*kijkt om het hoekje*quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ging over:
staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en
mja, die vergeet ik al 3 weken heeeeeeeeeeeeeel doelbewust!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt om het hoekje*
Je vergeet de afwas.
Joh zeikstraalquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie he
Oh ja barbaaf, het ging ook over natregenen/uitwaaien...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh zeikstraal
Misschien moet je terug ook gaan lopen, kan je een beetje uitwaaien
Heb je hem nou nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, die vergeet ik al 3 weken heeeeeeeeeeeeeel doelbewust!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem nou nog niet gedaan?![]()
Ikke wel.
Eh Q? Je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.
Ga dan maar snel naar huis, misschien wacht er wel een verrassing op je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ben nog niet thuihuis!
-edit- waarom heb je die van mij niet meteen ook ff gedaan!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de afwas gisteren laten staan, maar dat was wel helemaal 1 bakje, 1 bord en de magnetroncover, dus die doe ik vanavond wel ff dr bij, daar zul je me niet over horen.
Vanavond heb ik 1 pan , 1 bakje en 1 bord ( gisteren was het kip kerrie uit de vriezer, vanavond soep uit de vriezer ) , wie weet laat ik m wel helemaal staan tot na het ontbijt morgen, beter voor het millieu, kost evenveel water
Jawel, op mn werk als ie leeg isquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was jij je bentobox nooit af!?
Aambeien met geslachtsroom.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Shit, er belt hier een meneer Burger, ik schrijf het op , en nu heb ik ineens hele erge trek in een hamburger
Ja veel plezier!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
ooh kut ! ik ben nog wat vergeten! Anyway ik ben off
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
FUUUUUUUUCK die moet ik echt niet meer eten op mn werk, dat knetteren stopt niet ff als de telefoon gaat he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |