quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:08 schreef Tegan het volgende:
Wanneer doen jullie de Kerstboom optuigen? Ik wil graag meteen 6 december tot 6 januari, maar mijn mama doet het rond 20 december tot een dag na Kerst ofzo.
Ik reed net langs de Laan van Meerdervoort nog langs een kerstbomenstal, maar wat ze moeten kosten weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga morgen op jacht en dan laat ik m tot nieuwjaarsweekend zeker wel staan. Ga m niet na kerst afbreken, eerst jarig zijn en dan wil ik ook nog een boom hebben.
Stelletjes die in de wij-vorm antwoorden.quote:
Zit je nou weer bij Q?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons staat de boom er ook nog niet, zal wel deze week ofzo worden. En Q's internet doet het niet. Krijg afkick verschijnselen.
Ik doe niet aan een kerstboom, maar AirwiN misschien welquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stelletjes die in de wij-vorm antwoorden.
Ow wacht...
Lekker naar huis gaan dan. Als de prima levensvoorwaarden niet worden vervuld dan bekijkt 'ie 't maar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons staat de boom er ook nog niet, zal wel deze week ofzo worden. En Q's internet doet het niet. Krijg afkick verschijnselen.
Hier op de hoek bij de kerk verkopen ze ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik reed net langs de Laan van Meerdervoort nog langs een kerstbomenstal, maar wat ze moeten kosten weet ik niet.
Wel in zijn helft van het huis hoop ik?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe niet aan een kerstboom, maar AirwiN misschien wel
Nou ja, aangezien zijn helft van het huis weer voor de helft van mij is en die helft weer voor de helft van hem kan het nog wel eens lastig worden een plekje te vinden waar de kerstboom ueberhaupt pastquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel in zijn helft van het huis hoop ik?
Q. is good for you.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
jaben net wel bijna op m'n bek gegaan met de fiets.
Je brengt je oud papier naar de kerk? Wat nobelquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier op de hoek bij de kerk verkopen ze ookKan ik mooi combineren met het wegbrengen van mijn oud papier
Maar thnx!
Geslipt over de rochel van een buurtberber?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaben net wel bijna op m'n bek gegaan met de fiets.
Air, je mag je boom ook wel bij mij neerzetten dan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, aangezien zijn helft van het huis weer voor de helft van mij is en die helft weer voor de helft van hem kan het nog wel eens lastig worden een plekje te vinden waar de kerstboom ueberhaupt past
Sommige mensen zijn allergisch voor kunststof kerstbomenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben een neppe, want sommige mensen zijn allergisch voor alles.
euh nee, naar de container die voor de kerk staatquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:18 schreef MissMSX het volgende:
Je brengt je oud papier naar de kerk? Wat nobel
Wij hebben ook een nepperd. M'n moeder werd gek van al die naalden en de hond vrat de pot grond op.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben een neppe, want sommige mensen zijn allergisch voor alles.
Is die container niet van de kerk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
euh nee, naar de container die voor de kerk staat
nee, gemeente Den Haag it isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |