abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:48:01 #201
163650 Greys
pi_75535556
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe goed ik dit soort dingen aanvoel

Nee, serieus, 't viel me wel een beetje op dat je doorging over het busje van oh-oh en de voorbereidingen van Qwea, een beetje stekeliger dan ik van jou gewend ben.
Kijk en dat is nou net óók mijn punt wat ik net niet uitgelegd kreeg.
Kan je nagaan wat er van mij al als 'treiteren' wordt gezien! Da's dus een nadeel als je normaal best braaf en 'aardig' (hoop ik) bent, dan wordt zelfs een overduidelijk grapje met een dikke knipoog, een hartje én een ' ' er achter al als treiteren gezien. Mensen die normaal nogal grof in de mond zijn kunnen dus veel verder gaan zonder dat het als treiteren wordt gezien dan mensen die het gewoon normaal en goed bedoelen. Beetje scheef, 'ey?
quote:
Ik denk ook wel dat Qwea's opmerking niet bedoeld was om je te kwetsen, ik hoop dat jullie 't nog uitpraten.
Dat weet ik eigenlijk wel zéker dat ze dat niet zo bedoelde. En voor mijn gevoel hebben we ook helemaal geen ruzie, dat is het hem nou juist
Het is ook niet alleen dát, maar... ik ben gewoon nogal slecht in mijn gevoel uitleggen denk ik. Gewoon het algehele grove gedoe hier soms waarin het dan ineens al normaal lijkt te zijn dat je er Hitlers en dictators bij haalt. Als voorbeeld, dus. Het was de druppel, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:00 #202
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75535586
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik kom al behoorlijk lang op fok, wellicht langer dan jij zelfs
Maar ik heb jou nog nooit ergens onredelijk gezien, dus als ik zeg dat je het goed doet, weet ik waar ik over praat.
Jij zat toch ook in onze top 8

Ik ben slecht in leeftijden en verjaardagen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75535596
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

daar heb ik al een poos niet naar gevraagd... hoe gaat het daar mee inmiddels? (met de na-sleep van het ongeluk dus)
Tsja blijft lastig. Kracht links is 55 (kg per zoveel cm) en rechts na de laatste behandeling 20. Verschil is gewoon enorm. Rechts blijft ook tintelen en een raar gevoel hebben en regelmatig kouder aanvoelen dan links. Maandag naar de manueel therapeut eens kijken of die een blokkade kan vinden. Na zo'n twee uur kan ik mijn hoofd ook niet meer houden (kan het niet anders uitleggen) en dan 'moet' ik gaan liggen. Pijn is wel weg trouwens.

Nieuw autotje gaan we ws maandag naar kijken. Een Ford Ka (bouwjaar nog onbekend) met slechts 57.000 km op de tellen en stuurbekrachtiging. Dat laatste leek ons wel handig voor het geval ik last blijf houden.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:25 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75535597
Mensjes, ik ga slapen. Ik heb het al uitgesteld van mezelf maar nu moet ik echt gaan anders ben ik niks waard morgen.

Lief zijn he poepjes voor elkaar Vrede op aarde, tis bijna kerst.

I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:49:36 #205
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535602
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn mening is kort en bondig;

[knip]
Ja zeg, eerst vraag je een samenvatting, en dan typ je er zelf een wat is 't nou?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:50:00 #206
163650 Greys
pi_75535621
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb teruggelezen, en ik vind absoluut niet dat jij liep te treiteren...
En als Qwea het echt als een onschuldig grapje had bedoeld, dan nog had ze haar excuses aan kunnen bieden toen jij aangaf dat je het niet leuk vond...
(maar er is natuurlijk ook een klein kansje dat ze dat net niet gelezen heeft...)
Q ging precies op dat moment weg, dus ik denk idd dat ze het niet eens meegekregen heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75535627
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:

[..]

Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wie
Trovey heeft af en toe moeite om het bij te houden als het hier in zo'n rap tempo gaat. Niet zo heel verwonderlijk met de snelheid waarop het soms gaat.
En Trovey heeft artrose en rsi, dus veel typen in zulke drukte is lastig voor haar.
Freestyle
pi_75535645
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow ja! Leuk
Mijn favoriete mod!!!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:

[..]

Je moet gewoon een grote waffel hebben en volhouden he?
Maar dat is wel zo. En dat is ook wel logisch als je een gesprek binnenvalt... en teruglezen is dan soms toch wel handig, zodat je een beetje weet waar het over ging...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:51:05 #209
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535658
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tsja blijft lastig. Kracht links is 55 (kg per zoveel cm) en rechts na de laatste behandeling 20. Verschil is gewoon enorm. Rechts blijft ook tintelen en een raar gevoel hebben en regelmatig kouder aanvoelen dan links. Maandag naar de manueel therapeut eens kijken of die een blokkade kan vinden. Na zo'n twee uur kan ik mijn hoofd ook niet meer houden (kan het niet anders uitleggen) en dan 'moet' ik gaan liggen. Pijn is wel weg trouwens.

Nieuw autotje gaan we ws maandag naar kijken. Een Ford Ka (bouwjaar nog onbekend) met slechts 57.000 km op de tellen en stuurbekrachtiging. Dat laatste leek ons wel handig voor het geval ik last blijf houden.
fijn dat de pijn al weg is in ieder geval... maar ja, nu de rest nog
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:51:25 #210
33954 ElisaB
pi_75535670
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Trovey heeft af en toe moeite om het bij te houden als het hier in zo'n rap tempo gaat. Niet zo heel verwonderlijk met de snelheid waarop het soms gaat.
En Trovey heeft artrose en rsi, dus veel typen in zulke drukte is lastig voor haar.
Dat heb ik ook af en toe (niet artrose en rsi, maar dat ik het niet kan bijhouden). Ik weet inmiddels dat de snelheid er ook wel weer een keer uit zal gaan, en dat ik dan weer kan aanhaken. Maar ik kan me voorstellen dat je als redelijke nieuwe hier soms een beetje verdwaalt
pi_75535686
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mijn mening is kort en bondig;

Er gaat hier over het algemeen één persoon zeer regelmatig flink over de schreef en sorry, maar dat word in stand gehouden door het gros hier. Als het goed met die persoon gaat dan is iedereen en poepig en schatjes en valt 90% als makke lammetjes ervoor, en als 't dan slecht met dr gaat of ze heeft een kutbui dan worden de meest debiele dingen naar iedereens hoofd geslingerd. Of als ze het idee heeft als ze aangevallen word (zie nou toen dat gebeuren over die TT's). En vervolgens word er daarna door de persoon in kwestie weer gedaan alsof er niks is, en uit 'de goeie vrede bewaren' óf naïviteit (weet niet wat het is) gaat het gros hier weer in mee.

Tot het wéér fout gaat, en wéér, en wéér.

Mijn mening.
Oke, dan ga ik even hier gooien wat ik ook al aan Greys pm-de. Als we dan toch eerlijk zijn .

Zonder Qwea aan te vallen voor de rest, maar dit is gewoon mijn mening.
Ze komt vaak een topic binnen zetten met d'r eigen problemen en gooit dat ook zo het topic binnen. Terwijl er weinig interesse is naar anderen (in ieder geval niet buiten de zogenoemde elite groep). En dat stoort mij, maar dat is verder mijn probleem. Vaak zat kan ik juist weer wel om Qwea lachen.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75535700
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij zat toch ook in onze top 8

Ik ben slecht in leeftijden en verjaardagen
Ik vrees dat ik zelfs in de top 3 sta...
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:52:36 #213
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535713
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:
Mensjes, ik ga slapen. Ik heb het al uitgesteld van mezelf maar nu moet ik echt gaan anders ben ik niks waard morgen.

PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 22:52:52 #214
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75535731
Zeg, doen we eve lief ja.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75535748
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:

Welterusten Enfermera. Sweet dreams.
Freestyle
pi_75535769
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Q ging precies op dat moment weg, dus ik denk idd dat ze het niet eens meegekregen heeft
Dat kan ik niet helemaal met je eens zijn maar het kan zijn dat ze met onderstaande quote bedoeld dat ze dat nog wou aanpassen.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
ooh kut ! ik ben nog wat vergeten! Anyway ik ben off
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:54:08 #217
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535784
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg, doen we eve lief ja.
Tegen wie?

Niet tegen Elies he, dan vraag je te veel
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:54:33 #218
33954 ElisaB
pi_75535795
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik vrees dat ik zelfs in de top 3 sta...
Owja.... dawasookzo
pi_75535798
Trusten enfermera.
pi_75535816
Oh en na ff de kwestie teruggelzen te hebben:

We hebben het dus over een volwassene, die al de hele week ons laat delen in het feit dat ze stressed om dat etentje/feestje. Prima. Is de SC voor.

En dan mag er niet gezegd worden in nette bewoording dat ze godverdomme es A) moet stoppen met janken dat ze het zo druk heeft en B) dan wat nuttigs moet gaan.

Want ondanks de drukte is er schijnbaar alle tijd om te FOK!ken. Prima. Oordeel ik niet over.

MAAR GA DAN NIET ZITTEN JANKEN DAT ZO'N STRESS EN DRUKTE HEBT
We hebben het toch niet over een kleuter van 11 die z'n tijd niet in kan delen.
En ja ze is speciaal, en ja IRL is het zo'n schat. Maar soms is klaar gewoon klaar.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 22:55:49 #221
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75535838
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Tegen wie?

Niet tegen Elies he, dan vraag je te veel
Ja ik heb een onderbuik gevoel dat er iemand niet lief is hier.

En zeker tegen elies En ook tegen senes ja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75535839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:

[..]

Jeetje wat rot nieslief, laat je diegene die achterop je geknald is wel alles vergoeden?
Enne een ka-tje ik vond 'm prima (heeeel wendbaar ook dus perfect voor jou) maar de remmen waren een ramp dus check dat goed.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75535841
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik even hier gooien wat ik ook al aan Greys pm-de. Als we dan toch eerlijk zijn .

Zonder Qwea aan te vallen voor de rest, maar dit is gewoon mijn mening.
Ze komt vaak een topic binnen zetten met d'r eigen problemen en gooit dat ook zo het topic binnen. Terwijl er weinig interesse is naar anderen (in ieder geval niet buiten de zogenoemde elite groep). En dat stoort mij, maar dat is verder mijn probleem. Vaak zat kan ik juist weer wel om Qwea lachen.
Ja, daar heb je wel een punt...
Ik probeer eigenlijk bijna altijd bij te lezen voor ik iets neergooi, omdat ik anders bang ben dat ik midden in een serieus gesprek val en ongepast reageer...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:56:08 #224
33954 ElisaB
pi_75535848
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Vond je niets van de haaknaalden etc?
pi_75535854
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:

We hebben het dus over een volwassene, die al de hele week ons laat delen in het feit dat ze stressed om dat etentje/feestje. Prima. Is de SC voor.

En dan mag er niet gezegd worden in nette bewoording dat ze godverdomme es A) moet stoppen met janken dat ze het zo druk heeft en B) dan wat nuttigs moet gaan.

Want ondanks de drukte is er schijnbaar alle tijd om te FOK!ken. Prima. Oordeel ik niet over.

MAAR GA DAN NIET ZITTEN JANKEN DAT ZO'N STRESS EN DRUKTE HEBT
We hebben het toch niet over een kleuter van 11 die z'n tijd niet in kan delen.
En ja ze is speciaal, en ja IRL is het zo'n schat. Maar soms is klaar gewoon klaar.
Je bent lief Ll maar daar val ik dus over he....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')