Want ondanks de drukte is er schijnbaar alle tijd om te FOK!ken. Prima. Oordeel ik niet over.

MAAR GA DAN NIET ZITTEN JANKEN DAT ZO'N STRESS EN DRUKTE HEBT
We hebben het toch niet over een kleuter van 11 die z'n tijd niet in kan delen.
En ja ze is speciaal, en ja IRL is het zo'n schat. Maar soms is klaar gewoon klaar.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 22:55:49 #221
Toezicht is gezond!
pi_75535838
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Tegen wie?

Niet tegen Elies he, dan vraag je te veel
Ja ik heb een onderbuik gevoel dat er iemand niet lief is hier.

En zeker tegen elies En ook tegen senes ja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_75535839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:

[..]

Jeetje wat rot nieslief, laat je diegene die achterop je geknald is wel alles vergoeden?
Enne een ka-tje ik vond 'm prima (heeeel wendbaar ook dus perfect voor jou) maar de remmen waren een ramp dus check dat goed.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75535841
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik even hier gooien wat ik ook al aan Greys pm-de. Als we dan toch eerlijk zijn .

Zonder Qwea aan te vallen voor de rest, maar dit is gewoon mijn mening.
Ze komt vaak een topic binnen zetten met d'r eigen problemen en gooit dat ook zo het topic binnen. Terwijl er weinig interesse is naar anderen (in ieder geval niet buiten de zogenoemde elite groep). En dat stoort mij, maar dat is verder mijn probleem. Vaak zat kan ik juist weer wel om Qwea lachen.
Ja, daar heb je wel een punt...
Ik probeer eigenlijk bijna altijd bij te lezen voor ik iets neergooi, omdat ik anders bang ben dat ik midden in een serieus gesprek val en ongepast reageer...
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:56:08 #224
33954 ElisaB
pi_75535848
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Vond je niets van de haaknaalden etc?
pi_75535854
quote:

We hebben het dus over een volwassene, die al de hele week ons laat delen in het feit dat ze stressed om dat etentje/feestje. Prima. Is de SC voor.

En dan mag er niet gezegd worden in nette bewoording dat ze godverdomme es A) moet stoppen met janken dat ze het zo druk heeft en B) dan wat nuttigs moet gaan.

Want ondanks de drukte is er schijnbaar alle tijd om te FOK!ken. Prima. Oordeel ik niet over.

MAAR GA DAN NIET ZITTEN JANKEN DAT ZO'N STRESS EN DRUKTE HEBT
We hebben het toch niet over een kleuter van 11 die z'n tijd niet in kan delen.
En ja ze is speciaal, en ja IRL is het zo'n schat. Maar soms is klaar gewoon klaar.
Je bent lief Ll maar daar val ik dus over he....
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:57:11 #226
33954 ElisaB
pi_75535874
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeer eigenlijk bijna altijd bij te lezen voor ik iets neergooi, omdat ik anders bang ben dat ik midden in een serieus gesprek val en ongepast reageer...
Ow, dat heb ik ook nog wel eens Maar we kennen mekaar een beetje; daar zitten we meestal niet zo mee
pi_75535881
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owja.... dawasookzo
Maar daar gedraag ik me niet naar hoor...
Freestyle
pi_75535883
quote:

-knip-
Het is niet zo'n probleem in mijn ogen dat ze klaagt, maar meer een probleem dat ze dat van anderen niet pikt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:57:35 #229
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535889
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja ik heb een onderbuik gevoel dat er iemand niet lief is hier.

En zeker tegen elies En ook tegen senes ja
Oh dat was ik. Ik vind Elies maar stom . Iets op tegen?
pi_75535899
En nu word er dus zelf al is Qwea niet aanwezig weer overheen geluld. Prima. Maar verwacht dan niet dat er ook maar iets verandert. Heb niet het idee dat ze terugleest, ze is er nu niet om haarzelf te verdedigen dus logisch dat de discussie nu niet gehouden word.

En misschien is dat ook wel het nadeel van een SC met 70% vrouw ofzo, kattig als het er op aan komt en daarna weer poeslief. Doe mij dan maar de mannelijke aanpak en gewoon recht in elkaars gezicht zeggen wat er is en niet nu klagen en morgen weer poeslief doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:58:15 #231
33954 ElisaB
pi_75535905
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Maar daar gedraag ik me niet naar hoor...
Wat jij wilt hoor; ik vind iedereen liev (of niet), maar dat heeft over het algemeen weinig met leeftijd te maken
pi_75535914
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jeetje wat rot nieslief, laat je diegene die achterop je geknald is wel alles vergoeden?
Enne een ka-tje ik vond 'm prima (heeeel wendbaar ook dus perfect voor jou) maar de remmen waren een ramp dus check dat goed.
en kijk wel naar hoeveel ruimte je qua achterbak hebt?? Die lijkt me namelijk eigenlijk altijd erg krap als ik zo'n Ka zie...
pi_75535919
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja echt wel. Zelfs mijn werk gaat een vergoeding opeisen.

We hebben altijd Ford gehad en ik vind dat dus een prettige robuuste auto. Ook omdat we de kids erin vervoeren wel erg belangrijk. Die remmen zal ik naar kijken bedankt voor de tip.
pi_75535929
quote:

[..]

Heb ik dus ook, meestal vraag ik dus of er nieuws is. Misschien dat het me juist bij Qwea opvalt. En nogmaals, het is echt niet omdat ik Qwea niet mag hoor, ik kan vaak om d'r lachen en ze lijkt me ook lief in het echt. Maar ik noem dan liever het beestje bij de naam dan omschrijvingen te geven .
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:59:02 #235
33954 ElisaB
pi_75535931
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
En nu word er dus zelf al is Qwea niet aanwezig weer overheen geluld. Prima. Maar verwacht dan niet dat er ook maar iets verandert. Heb niet het idee dat ze terugleest, ze is er nu niet om haarzelf te verdedigen dus logisch dat de discussie nu niet gehouden word.

En misschien is dat ook wel het nadeel van een SC met 70% vrouw ofzo, kattig als het er op aan komt en daarna weer poeslief. Doe mij dan maar de mannelijke aanpak en gewoon recht in elkaars gezicht zeggen wat er is en niet nu klagen en morgen weer poeslief doen
Vind je mij kusknuffelkroel, of ben ik een verkeerd voorbeeld van de gemiddelde vrouw
pi_75535952
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vond je niets van de haaknaalden etc?
Serieus daar lees ik gewoon overheen. Tegenwoordig als ik teruglees doe ik het niet meer post-voor-post maar scan ik geheel ff, en sla ik dat soort crap gewoon over.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:00:00 #237
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535962
quote:

[..]

Ik weet nog dat ik toen ik hier net was iets heel lomps postte door MB heen die net haar vader had verloren . voelde me toen heel kut, maar bleek totaal onnodig inderdaad...
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:00:33 #238
33954 ElisaB
pi_75535975
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus daar lees ik gewoon overheen. Tegenwoordig als ik teruglees doe ik het niet meer post-voor-post maar scan ik geheel ff, en sla ik dat soort crap gewoon over.
Owkee
pi_75535981
quote:

Lees ik nou verkeerd of wordt bijna hetzelfde al een aantal keren door vrouwelijke mede-posters gezegd. Ik ga niet nog een keer zeggen wat al gezegd is. Wat niet wil zeggen dat ik het niet met je eens ben of met een van de anderen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:01:14 #240
Toezicht is gezond!
pi_75535994
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oh dat was ik. Ik vind Elies maar stom . Iets op tegen?
Ja. Kom maar even mee naar buiten.
pi_75535999
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat jij wilt hoor; ik vind iedereen liev (of niet), maar dat heeft over het algemeen weinig met leeftijd te maken
Zo is het, leeftijd zegt weinig over de mens erachter.
Freestyle
pi_75536011
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

*nieslief scharrelt naar de voorraadkast om te kijken of ze nog popcorn heeft*
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:01:44 #243
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536012
quote:

hmmm fair point. Ik vind eigenlijk niet dat we het een anti-Qwea topic moeten maken, want dat vind ik ook zeker niet nodig, maar je punt is valide denk ik .
pi_75536016
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja echt wel. Zelfs mijn werk gaat een vergoeding opeisen.

We hebben altijd Ford gehad en ik vind dat dus een prettige robuuste auto. Ook omdat we de kids erin vervoeren wel erg belangrijk. Die remmen zal ik naar kijken bedankt voor de tip.
Mooi ondanks dat het rot blijft.

Ka is minder robuust maar verder wel goed hoor, en zet hem niet op de handrem/gebruik die weinig..heb het nu bij een 9 maanden oude ford alweer gezeur mee schijnt een ford kwaal te zijn.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:05 #245
33954 ElisaB
pi_75536023
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:

Ik weet nog dat ik toen ik hier net was iets heel lomps postte door MB heen die net haar vader had verloren . voelde me toen heel kut, maar bleek totaal onnodig inderdaad...
Het hoort gewoon bij de SC en iedereen heeft er last van
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:11 #246
Toezicht is gezond!
pi_75536025
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:

[..]

*nieslief scharrelt naar de voorraadkast om te kijken of ze nog popcorn heeft*
DAAR GA JE VAST MEE GOOIEN HE HE HE?
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:43 #247
33954 ElisaB
pi_75536041
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bitch fight

pi_75536045
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik had het gisteren nog, vroeg aan Ing hoe het met Baloe was...Terwijl ze hem een week geleden al had laten inslapen. Daar voelde ik me ook enorm kut over, maar had het dan ook echt gemist. Je kunt ook niet alles meekrijgen natuurlijk als je ook nog een normaal leven heb
pi_75536050
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja naar de verliezer jij dus.....
pi_75536055
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik ook nog wel eens Maar we kennen mekaar een beetje; daar zitten we meestal niet zo mee
okee, maar dat komt inderdaad omdat je elkaar een beetje kent... en jij zal misschien eerder een user "herkennen" als iemand die op dat moment ergens mee zit, zodat je subtieler uit de hoek kan komen dan een nieuw iemand die "zomaar binnenkomt"
quote:

Ik ben het er niet echt mee eens dat er over heen gepraat wordt. Er is het een en ander gezegd door verschillende personen, en "daarnaast" gaat er een gesprek over de normale dingen, die ook in de slowchat horen lijkt me. Maar Elisab en senesta gaan er toch nog over praten wat nu te doen? Dus het lijkt me niet dat er "over heen gepraat wordt"
pi_75536061
Tombola, zometeen weer een item over die man met die hond! Er zijn heel veel reacties gekomen!!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:29 #252
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536070
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Niet dat ik de vrolijke offtopic note niet waardeer, maar wat was eigenlijk je punt? of kwam je gewoon trollen? (want dan doe ik mee hoor )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:43 #253
163650 Greys
pi_75536076
Ik wil wel nogmaals even benadrukken dat ik dus ECHT denk dat Q geen hekel aan me heeft en dat ze dat Hitler alleen uit een soort misplaatste stoerdoenerij riep. En ik wil eigenlijk ook niet - waar jullie het over hebben moeten jullie zelf weten natuurlijk - dat het nu uitdraait op een Qwea-afkat-bedoening als ze er niet bij is.

Het ging mij, zoals ik zei, om de algehele grove toestanden hier.
De moraalridder, Hitler en dictator waren een voorbeeld van vandaag. Dat me dat gewoon teveel is om op 1 dag naar je kop geslingerd te krijgen, ook als het als grapje bedoeld is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75536077
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vind je mij kusknuffelkroel, of ben ik een verkeerd voorbeeld van de gemiddelde vrouw
Ik weet het niet. Aan de ene kant ben je altijd wel gewoon eerlijk in het topic. Maar je blijft wel ook altijd eeuwig geduldig. Ik had allang een FA erbij getrokken, dan maar een weekendje ban. De lieve aanpak met alles uitleggen werkt duidelijk niet

En misschien is het just me hoor, ben ik gewoon te bekrompen. Maar dat denk ik eigenlijk niet, ik hou ook best van een (schunnig of fout) grapje, maar sommige dingen doe je gewoon niet.

En er zijn gewoon bepaalde dingen die erg de SC kunnen bepalen vind ik. Dat mérk je gewoon. Ik kan het soms tot in mn tenen voelen jeuken als mensen hier hun hart luchten over het overlijden van dierbaren/beestjes en vervolgens walst daar iemand overheen met iets totaal triviaals, wat meteen de setting bepaalt van het topic.

En Bamba heeft het over Elite? Hoe bedoel je dat? Zie je dat als overheersend/bepalend?
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:45 #255
Toezicht is gezond!
pi_75536079
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja naar de verliezer jij dus.....
OW? wie zegt dat ik dit ga verliezen?

zeker omdat ik een fiets ben?
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:11 #256
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536095
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bitch fight

ik ben je bitch niet. kijk dat bedoel ik nou met dat je een kut mod bent
pi_75536102
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mooi ondanks dat het rot blijft.

Ka is minder robuust maar verder wel goed hoor, en zet hem niet op de handrem/gebruik die weinig..heb het nu bij een 9 maanden oude ford alweer gezeur mee schijnt een ford kwaal te zijn.
Eigenlijk nooit last mee gehad maarja wij gebruiken de handrem eigenlijk ook alleen bij de hellingproef en zelfs die doen we vaak met de versnelling of het moet wel een heeeel stijle bult zijn.
pi_75536125
Maar even tussendoor ik wil het ook geen anti Qwea topic maken en sta er irl om bekend dat ik het tact van een man heb aldus de vrouwen
* leest weer verder.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:57 #259
Toezicht is gezond!
pi_75536130
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Niet dat ik de vrolijke offtopic note niet waardeer, maar wat was eigenlijk je punt? of kwam je gewoon trollen? (want dan doe ik mee hoor )
Fiets trolt nooit

Maar wie aan Elies en Snes komt, komt aan mij
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:05:11 #260
33954 ElisaB
pi_75536136
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
hmmm fair point. Ik vind eigenlijk niet dat we het een anti-Qwea topic moeten maken, want dat vind ik ook zeker niet nodig, maar je punt is valide denk ik .
Eensch. Maar ik ben blij dat we het er even over hebben. Ik hoop dat de eventuele afwezigen die er nog iets over willen zeggen, dat op een later moment ook nog doen. De SC is tenslotte van iedereen.

Ik moet nu helaas even afhaken, want ik heb mijn beeb bijna 2 uur geleden al beloofd dat we een filmpje konden gaan kijken en ze zit nog steeds te wachten

Ik lees straks bij!
pi_75536151
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit last mee gehad maarja wij gebruiken de handrem eigenlijk ook alleen bij de hellingproef en zelfs die doen we vaak met de versnelling of het moet wel een heeeel stijle bult zijn.
Ik ben handrem user nr 1 helaas dus ik doe enorm mijn best steeds te denken..af-af-af!
pi_75536169
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

OW? wie zegt dat ik dit ga verliezen?

zeker omdat ik een fiets ben?
Jij gaat door voor de combi-magnetron......
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:06:38 #263
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536181
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Aan de ene kant ben je altijd wel gewoon eerlijk in het topic. Maar je blijft wel ook altijd eeuwig geduldig. Ik had allang een FA erbij getrokken, dan maar een weekendje ban. De lieve aanpak met alles uitleggen werkt duidelijk niet

En misschien is het just me hoor, ben ik gewoon te bekrompen. Maar dat denk ik eigenlijk niet, ik hou ook best van een (schunnig of fout) grapje, maar sommige dingen doe je gewoon niet.

En er zijn gewoon bepaalde dingen die erg de SC kunnen bepalen vind ik. Dat mérk je gewoon. Ik kan het soms tot in mn tenen voelen jeuken als mensen hier hun hart luchten over het overlijden van dierbaren/beestjes en vervolgens walst daar iemand overheen met iets totaal triviaals, wat meteen de setting bepaalt van het topic.
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Niemand in dit topic heeft iets banwaardigs gedaan, tenzij het een FOK regel moet zijn om geen hitler te mogen roepen, maar dan vind ik het nog in de marge hier omdat het (waarschijnlijk) niet zo serieus bedoeld is.

Het is nou eenmaal niet verplicht om medeleven te tonen naar anderen, en niet banwaardig in mijn ogen wanneer iemand er (ook herhaaldelijk) voor kiest om sensitiviteit van een bestaande discussie te negeren in een slowchat

edit: maar ja, ik ben dan ook de hoofdredacteur die in 2 jaar FOK!games in totaal 1 user heeft gebanned . De rest was altijd alles uit te praten met users vond ik
pi_75536193
quote:

[..]

En Bamba heeft het over Elite? Hoe bedoel je dat? Zie je dat als overheersend/bepalend?
Nee, dat was iets wat iemand eerder aanhaalde. Het oude groepje o.i.d. En als ik daarmee de plank mee missla, dan bied ik daar mijn welgemeende excused voor aan!
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:07 #265
Toezicht is gezond!
pi_75536198
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef nieslief het volgende:

[..]

Jij gaat door voor de combi-magnetron......
Die heb ik al

GODMILJAAR!121211
pi_75536213
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:

Ik moet nu helaas even afhaken, want ik heb mijn beeb bijna 2 uur geleden al beloofd dat we een filmpje konden gaan kijken en ze zit nog steeds te wachten

Ik lees straks bij!
Je beeb is nóg geduldiger dan jou.

Kijk ze.
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:41 #267
33954 ElisaB
pi_75536214
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:

okee, maar dat komt inderdaad omdat je elkaar een beetje kent... en jij zal misschien eerder een user "herkennen" als iemand die op dat moment ergens mee zit, zodat je subtieler uit de hoek kan komen dan een nieuw iemand die "zomaar binnenkomt"
Welnee! Mijn dieptepunt was van de week, toen ik Muis adviseerde te bellen om iets te eten te bestellen Ik kan je vertellen: ik was zo geschrokken dat ik een beetje in paniek was en een traan liet. Kortom: ook ik kan de plank nog regelmatig goed misslaan
pi_75536230
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, dat was iets wat iemand eerder aanhaalde. Het oude groepje o.i.d. En als ik daarmee de plank mee missla, dan bied ik daar mijn welgemeende excused voor aan!
Ik haalde het aan
pi_75536241
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het er niet echt mee eens dat er over heen gepraat wordt. Er is het een en ander gezegd door verschillende personen, en "daarnaast" gaat er een gesprek over de normale dingen, die ook in de slowchat horen lijkt me. Maar Elisab en senesta gaan er toch nog over praten wat nu te doen? Dus het lijkt me niet dat er "over heen gepraat wordt"
Ok true, ik heb ook niet alles geheel teruggelezen dus vergeef me als ik soms dingen roep die al geroepen zijn. En dit is ook echt niet om te trollen of rellen ofzo hoor. Ik zat ff in between movies met die van mij dus ik check de SC ff en viel er vol in zeg maar. Maar het zijn al dingen waar ik al tijden best een uitgesproken mening over heb zoals sommigen wel kunnen beamen Vandaar nu in één keer het hele epistel
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:08:46 #270
33954 ElisaB
pi_75536253
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben je bitch niet. kijk dat bedoel ik nou met dat je een kut mod bent
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar wie aan Elies en Snes komt, komt aan mij
Ruimen jullie na afloop zelf even op
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:09:04 #271
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536260
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Welnee! Mijn dieptepunt was van de week, toen ik Muis adviseerde te bellen om iets te eten te bestellen Ik kan je vertellen: ik was zo geschrokken dat ik een beetje in paniek was en een traan liet. Kortom: ook ik kan de plank nog regelmatig goed misslaan
aww mutsje

En nu ga naar beeb! doe d'r de groeten van me?
pi_75536280
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik had toen echt medelijden met je.
Je toonde zelfs digitaal geschrokken.
pi_75536299
quote:

[..]

Ja dat vraag ik me dus ook af wat er gebeurd met de discussie zoals die nu gevoerd wordt. Zou dit op de FP gebeuren had je allang een note of zelfs een ban gehad met een uitspraak als de genoemde hitler kreet.

W.b.t. elite praat ik alleen over mezelf maar ja als je nieuw bent hier en niet gelijk meeschreeuwd dan wordt je af en toe gewoon compleet 'genegeerd' soms. En soms voel je gewoon dat er een achtergrond zit achter bepaalde opmerkingen ik noem de supermarkt-boot mop. En ja dat is nou eenmaal zo als je nieuw bent dat je inside jokes niet snapt. En ja het is ook normaal dat je de een leuker vind dan de ander dat is menselijk en niet meer dan normaal. Zeker bij zo'n grote groep. Maar het is niet overheersend anders waren newbies als ik nl. niet gebleven.
pi_75536302
quote:

Volgens mij is dat elite-gedoe een beetje via mij gekomen... Er werd aan Qwea gevraagd wie haar dan nog serieus nam, en zij zei: "99,9% van de elite hier". Dus zei ik dat ze in haar eentje in de elite zat...

Dat werd hier weer genoemd, zo komt de term elite hier volgens mij...
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:10:42 #275
Toezicht is gezond!
pi_75536304
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ruimen jullie na afloop zelf even op
Dat doet de dokter wel ..
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:10:53 #276
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536313
Zo, serieus genoeg geweest voor mij voor een vrijdagavond Ik ga zo eens lekker naar bedje om wat te lezen.

Slaap lekker straks allemaal, en hou het lief he
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:11:30 #277
33954 ElisaB
pi_75536323
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had toen echt medelijden met je.
Je toonde zelfs digitaal geschrokken.
Ben blij dat het overkwam, want het was oprecht gemeend.

En nu ga ik echt en ik doe haar de groeten van jullie allemaal
pi_75536343
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij is dat elite-gedoe een beetje via mij gekomen... Er werd aan Qwea gevraagd wie haar dan nog serieus nam, en zij zei: "99,9% van de elite hier". Dus zei ik dat ze in haar eentje in de elite zat...

Dat werd hier weer genoemd, zo komt de term elite hier volgens mij...
Jij weer hé?

Designer vrijdag 11 december 2009 @ 23:13:18 #279
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75536370
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:

[..]

Jij weer hé?

ja, tssss al die newbies die hier de boel komen verstieren
🐙
pi_75536374
Trusten voor de naar-bed gaanders
pi_75536378
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Niemand in dit topic heeft iets banwaardigs gedaan, tenzij het een FOK regel moet zijn om geen hitler te mogen roepen, maar dan vind ik het nog in de marge hier omdat het (waarschijnlijk) niet zo serieus bedoeld is.

Het is nou eenmaal niet verplicht om medeleven te tonen naar anderen, en niet banwaardig in mijn ogen wanneer iemand er (ook herhaaldelijk) voor kiest om sensitiviteit van een bestaande discussie te negeren in een slowchat

edit: maar ja, ik ben dan ook de hoofdredacteur die in 2 jaar FOK!games in totaal 1 user heeft gebanned . De rest was altijd alles uit te praten met users vond ik
heb je wel een punt ja, maar ik ben gewoon wat harder wat dat betreft denk ik. Ik zou zo iemand er gerust ff een weekendje afpleuren eigenlijk... Het is inderdaad niet direct banwaardig, maar aan de andere kant zijn het wel van die dingen die toch al tijden nét op of over het randje zijn, en is het vaak toch een soort van trollen e.d.

En hey, I'm all for trolling, maar sommige dingen kunnen gewoon niet, en ik vind dat zoiets sowieso níet in een SC hoort. Pak daar lekker een KLB of ONZ topic voor

Maar eens met dat het geen Q-bash topic moet worden, zeker niet als ze er NIET is. Ik hoop gewoon dat er iets concreets uitkomt aangezien we al best wel wat vaker op 'dit punt' hebben gestaan. En ik loop er nu ff helemaal over leeg omdat ik dus best al ff met een bepaalde mening erover liep. En ik hoop gewoon dat hier als volwassenen over gebabbeld kan worden. Want naar mijn gevoel zijn er eigenlijk juist een hoop mensen die je sowieso al weinig hoort die zich écht ondergesneeuwd voelen. Ik niet eigenlijk, ik heb altijd mn bekkie wel bij me en kan ook best schreeuwen
pi_75536390
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Even een passende straf bedenken
pi_75536392
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok true, ik heb ook niet alles geheel teruggelezen dus vergeef me als ik soms dingen roep die al geroepen zijn. En dit is ook echt niet om te trollen of rellen ofzo hoor. Ik zat ff in between movies met die van mij dus ik check de SC ff en viel er vol in zeg maar. Maar het zijn al dingen waar ik al tijden best een uitgesproken mening over heb zoals sommigen wel kunnen beamen Vandaar nu in één keer het hele epistel
tsssss.... dat is duidelijk het verschil tussen teruglezen en scannen he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75536428
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:

[..]

Jij weer hé?

pi_75536461
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

jij bent ook een watje! Nu de discussie over is weer op komen duiken!!!
pi_75536472
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:

[..]

Even een passende straf bedenken
Vraag het Tombolafan die zit nu midden in een sm-scene........
pi_75536486
Nee! Een JJH??????
Nu?

NIESLIEF!!!

En ja, dat is lastig hoor; midden in een sm-scene zitten en dan hier nog posten!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:16:46 #288
3185 Adelante
To let it go now
pi_75536496
Jullie zijn hier van de rare series he!?!

Waarom is op RTL5 "De Perfecte Vagina" er niet op?
quote:
Documentaire over de 'designer vagina'. Vrouwen gaan vaker naar de plastisch chirurg om hun vagina mooier te maken. Critici vinden dit een stap te ver en denken dat het schoonheidsideaal is doorgeschoten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75536497
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef nieslief het volgende:

[..]

Vraag het Tombolafan die zit nu midden in een sm-scene........
Ja maar, ja maar..Het is juist een straf voor Tombolafan
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 23:16:53 #290
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75536499
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

jij bent ook een watje! Nu de discussie over is weer op komen duiken!!!
ik heb er helemaal niet aan meegedaan, behalve een melige opmerking over mijn ballen

omdat ik een beetje de weg kwijtraak in dat soort discussies
🐙
pi_75536506
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Nee! Een JJH??????
Nu?
Tuurlijk niet ik kom hem wel even verstoren........
pi_75536526
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:

[..]
Wat is er dan wel op?
pi_75536538
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:

[..]
Lama, ik las 'm verkeerd
pi_75536544
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar..Het is juist een straf voor Tombolafan
Oei dan is het lastiger.... Vraag het Cat die heeft ervaring....
pi_75536557
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef nieslief het volgende:

[..]

Wat is er dan wel op?
FOK! Verder niks!
pi_75536569
Is iedereen nu ineens aan het LOGgen?
pi_75536584
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

FOK! Verder niks!
FOK was inderdaad spannederder
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:19:18 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_75536595
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef nieslief het volgende:

[..]

Wat is er dan wel op?
Iets met een crimineel, maar ik kijk nu SOTL
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75536597
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tuurlijk niet ik kom hem wel even verstoren........
ja joh, ik heb hem al aangepast...
pi_75536608
Ik ga ook slapen of bankangen nu. Mijn hoofd valt om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')