quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:08 schreef Tegan het volgende:
Wanneer doen jullie de Kerstboom optuigen? Ik wil graag meteen 6 december tot 6 januari, maar mijn mama doet het rond 20 december tot een dag na Kerst ofzo.
Ik reed net langs de Laan van Meerdervoort nog langs een kerstbomenstal, maar wat ze moeten kosten weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga morgen op jacht en dan laat ik m tot nieuwjaarsweekend zeker wel staan. Ga m niet na kerst afbreken, eerst jarig zijn en dan wil ik ook nog een boom hebben.
Stelletjes die in de wij-vorm antwoorden.quote:
Zit je nou weer bij Q?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons staat de boom er ook nog niet, zal wel deze week ofzo worden. En Q's internet doet het niet. Krijg afkick verschijnselen.
Ik doe niet aan een kerstboom, maar AirwiN misschien welquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stelletjes die in de wij-vorm antwoorden.
Ow wacht...
Lekker naar huis gaan dan. Als de prima levensvoorwaarden niet worden vervuld dan bekijkt 'ie 't maar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons staat de boom er ook nog niet, zal wel deze week ofzo worden. En Q's internet doet het niet. Krijg afkick verschijnselen.
Hier op de hoek bij de kerk verkopen ze ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik reed net langs de Laan van Meerdervoort nog langs een kerstbomenstal, maar wat ze moeten kosten weet ik niet.
Wel in zijn helft van het huis hoop ik?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe niet aan een kerstboom, maar AirwiN misschien wel
Nou ja, aangezien zijn helft van het huis weer voor de helft van mij is en die helft weer voor de helft van hem kan het nog wel eens lastig worden een plekje te vinden waar de kerstboom ueberhaupt pastquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel in zijn helft van het huis hoop ik?
Q. is good for you.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
jaben net wel bijna op m'n bek gegaan met de fiets.
Je brengt je oud papier naar de kerk? Wat nobelquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier op de hoek bij de kerk verkopen ze ookKan ik mooi combineren met het wegbrengen van mijn oud papier
Maar thnx!
Geslipt over de rochel van een buurtberber?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaben net wel bijna op m'n bek gegaan met de fiets.
Air, je mag je boom ook wel bij mij neerzetten dan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, aangezien zijn helft van het huis weer voor de helft van mij is en die helft weer voor de helft van hem kan het nog wel eens lastig worden een plekje te vinden waar de kerstboom ueberhaupt past
Sommige mensen zijn allergisch voor kunststof kerstbomenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben een neppe, want sommige mensen zijn allergisch voor alles.
euh nee, naar de container die voor de kerk staatquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:18 schreef MissMSX het volgende:
Je brengt je oud papier naar de kerk? Wat nobel
Wij hebben ook een nepperd. M'n moeder werd gek van al die naalden en de hond vrat de pot grond op.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben een neppe, want sommige mensen zijn allergisch voor alles.
Is die container niet van de kerk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
euh nee, naar de container die voor de kerk staat
nee, gemeente Den Haag it isquote:
Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.quote:
Bij mijn ouders ook, hier ook op zich wel eens in de zoveel tijd maar daar denk ik zeker weten niet aan dus loop ik er eens in de zoveel tijd even mee naar de containerquote:
Ik zou ze het hele weekend geen eten gevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke katten nog dikker maken.
Ideaal toch? Kan je goed op je banaantjes passenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.
Ik las oom in plaats van boom...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn ze dus allergisch voor dennenaalden. Maar onze boom wordt met het jaar stommer/dunner omdat hij al zo oud is dus.
Ik heb er een paar weggegeven. M'n moeder wilde er gelukkig toch een paar hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ideaal toch? Kan je goed op je banaantjes passen
Die van The Beatles?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef Thrust het volgende:
Verleden jaar wel lol gehad toen Ringo dacht dat de kerstboom, ze persoonlijke plasboom was
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig kun je geloof ik ook het plastic apart inleveren (againdat was toch 15 jaar geleden ook al zo en is toen nogal geflopt?
). Maar ja, je moet wel genoeg plek hebben om alles te scheiden natuurlijk.
Ze hebben ook maar iets van 20 containers over de hele stad staan.. Sorry, ik wil best scheiden maar ik vertik het de halve stad door te lopen om het alsjeblieft in te kunnen leveren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig kun je geloof ik ook het plastic apart inleveren (againdat was toch 15 jaar geleden ook al zo en is toen nogal geflopt?
). Maar ja, je moet wel genoeg plek hebben om alles te scheiden natuurlijk.
Heb je nog interesse in een gatenplant? Nu je toch weer plek hebt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb er een paar weggegeven. M'n moeder wilde er gelukkig toch een paar hebben.
Eindelijk weer een beetje ruime in huis.
Dit is de eerste keer dat ik daarvan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.
Ik vroeg het meer omdat ik dacht dat afval/papier overal wel werd opgehaald, maar niet dus?
jawel, je kan het eens per maand aan de weg zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vroeg het meer omdat ik dacht dat afval/papier overal wel werd opgehaald, maar niet dus?
Volgens mij gaan er wel steeds meer komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar iets van 20 containers over de hele stad staan.. Sorry, ik wil best scheiden maar ik vertik het de halve stad door te lopen om het alsjeblieft in te kunnen leveren.
Nee het schatjequote:
Hij heeft zoveel 'vriendjes' dat hij kan kiezen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.
Wij brachten het vroeger altijd naar school (basisschool) en daarna naar de kerk. Die huurden dan een keer in de zoveel tijd een containerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jawel, je kan het eens per maand aan de weg zettenDan wordt het door de gemeente opgehaald. Bij mijn ouders is het de plaatselijke FC of de muziekvereniging.
Nee. Er zijn tegenwoordig veel meer van die bakken, net als de glasbakken zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee het schatjein me foboboek & avatar
Plaatje? En hoe groot?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog interesse in een gatenplant? Nu je toch weer plek hebt?
Nu wel, leuk om te wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet dat 'ringo' 'appel' betekent in het Japans?
Slechte kwaliteit helaas, maar dit is het monstertjequote:
Geen chemischafvalbak?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Thrust het volgende:
Ik heb nu nog 1container met een scheiding voor gft en gewoon vuil, krijgen binnenkort wel een papier container er bij, Nog even en we hebben een persoonlijke scheiding station in de achtertuin staan
Gelukkig niet persoonlijk, wel bij de glasbakken zo'n bak er naastquote:
Oh die!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit helaas, maar dit is het monstertje
[ afbeelding ]
Hoe scoort dat ding bij de katten Miss? Ikvinnumwelmooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh die!
Ja, die is wel te groot voor hier met die lange takken. Sorry.
Jawel. Dat is dezelfde als de wagen waar de vuilniszakken in gaan. Sterker nog! Het is zelfs dezelfde zak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie ook geen ?
Die van ons is een stuk kleiner en heeft een ander verhaaltje.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh die!
Ja, die is wel te groot voor hier met die lange takken. Sorry.
Die hier kijken er niet naar om. Het kattengras is vele malen interessanterquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe scoort dat ding bij de katten Miss? Ikvinnumwelmooi
Ik dacht al, dat ken ik. Maar dat kan dus kloppenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een nieuw muziekje ontdekt door Never Mind The Buzzkocks.
Anders zou het wel een beetje vies worden hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier in de flat hebben we alleen huisvuil en grofvuil. Maar wel prettig dat we op de begane grond een paar grote ruimtes hebben voor het afval. We kunnen er elke dag van de week bij, dus we hoeven nooit te wachten op de vuilnismannen. Ook al komen ze maar liefst 3 keer per week, dat mag ook wel met zoveel bewoners.
2 gedrochten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Die hier kijken er niet naar om. Het kattengras is vele malen interessanter
Kom je dan ook die twee andere gedrochten nog eens halen? Of moet ik ze komen brengen in m'n kekke fietstassen?
Ik durf alleen m'n fiets met die fietstas eraan niet bij jou voor de deur te laten staan
Het is hier niet echt een kwestie van niet willen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig. Niemand wil het arme ding hebben
Het kwam wel bekend voor idd, maar kende het hele nummer niet enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat ken ik. Maar dat kan dus kloppen![]()
Een beetje, ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders zou het wel een beetje vies worden he
Modem en router even van de stroom afhalen wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil die andere ook eindelijk eens weg hebben en anders gaat het misschien weer maanden durenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 gedrochten?Het was er toch maar 1? Of heb ik bonus gekregen?
![]()
Die fiets kan prima even een uurtje voor de deur staan hoor, geen mens die ernaar omkijkt
Nou ja, niet kunnen, niet willen. Het resultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier niet echt een kwestie van niet willen.
Maar hé, er is een andere kandidate.
Vandaar dat je niet gezellig op de chat zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Modem en router even van de stroom afhalen wil nog wel eens helpen.
ah, twee sprieten erbij voor Lies dus. Wel een verdomd goed excuus om nieuwe bloempotten te kopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil die andere ook eindelijk eens weg hebben en anders gaat het misschien weer maanden duren
Maar die witte fietstassen trekken wel enorm de aandacht en rond oud en nieuw is het wel net iets te leuk daar wat in te gooien
Dat is wel heel zielig, in de vrieskistquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, twee sprieten erbij voor Lies dus. Wel een verdomd goed excuus om nieuwe bloempotten te kopenEn ik wil dat monster graag ook hebben, eens kijken wat de schapen ervan vinden
En anders mag hij in de vrieskist die slaapkamer heet staan
Hij kan ook nog in de keuken! Of moet hij heel veel licht hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel heel zielig, in de vrieskist
Sterker nog, hij gaat hardstikke dood als het te koud isquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel heel zielig, in de vrieskist
Veel licht hoeft nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij kan ook nog in de keuken! Of moet hij heel veel licht hebben?
Eerst in de woonkamer proberen he? Ik sterf zelf al bijna bij het idee dat hij in de kou komt te staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef nectarientje het volgende:
Drie sprieten op een rijtje in het grote raam en het monster in de keuken
Euh, dan is mijn huis hoe dan ook geen goed idee hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Eerst in de woonkamer proberen he? Ik sterf zelf al bijna bij het idee dat hij in de kou komt te staan
Als het maar niet onder de 15 graden komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh, dan is mijn huis hoe dan ook geen goed idee he
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behangquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Maar owh, wat zal het opgeruimd zijn hier straks
euhmquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Als het maar niet onder de 15 graden komt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behang
Sssssssssssssssht!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behang
Ik douche nog wel eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef MissMSX het volgende:
En volgens mij heb jij een negatieve energierekening of wat?
Sssssssssssssssssht yourselfquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik douche nog wel eensen wasmachine enzo ah en natuurlijk een lampje hier en daar. Maar ik verwacht niet dat ik bij moet gaan betalen nee
Mijn hemel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef nectarientje het volgende:
hier!
Nog heel veel meer kwijlmateriaal
De gele is er ookquote:
Ik wil wel graag zo'n vierkant kussentjequote:
Wat begrijp je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef malcolmys het volgende:
[..]
Wij doen niet aan een kerstboom?
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb vanmiddag even een kwartiertje mogen kwijlen op die website.. damn, eerst behang en inpakpapier, nu dekbedovertrekken! When does the hurting stop
Wat is het dan wel?quote:
Dan weet je dat het tijd is om je ogen dicht te doen en te gaan slapen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelf
Maar ik vind het over het algemeen echt too much. Als detail is het leuk, maar van een heel dekbed zou ik scheel gaan zien geloof ik
Van behang jaquote:
pip is zelfs te druk voor mij maar ik heb wel een paar juweeltjes gezien hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelf
Maar ik vind het over het algemeen echt too much. Als detail is het leuk, maar van een heel dekbed zou ik scheel gaan zien geloof ik
En het neuken dan? Met het licht uit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan weet je dat het tijd is om je ogen dicht te doen en te gaan slapen.
Oew, da's wel erg witquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
pip is zelfs te druk voor mij maar ik heb wel een paar juweeltjes gezien hoordeze vind ik echt ontzettend mooi
Dat hoort toch als je getrouwd bent?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
En het neuken dan? Met het licht uit?
Heel mooiquote:
Of gewoon helemaal niet toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je getrouwd bent?
Dan zijn we al jaren in overtredingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je getrouwd bent?
Beetje veel geld jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heel mooiIk ben er alleen nog niet aan toe om 119 euro uit te geven aan een dekbedovertrek
Creatief mên. Is je huis nog wel te herkennen of krijg ik een shock de volgende keer dat ik op bezoek kom?quote:
Dat je de weg naar dit topic nog weet te vindenquote:
of zoals dit filmpje:quote:
Hehheh, het valt allemaal erg mee en het is maar voor 1 kamerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Creatief mên. Is je huis nog wel te herkennen of krijg ik een shock de volgende keer dat ik op bezoek kom?
Hij stond bovenaan bij 'Actieve Topics'quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat je de weg naar dit topic nog weet te vinden
Every sperm is sacredquote:
dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij stond bovenaan bij 'Actieve Topics'.
quote:
Nouja, op dit moment is het hier best actief toch?quote:
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.quote:
Briljant overigens dat er een film is aangekondigd rondom het hele verhaal. Tiger's Wood gaat 'ie heten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.
Tiger's Woodquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.
quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, op dit moment is het hier best actief toch?
Meestal niet natuurlijk.
Spuit elfquote:
Toch liefquote:
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen hequote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen he![]()
.
Terug van nooit weggeweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen he![]()
.
Ik las overigens 'des burdies' eerst op z'n Fransquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Is dat niet altijd zo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Burdie het volgende:
Wat is het acht uur journaal vanavond saai zeg.
Zeker komkommertijd.
Da's wel chiquequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las overigens 'des burdies' eerst op z'n Frans
Tegenwoordig is het toch het hele jaar door komkommertijd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Burdie het volgende:
Wat is het acht uur journaal vanavond saai zeg.
Zeker komkommertijd.
nah ja, ik weet het ook niet. Geen tv enzoquote:
Join the clubquote:
Ben jij ook al op dieet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Tegenwoordig is het toch het hele jaar door komkommertijd?
Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik verveel me overigens nog steeds de pleuris. Tijd voor een filmpje?
Was het maar waar, het zou goed me zijn.quote:
Geen ideequote:
There is no time like the presentquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist hier?
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Nee, en dan x4.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wiltquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Ik ga nog even wat studeren. Hopelijk heb dan de rest van het weekend vrij.
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.quote:
Het vult iig dit normaal gesproken dode topicquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
[..]
Maar je kunt het maar gevraagd hebben.
Ik weet niet eens meer waar die over gingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wilt
dat kan ook wel na oud en nieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Doe je mee met de pannenkoekenwandeltocht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet eens meer waar die over ging
That's what I said!quote:
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...quote:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het eindequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.
Fight Club heb ik ook wel zin in.
Maar ja, nu wel vast sparen voor die extra brede kist danquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...
Nee, there's no time like the present
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
Pulp Fiction dan maar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
Vraag het aan de modjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
Ik geloof het jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Where is my mind, toch?
[..]
Pulp Fiction dan maar?Of Mr. Vengeance?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Onder meer daarom niet.quote:
quote:
Nu je het zegt... wij horen hier helemaal niet thuisquote:
Owhquote:
quote:
Doe jij alles regelen dan?quote:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economiequote:
Maar wel een fijn liedjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef Thrust het volgende:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economie
quote:
Vrouwen.quote:
Jouw schuldquote:
Sssssssssssssssssht!quote:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegdquote:
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegd
Assassins Creed 2 zag ik?quote:
Ik vind het kussentje echt al meer dan genoeg. Zo'n dekbed zou ik al gestoord van wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er niet een hele muur mee behangen nee, dan ga je er allemaal figuren in zien en Satanische boodschappen in lezen enzo, soort 3D-behang.
Maar de dekbedden en handdoeken en washandjes en spreien en servieszooi![]()
![]()
Ik heb er ook bekers van
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.
Netjes! Welk spel?quote:
Sweat dreams!quote:
Ik hoop van nietquote:
Dromen over een huis vol met dat oh zo mooie printjequote:
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?quote:
Nopequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Is die qua moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met Uncharted 1?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef Godtje het volgende:
Al blijft uncharted 2 de beste ps3 game tot nu toe.
Games die je uit kan spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.quote:
Nu een grap maken over Roda zou té makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.
Van wie mag 't niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag nog geen kerstboomik moet eerst opruimen
maar ik verdenk vriendje er van expres telkens troep te maken als ik niet kijk!
Heeft 'ie goed voor elkaar. Jou maar laten werken voor iets wat jij graag wil. zo ga je toch niet om met de vrouw waar je van houdt.quote:
Met het huishouden erbij kom jij ook wel op de zes dagen werk per week, niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Hij zou helpen zei ie...
Maar ja de arme jongen moet deze week 6 dagen werken.. dat is ook wel veel hoor...
Het is er ietsje drukker, dan in zo'n dorpje in Gelderlandquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
Ik heb de laatste tijd dat beeld van 'lief meisje' wat ik van jou had ernstig bij moeten stellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Scheveningen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef nectarientje het volgende:Den Haag
Echt CL, kom hier een keertje fietsen
Je mag wel met de bus hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Thrust het volgende:
Scheveningen!een van de gezelligste plekken in Nederland
Duidelijk niet bekend in Den Haag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Thrust het volgende:
Scheveningen!een van de gezelligste plekken in Nederland
Vertel, wat vind jij dan gezelliger?quote:
Van het jaar pas 2x geweest, parkpop en een avondje op de boulevardquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk niet bekend in Den Haag.
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Thrust het volgende:
Van het jaar pas 2x geweest, parkpop en een avondje op de boulevard
mmz ik heb echt geen idee waar de Reinkenstraat is en wat er zit.. of ik weet het wel maar ken de naam nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.
Zal er dit jaar wel niet van komen, ga volgende jaar zeker kijken of het idd zo gezellig isquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.
Ik vind in Scheveningen een soort van competitiesfeertje hangen, een 'kijk mij ik ben in Scheveningen' sfeertje en daar voel ik me niet prettig bij. Laat mij maar lekker net buiten het centrum van DH lopen/fietsen, meer mijn dingquote:
Zijstraat van de Laan van Meerdervoort ter hoogte van RR3 tramhalte Conradkade. Zitten een aantal kleine kroegjes en eettentjes enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef nectarientje het volgende:
mmz ik heb echt geen idee waar de Reinkenstraat is en wat er zit.. of ik weet het wel maar ken de naam nietDe rest kan ik alleen maar met je eens zijn, hoewel ik de Fred wel wat minder vind geworden in de paar jaar dat ik er fiets.
De ook wat minder drukke plekken? Centrum van DH is mij niet bekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind in Scheveningen een soort van competitiesfeertje hangen, een 'kijk mij ik ben in Scheveningen' sfeertje en daar voel ik me niet prettig bij. Laat mij maar lekker net buiten het centrum van DH lopen/fietsen, meer mijn ding
Drukte vind ik niet erg. Het is alleen vaak wel zo dat de leukste en mooiste plekken net buiten de drukte te vinden zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Thrust het volgende:
De ook wat minder drukke plekken? Centrum van DH is mij niet bekend![]()
Ah, dan klopt het dat ik t niet kenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Zijstraat van de Laan van Meerdervoort ter hoogte van RR3 tramhalte Conradkade. Zitten een aantal kleine kroegjes en eettentjes enzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan klopt het dat ik t niet kenAanrader dus?
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agendaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort maar eens gaan kijken dan
Wie heeft jou meegevraagd dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:31 schreef Thrust het volgende:
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agenda
Teveel koffie op, sla een stap of 7 overquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wie heeft jou meegevraagd dan?
Wat reageer jij dan raar op koffie johquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Thrust het volgende:
Teveel koffie op, sla een stap of 7 over
Je blijft ook wel vriendelijk ook he, was ook wel extreem veel koffie na een extreem korte nachtquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat reageer jij dan raar op koffie joh
Waarom zou ik niet vriendelijk blijven? Of mis ik het sarcasmequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef Thrust het volgende:
Je blijft ook wel vriendelijk ook he, was ook wel extreem veel koffie na een extreem korte nacht![]()
2uurtjes slaap is te weinig als je de volgende dag moet werken..
Misschien omdat ik nogal cheesy opmerkingen gemaakt hebquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet vriendelijk blijven? Of mis ik het sarcasme![]()
2 uur slaap!Damn, daar red ik het niet op hoor. Paar weken terug een nachtje van 3 1/2 uur, godzijdank zonder heel veel alcohol vooraf want het was zo al dramatisch genoeg.
Je bent vrij cheesy bezig jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Thrust het volgende:
Misschien omdat ik nogal cheesy opmerkingen gemaakt hebNadeel van een storingsdienst dat kan je nachtrust kosten, gisteren tot 4uur gewerkt en om 6:30 kwamen de volgende storingen alweer binnen.
Gaat goed, 14meldingen in zo'n korte tijd. Ben druk bezig met een nieuw record, hoop alleen wel dat ik het einde van de week haal
Dat zijn de betere feestjes, als je moet haasten om uit de andere kant van Nederland (of zelf 1x Belgie) om nog een normale tijd op het werk te verschijnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent vrij cheesy bezig jaDat zal ik niet ontkennen
![]()
Ah storingsdienstBij mij gaat het mis na (onverwachte) feestjes met hier en daar wat drank en logeerpartijtjes
Zo braaf ben ik dan weer wel, alleen in het weekend zulke acties. Hoewel ik afgelopen maandag ook in de eerste trein zat met te weinig slaap maar dat was geplandquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:59 schreef Thrust het volgende:
Dat zijn de betere feestjes, als je moet haasten om uit de andere kant van Nederland (of zelf 1x Belgie) om nog een normale tijd op het werk te verschijnen
Dan heb je nog een beetje geluk dat je met de trein naar je werk gaat, met de auto ben je de klos en rijden met je ramen wagenwijd om een beetje wakker te worden is niet fijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo braaf ben ik dan weer wel, alleen in het weekend zulke acties. Hoewel ik afgelopen maandag ook in de eerste trein zat met te weinig slaap maar dat was gepland
Ik kon een auto lenen afgelopen weekend maar als je van oost naar west moet, rijd je zo de file inquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Thrust het volgende:
Dan heb je nog een beetje geluk dat je met de trein naar je werk gaat, met de auto ben je de klos en rijden met je ramen wagenwijd om een beetje wakker te worden is niet fijn![]()
Maak er ook geen gewoonte van, het is wel eens gebeurt
Het is dat ik met al dat gereedschap/materiaal zit anders hoefde ik niet zo nodig met de auto.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kon een auto lenen afgelopen weekend maar als je van oost naar west moet, rijd je zo de file inDan was ik nog wel langer onderweg geweest dan de 3 uur die het nu was
quote:
quote:De Winter Efteling blijft open tot 1 februari. Op 1 april 2010 heropent het park om daarna nooit meer dicht te gaan, kondigde de directievoorzitter aan. Met vertraging van een maand gaat op 1 juli 2010 de nieuwste attractie, de houten racerachtbaan Joris en de Draak open.
Voortaan geen onderhoud meer. Dan worden de attracties nog spannender om in te gaan zitten.quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef RealZeus het volgende:
Alhoewel ik me afvraag hoe ze dat met onderhoud gaan doen
koffie en radioquote:Op zondag 13 december 2009 09:26 schreef AirwiN het volgende:
Zondagochtend wakker worden met een bak thee en Pearl Jam.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
Ik ben moe, net terug van werk. Mijn handen zijn zo koud dat typen echt kut is. Zo een warme douche.
Op!quote:Op zondag 13 december 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Kom je het ook hier brengen Nectarientje?
Gelukkig heeft nectarientje het nog kunnen herstellen voordat het echt fout zou gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe ik er ooit in gekomen ben is mij nog steeds een raadsel.
och, zo erg was het nou ook weer nietquote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe ik er ooit in gekomen ben is mij nog steeds een raadsel.
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vondquote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och, zo erg was het nou ook weer niet![]()
maar goed, 'niet meer' is ook wel heel suggestief natuurlijk
Hoewel het kennelijk toch sporen heeft nagelaten.quote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och, zo erg was het nou ook weer niet![]()
maar goed, 'niet meer' is ook wel heel suggestief natuurlijk
Op dit moment gewoon niemand! Just me, myself and iquote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vond.
Wie zit er nu in je systeem?
Ja, Annie doet iets met je.. Dat vergeet je nooit meer.quote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
Hoewel het kennelijk toch sporen heeft nagelaten.
Nectarientje, Betty en?quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op dit moment gewoon niemand! Just me, myself and i
Je zegt bewust 'haar' en niet 'zijn'?quote:Op zondag 13 december 2009 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen moet gewoon zo nu en dan een Annie in haar systeem hebben.
quote:
Maar Lisette is al die personen samengevoegd, dus dat telt nietquote:
Ik denk zo nu en dan nog wel even na voordat ik wat type.quote:Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zegt bewust 'haar' en niet 'zijn'?
In dat geval: Harrietquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
Maar Lisette is al die personen samengevoegd, dus dat telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |