abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:57:11 #226
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75535874
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja, daar heb je wel een punt...
Ik probeer eigenlijk bijna altijd bij te lezen voor ik iets neergooi, omdat ik anders bang ben dat ik midden in een serieus gesprek val en ongepast reageer...
Ow, dat heb ik ook nog wel eens Maar we kennen mekaar een beetje; daar zitten we meestal niet zo mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75535881
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owja.... dawasookzo
Maar daar gedraag ik me niet naar hoor...
Freestyle
pi_75535883
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en na ff de kwestie teruggelzen te hebben:

-knip-
Het is niet zo'n probleem in mijn ogen dat ze klaagt, maar meer een probleem dat ze dat van anderen niet pikt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:57:35 #229
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535889
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja ik heb een onderbuik gevoel dat er iemand niet lief is hier.

En zeker tegen elies En ook tegen senes ja
Oh dat was ik. Ik vind Elies maar stom . Iets op tegen?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_75535899
En nu word er dus zelf al is Qwea niet aanwezig weer overheen geluld. Prima. Maar verwacht dan niet dat er ook maar iets verandert. Heb niet het idee dat ze terugleest, ze is er nu niet om haarzelf te verdedigen dus logisch dat de discussie nu niet gehouden word.

En misschien is dat ook wel het nadeel van een SC met 70% vrouw ofzo, kattig als het er op aan komt en daarna weer poeslief. Doe mij dan maar de mannelijke aanpak en gewoon recht in elkaars gezicht zeggen wat er is en niet nu klagen en morgen weer poeslief doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:58:15 #231
33954 ElisaB
pi_75535905
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Maar daar gedraag ik me niet naar hoor...
Wat jij wilt hoor; ik vind iedereen liev (of niet), maar dat heeft over het algemeen weinig met leeftijd te maken
pi_75535914
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jeetje wat rot nieslief, laat je diegene die achterop je geknald is wel alles vergoeden?
Enne een ka-tje ik vond 'm prima (heeeel wendbaar ook dus perfect voor jou) maar de remmen waren een ramp dus check dat goed.
en kijk wel naar hoeveel ruimte je qua achterbak hebt?? Die lijkt me namelijk eigenlijk altijd erg krap als ik zo'n Ka zie...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75535919
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jeetje wat rot nieslief, laat je diegene die achterop je geknald is wel alles vergoeden?
Enne een ka-tje ik vond 'm prima (heeeel wendbaar ook dus perfect voor jou) maar de remmen waren een ramp dus check dat goed.
Ja echt wel. Zelfs mijn werk gaat een vergoeding opeisen.

We hebben altijd Ford gehad en ik vind dat dus een prettige robuuste auto. Ook omdat we de kids erin vervoeren wel erg belangrijk. Die remmen zal ik naar kijken bedankt voor de tip.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75535929
quote:

[..]

Ik probeer eigenlijk bijna altijd bij te lezen voor ik iets neergooi, omdat ik anders bang ben dat ik midden in een serieus gesprek val en ongepast reageer...
Heb ik dus ook, meestal vraag ik dus of er nieuws is. Misschien dat het me juist bij Qwea opvalt. En nogmaals, het is echt niet omdat ik Qwea niet mag hoor, ik kan vaak om d'r lachen en ze lijkt me ook lief in het echt. Maar ik noem dan liever het beestje bij de naam dan omschrijvingen te geven .
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:59:02 #235
33954 ElisaB
pi_75535931
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
En nu word er dus zelf al is Qwea niet aanwezig weer overheen geluld. Prima. Maar verwacht dan niet dat er ook maar iets verandert. Heb niet het idee dat ze terugleest, ze is er nu niet om haarzelf te verdedigen dus logisch dat de discussie nu niet gehouden word.

En misschien is dat ook wel het nadeel van een SC met 70% vrouw ofzo, kattig als het er op aan komt en daarna weer poeslief. Doe mij dan maar de mannelijke aanpak en gewoon recht in elkaars gezicht zeggen wat er is en niet nu klagen en morgen weer poeslief doen
Vind je mij kusknuffelkroel, of ben ik een verkeerd voorbeeld van de gemiddelde vrouw
pi_75535952
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vond je niets van de haaknaalden etc?
Serieus daar lees ik gewoon overheen. Tegenwoordig als ik teruglees doe ik het niet meer post-voor-post maar scan ik geheel ff, en sla ik dat soort crap gewoon over.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:00:00 #237
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535962
quote:

[..]

Ik weet nog dat ik toen ik hier net was iets heel lomps postte door MB heen die net haar vader had verloren . voelde me toen heel kut, maar bleek totaal onnodig inderdaad...
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:00:33 #238
33954 ElisaB
pi_75535975
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus daar lees ik gewoon overheen. Tegenwoordig als ik teruglees doe ik het niet meer post-voor-post maar scan ik geheel ff, en sla ik dat soort crap gewoon over.
Owkee
pi_75535981
quote:

Lees ik nou verkeerd of wordt bijna hetzelfde al een aantal keren door vrouwelijke mede-posters gezegd. Ik ga niet nog een keer zeggen wat al gezegd is. Wat niet wil zeggen dat ik het niet met je eens ben of met een van de anderen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:01:14 #240
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75535994
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oh dat was ik. Ik vind Elies maar stom . Iets op tegen?
Ja. Kom maar even mee naar buiten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75535999
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat jij wilt hoor; ik vind iedereen liev (of niet), maar dat heeft over het algemeen weinig met leeftijd te maken
Zo is het, leeftijd zegt weinig over de mens erachter.
Freestyle
pi_75536011
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

*nieslief scharrelt naar de voorraadkast om te kijken of ze nog popcorn heeft*
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:01:44 #243
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536012
quote:

hmmm fair point. Ik vind eigenlijk niet dat we het een anti-Qwea topic moeten maken, want dat vind ik ook zeker niet nodig, maar je punt is valide denk ik .
pi_75536016
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja echt wel. Zelfs mijn werk gaat een vergoeding opeisen.

We hebben altijd Ford gehad en ik vind dat dus een prettige robuuste auto. Ook omdat we de kids erin vervoeren wel erg belangrijk. Die remmen zal ik naar kijken bedankt voor de tip.
Mooi ondanks dat het rot blijft.

Ka is minder robuust maar verder wel goed hoor, en zet hem niet op de handrem/gebruik die weinig..heb het nu bij een 9 maanden oude ford alweer gezeur mee schijnt een ford kwaal te zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:05 #245
33954 ElisaB
pi_75536023
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:

Ik weet nog dat ik toen ik hier net was iets heel lomps postte door MB heen die net haar vader had verloren . voelde me toen heel kut, maar bleek totaal onnodig inderdaad...
Het hoort gewoon bij de SC en iedereen heeft er last van
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:11 #246
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75536025
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:

[..]

*nieslief scharrelt naar de voorraadkast om te kijken of ze nog popcorn heeft*
DAAR GA JE VAST MEE GOOIEN HE HE HE?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:02:43 #247
33954 ElisaB
pi_75536041
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bitch fight

pi_75536045
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik had het gisteren nog, vroeg aan Ing hoe het met Baloe was...Terwijl ze hem een week geleden al had laten inslapen. Daar voelde ik me ook enorm kut over, maar had het dan ook echt gemist. Je kunt ook niet alles meekrijgen natuurlijk als je ook nog een normaal leven heb
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75536050
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

DAAR GA JE VAST MEE GOOIEN HE HE HE?
Ja naar de verliezer jij dus.....
pi_75536055
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik ook nog wel eens Maar we kennen mekaar een beetje; daar zitten we meestal niet zo mee
okee, maar dat komt inderdaad omdat je elkaar een beetje kent... en jij zal misschien eerder een user "herkennen" als iemand die op dat moment ergens mee zit, zodat je subtieler uit de hoek kan komen dan een nieuw iemand die "zomaar binnenkomt"
quote:

Ik ben het er niet echt mee eens dat er over heen gepraat wordt. Er is het een en ander gezegd door verschillende personen, en "daarnaast" gaat er een gesprek over de normale dingen, die ook in de slowchat horen lijkt me. Maar Elisab en senesta gaan er toch nog over praten wat nu te doen? Dus het lijkt me niet dat er "over heen gepraat wordt"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')