GAquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog minder dan een uur, en ik moet strijkenstofzuigen doe ik morg wel
Ehmmm....... Not so much.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
GA
DAN
EENS
IETS
NUTTIGS
DOEN,
LUI
MOKKEL
DAT
JE
D'R
BENT!
Zo, helpt het?
Echte bikkels doen dat gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
Nou dan had ik die derde mooi niet laten zetten
Nou ja, het was te proberenquote:
ja, dat snap ik eigenlijk ook niet helemaal... toch eens vragen maar idd...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
Nou dan had ik die derde mooi niet laten zetten
like you her?quote:
Ah blijf Qweaaaaaaaaa , tis altijd lachen met jouquote:
Ik ga om 16:30 . Écht waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het was te proberen
En nu?
Nu heb je straks nóg minder tijd en dan wil ik je niet horen piepen over stress en haast!
Ik heb er twee uitgepoept jij???quote:
Ja, dat weet ik ook niet hoor!quote:
Nou, ik weet niet waar jij je in laat neuken dan... maar meestal is het geen goed teken als je je kinderen uitschijtquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb er twee uitgepoept jij???
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het was te proberen
En nu?
Nu heb je straks nóg minder tijd en dan wil ik je niet horen piepen over stress en haast!
ja ho, achter elkaar aan he... telt als 1,5 max!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb er twee uitgepoept jij???
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie he
WIE WEL?quote:
korte termijn geheugen kwijt???quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij je in laat neuken dan... maar meestal is het geen goed teken als je je kinderen uitschijt
quote:
Tis nogal een dictatortje ja die Greysquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.
99.9% van de elite mensen in dit topic.quote:
Ook goed 1,5 maar wel zelf gedaan hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, achter elkaar aan he... telt als 1,5 max!
eeeeh, heus wel, echt, echt ECHT!!!!quote:
Tisda?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
korte termijn geheugen kwijt???![]()
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
korte termijn geheugen kwijt???![]()
[..]
We zitten gewoon in een strafkampquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis nogal een dictatortje ja die Greys![]()
We mogen heul nooit wat
En MM, als dr geen condoom om hoeft, vaak en hardquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
99.9% van de elite mensen in dit topic.
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ook goed 1,5 maar wel zelf gedaan he
elite zal dan wel saaie boel zijn, jij in je eentje...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
99.9% van de elite mensen in dit topic.
Ooh, ook met hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En MM, als dr geen condoom om hoeft, vaak en hard
de dokterquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?
Mijn snolletje hoor ook bij de elite eenheidquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
elite zal dan wel saaie boel zijn, jij in je eentje...
Bied jij je aan????quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?
Dus wacht even. Zij is zwanger, en dan moet de dokter baren?quote:
ik durf niet weg te gaan, word net weer een beetje vrolijk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef nieslief het volgende:
*Nieslief rolt van de stoel en klimt er weer op*
Ik ga nu echt echt koken.....
Hoor ik daar mijn naam ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn snolletje hoor ook bij de elite eenheidvergis je daar niet in.
Nee dank je, ik ben net seropositief geweestquote:
Als "snolletje" jouw naam is, JA!quote:
Gewoon even de Keizer je Snee laten zien en dan kan alles goed komen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus wacht even. Zij is zwanger, en dan moet de dokter baren?
Waar kan ik dan aanvragen?
quote:
Ik heb een koning, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon even de Keizer je Snee laten zien en dan kan alles goed komen...
maakt mij weinig uit hoor... jij moetquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga m'n werkgever aanklagenHeb de afgelopen twee uur moeten doorwerken zonder te kunnen Fokken, moet nu een heel topic teruglezen (of wil iemand een samenvatting posten van de afgelopen twee uur?
)
het ging over:quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga m'n werkgever aanklagenHeb de afgelopen twee uur moeten doorwerken zonder te kunnen Fokken, moet nu een heel topic teruglezen (of wil iemand een samenvatting posten van de afgelopen twee uur?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |