Ben blij dat het overkwam, want het was oprecht gemeend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had toen echt medelijden met je.
Je toonde zelfs digitaal geschrokken.
Jij weer hé?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat elite-gedoe een beetje via mij gekomen...Er werd aan Qwea gevraagd wie haar dan nog serieus nam, en zij zei: "99,9% van de elite hier". Dus zei ik dat ze in haar eentje in de elite zat...
Dat werd hier weer genoemd, zo komt de term elite hier volgens mij...
heb je wel een punt ja, maar ik ben gewoon wat harder wat dat betreft denk ik. Ik zou zo iemand er gerust ff een weekendje afpleuren eigenlijk... Het is inderdaad niet direct banwaardig, maar aan de andere kant zijn het wel van die dingen die toch al tijden nét op of over het randje zijn, en is het vaak toch een soort van trollen e.d.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Niemand in dit topic heeft iets banwaardigs gedaan, tenzij het een FOK regel moet zijn om geen hitler te mogen roepen, maar dan vind ik het nog in de marge hier omdat het (waarschijnlijk) niet zo serieus bedoeld is.
Het is nou eenmaal niet verplicht om medeleven te tonen naar anderen, en niet banwaardig in mijn ogen wanneer iemand er (ook herhaaldelijk) voor kiest om sensitiviteit van een bestaande discussie te negeren in een slowchat
edit: maar ja, ik ben dan ook de hoofdredacteur die in 2 jaar FOK!games in totaal 1 user heeft gebanned. De rest was altijd alles uit te praten met users vond ik
Even een passende straf bedenkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tssss al die newbies die hier de boel komen verstieren
tsssss.... dat is duidelijk het verschil tussen teruglezen en scannen he...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok true, ik heb ook niet alles geheel teruggelezen dus vergeef me als ik soms dingen roep die al geroepen zijn. En dit is ook echt niet om te trollen of rellen ofzo hoor. Ik zat ff in between movies met die van mij dus ik check de SC ff en viel er vol in zeg maar. Maar het zijn al dingen waar ik al tijden best een uitgesproken mening over heb zoals sommigen wel kunnen beamenVandaar nu in één keer het hele epistel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tssss al die newbies die hier de boel komen verstieren
Vraag het Tombolafan die zit nu midden in een sm-scene........quote:
quote:Documentaire over de 'designer vagina'. Vrouwen gaan vaker naar de plastisch chirurg om hun vagina mooier te maken. Critici vinden dit een stap te ver en denken dat het schoonheidsideaal is doorgeschoten.
Ja maar, ja maar..Het is juist een straf voor Tombolafanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vraag het Tombolafan die zit nu midden in een sm-scene........
ik heb er helemaal niet aan meegedaan, behalve een melige opmerking over mijn ballenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij bent ook een watje! Nu de discussie over is weer op komen duiken!!!
Tuurlijk niet ik kom hem wel even verstoren........quote:
Wat is er dan wel op?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Jullie zijn hier van de rare series he!?!
Waarom is op RTL5 "De Perfecte Vagina" er niet op?
[..]
Lama, ik las 'm verkeerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Jullie zijn hier van de rare series he!?!
Waarom is op RTL5 "De Perfecte Vagina" er niet op?
[..]
Oei dan is het lastiger.... Vraag het Cat die heeft ervaring....quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..Het is juist een straf voor Tombolafan
FOK! Verder niks!quote:
FOK was inderdaad spannederderquote:
Iets met een crimineel, maar ik kijk nu SOTLquote:
ja joh, ik heb hem al aangepast...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ik kom hem wel even verstoren........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |