abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75536061
Tombola, zometeen weer een item over die man met die hond! Er zijn heel veel reacties gekomen!!
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:29 #252
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536070
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

DAAR GA JE VAST MEE GOOIEN HE HE HE?
Niet dat ik de vrolijke offtopic note niet waardeer, maar wat was eigenlijk je punt? of kwam je gewoon trollen? (want dan doe ik mee hoor )
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:43 #253
163650 Greys
pi_75536076
Ik wil wel nogmaals even benadrukken dat ik dus ECHT denk dat Q geen hekel aan me heeft en dat ze dat Hitler alleen uit een soort misplaatste stoerdoenerij riep. En ik wil eigenlijk ook niet - waar jullie het over hebben moeten jullie zelf weten natuurlijk - dat het nu uitdraait op een Qwea-afkat-bedoening als ze er niet bij is.

Het ging mij, zoals ik zei, om de algehele grove toestanden hier.
De moraalridder, Hitler en dictator waren een voorbeeld van vandaag. Dat me dat gewoon teveel is om op 1 dag naar je kop geslingerd te krijgen, ook als het als grapje bedoeld is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75536077
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vind je mij kusknuffelkroel, of ben ik een verkeerd voorbeeld van de gemiddelde vrouw
Ik weet het niet. Aan de ene kant ben je altijd wel gewoon eerlijk in het topic. Maar je blijft wel ook altijd eeuwig geduldig. Ik had allang een FA erbij getrokken, dan maar een weekendje ban. De lieve aanpak met alles uitleggen werkt duidelijk niet

En misschien is het just me hoor, ben ik gewoon te bekrompen. Maar dat denk ik eigenlijk niet, ik hou ook best van een (schunnig of fout) grapje, maar sommige dingen doe je gewoon niet.

En er zijn gewoon bepaalde dingen die erg de SC kunnen bepalen vind ik. Dat mérk je gewoon. Ik kan het soms tot in mn tenen voelen jeuken als mensen hier hun hart luchten over het overlijden van dierbaren/beestjes en vervolgens walst daar iemand overheen met iets totaal triviaals, wat meteen de setting bepaalt van het topic.

En Bamba heeft het over Elite? Hoe bedoel je dat? Zie je dat als overheersend/bepalend?
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:03:45 #255
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75536079
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja naar de verliezer jij dus.....
OW? wie zegt dat ik dit ga verliezen?

zeker omdat ik een fiets ben?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:11 #256
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536095
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bitch fight

ik ben je bitch niet. kijk dat bedoel ik nou met dat je een kut mod bent
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_75536102
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mooi ondanks dat het rot blijft.

Ka is minder robuust maar verder wel goed hoor, en zet hem niet op de handrem/gebruik die weinig..heb het nu bij een 9 maanden oude ford alweer gezeur mee schijnt een ford kwaal te zijn.
Eigenlijk nooit last mee gehad maarja wij gebruiken de handrem eigenlijk ook alleen bij de hellingproef en zelfs die doen we vaak met de versnelling of het moet wel een heeeel stijle bult zijn.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75536125
Maar even tussendoor ik wil het ook geen anti Qwea topic maken en sta er irl om bekend dat ik het tact van een man heb aldus de vrouwen
* leest weer verder.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:57 #259
Toezicht is gezond!
pi_75536130
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Niet dat ik de vrolijke offtopic note niet waardeer, maar wat was eigenlijk je punt? of kwam je gewoon trollen? (want dan doe ik mee hoor )
Fiets trolt nooit

Maar wie aan Elies en Snes komt, komt aan mij
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:05:11 #260
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75536136
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
hmmm fair point. Ik vind eigenlijk niet dat we het een anti-Qwea topic moeten maken, want dat vind ik ook zeker niet nodig, maar je punt is valide denk ik .
Eensch. Maar ik ben blij dat we het er even over hebben. Ik hoop dat de eventuele afwezigen die er nog iets over willen zeggen, dat op een later moment ook nog doen. De SC is tenslotte van iedereen.

Ik moet nu helaas even afhaken, want ik heb mijn beeb bijna 2 uur geleden al beloofd dat we een filmpje konden gaan kijken en ze zit nog steeds te wachten

Ik lees straks bij!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75536151
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit last mee gehad maarja wij gebruiken de handrem eigenlijk ook alleen bij de hellingproef en zelfs die doen we vaak met de versnelling of het moet wel een heeeel stijle bult zijn.
Ik ben handrem user nr 1 helaas dus ik doe enorm mijn best steeds te denken..af-af-af!
pi_75536169
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

OW? wie zegt dat ik dit ga verliezen?

zeker omdat ik een fiets ben?
Jij gaat door voor de combi-magnetron......
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:06:38 #263
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536181
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Aan de ene kant ben je altijd wel gewoon eerlijk in het topic. Maar je blijft wel ook altijd eeuwig geduldig. Ik had allang een FA erbij getrokken, dan maar een weekendje ban. De lieve aanpak met alles uitleggen werkt duidelijk niet

En misschien is het just me hoor, ben ik gewoon te bekrompen. Maar dat denk ik eigenlijk niet, ik hou ook best van een (schunnig of fout) grapje, maar sommige dingen doe je gewoon niet.

En er zijn gewoon bepaalde dingen die erg de SC kunnen bepalen vind ik. Dat mérk je gewoon. Ik kan het soms tot in mn tenen voelen jeuken als mensen hier hun hart luchten over het overlijden van dierbaren/beestjes en vervolgens walst daar iemand overheen met iets totaal triviaals, wat meteen de setting bepaalt van het topic.
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Niemand in dit topic heeft iets banwaardigs gedaan, tenzij het een FOK regel moet zijn om geen hitler te mogen roepen, maar dan vind ik het nog in de marge hier omdat het (waarschijnlijk) niet zo serieus bedoeld is.

Het is nou eenmaal niet verplicht om medeleven te tonen naar anderen, en niet banwaardig in mijn ogen wanneer iemand er (ook herhaaldelijk) voor kiest om sensitiviteit van een bestaande discussie te negeren in een slowchat

edit: maar ja, ik ben dan ook de hoofdredacteur die in 2 jaar FOK!games in totaal 1 user heeft gebanned . De rest was altijd alles uit te praten met users vond ik
pi_75536193
quote:

[..]

En Bamba heeft het over Elite? Hoe bedoel je dat? Zie je dat als overheersend/bepalend?
Nee, dat was iets wat iemand eerder aanhaalde. Het oude groepje o.i.d. En als ik daarmee de plank mee missla, dan bied ik daar mijn welgemeende excused voor aan!
And so the lion fell in love with the lamb
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:07 #265
Toezicht is gezond!
pi_75536198
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef nieslief het volgende:

[..]

Jij gaat door voor de combi-magnetron......
Die heb ik al

GODMILJAAR!121211
pi_75536213
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:

Ik moet nu helaas even afhaken, want ik heb mijn beeb bijna 2 uur geleden al beloofd dat we een filmpje konden gaan kijken en ze zit nog steeds te wachten

Ik lees straks bij!
Je beeb is nóg geduldiger dan jou.

Kijk ze.
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:41 #267
33954 ElisaB
pi_75536214
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:

okee, maar dat komt inderdaad omdat je elkaar een beetje kent... en jij zal misschien eerder een user "herkennen" als iemand die op dat moment ergens mee zit, zodat je subtieler uit de hoek kan komen dan een nieuw iemand die "zomaar binnenkomt"
Welnee! Mijn dieptepunt was van de week, toen ik Muis adviseerde te bellen om iets te eten te bestellen Ik kan je vertellen: ik was zo geschrokken dat ik een beetje in paniek was en een traan liet. Kortom: ook ik kan de plank nog regelmatig goed misslaan
pi_75536230
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, dat was iets wat iemand eerder aanhaalde. Het oude groepje o.i.d. En als ik daarmee de plank mee missla, dan bied ik daar mijn welgemeende excused voor aan!
Ik haalde het aan
pi_75536241
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

okee, maar dat komt inderdaad omdat je elkaar een beetje kent... en jij zal misschien eerder een user "herkennen" als iemand die op dat moment ergens mee zit, zodat je subtieler uit de hoek kan komen dan een nieuw iemand die "zomaar binnenkomt"
[..]

Ik ben het er niet echt mee eens dat er over heen gepraat wordt. Er is het een en ander gezegd door verschillende personen, en "daarnaast" gaat er een gesprek over de normale dingen, die ook in de slowchat horen lijkt me. Maar Elisab en senesta gaan er toch nog over praten wat nu te doen? Dus het lijkt me niet dat er "over heen gepraat wordt"
Ok true, ik heb ook niet alles geheel teruggelezen dus vergeef me als ik soms dingen roep die al geroepen zijn. En dit is ook echt niet om te trollen of rellen ofzo hoor. Ik zat ff in between movies met die van mij dus ik check de SC ff en viel er vol in zeg maar. Maar het zijn al dingen waar ik al tijden best een uitgesproken mening over heb zoals sommigen wel kunnen beamen Vandaar nu in één keer het hele epistel
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:08:46 #270
33954 ElisaB
pi_75536253
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben je bitch niet. kijk dat bedoel ik nou met dat je een kut mod bent
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar wie aan Elies en Snes komt, komt aan mij
Ruimen jullie na afloop zelf even op
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:09:04 #271
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75536260
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Welnee! Mijn dieptepunt was van de week, toen ik Muis adviseerde te bellen om iets te eten te bestellen Ik kan je vertellen: ik was zo geschrokken dat ik een beetje in paniek was en een traan liet. Kortom: ook ik kan de plank nog regelmatig goed misslaan
aww mutsje

En nu ga naar beeb! doe d'r de groeten van me?
pi_75536280
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik had toen echt medelijden met je.
Je toonde zelfs digitaal geschrokken.
pi_75536299
quote:

[..]

Ja dat vraag ik me dus ook af wat er gebeurd met de discussie zoals die nu gevoerd wordt. Zou dit op de FP gebeuren had je allang een note of zelfs een ban gehad met een uitspraak als de genoemde hitler kreet.

W.b.t. elite praat ik alleen over mezelf maar ja als je nieuw bent hier en niet gelijk meeschreeuwd dan wordt je af en toe gewoon compleet 'genegeerd' soms. En soms voel je gewoon dat er een achtergrond zit achter bepaalde opmerkingen ik noem de supermarkt-boot mop. En ja dat is nou eenmaal zo als je nieuw bent dat je inside jokes niet snapt. En ja het is ook normaal dat je de een leuker vind dan de ander dat is menselijk en niet meer dan normaal. Zeker bij zo'n grote groep. Maar het is niet overheersend anders waren newbies als ik nl. niet gebleven.
pi_75536302
quote:

Volgens mij is dat elite-gedoe een beetje via mij gekomen... Er werd aan Qwea gevraagd wie haar dan nog serieus nam, en zij zei: "99,9% van de elite hier". Dus zei ik dat ze in haar eentje in de elite zat...

Dat werd hier weer genoemd, zo komt de term elite hier volgens mij...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 december 2009 @ 23:10:42 #275
Toezicht is gezond!
pi_75536304
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ruimen jullie na afloop zelf even op
Dat doet de dokter wel ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')