quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik douche nog wel eensen wasmachine enzo ah en natuurlijk een lampje hier en daar. Maar ik verwacht niet dat ik bij moet gaan betalen nee
Mijn hemel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef nectarientje het volgende:
hier!
Nog heel veel meer kwijlmateriaal
De gele is er ookquote:
Ik wil wel graag zo'n vierkant kussentjequote:
Wat begrijp je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef malcolmys het volgende:
[..]
Wij doen niet aan een kerstboom?
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb vanmiddag even een kwartiertje mogen kwijlen op die website.. damn, eerst behang en inpakpapier, nu dekbedovertrekken! When does the hurting stop
Wat is het dan wel?quote:
Dan weet je dat het tijd is om je ogen dicht te doen en te gaan slapen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelf
Maar ik vind het over het algemeen echt too much. Als detail is het leuk, maar van een heel dekbed zou ik scheel gaan zien geloof ik
Van behang jaquote:
pip is zelfs te druk voor mij maar ik heb wel een paar juweeltjes gezien hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik herinner me nu dat ik de dekbedovertrekken al had gezien op de site van pip zelf
Maar ik vind het over het algemeen echt too much. Als detail is het leuk, maar van een heel dekbed zou ik scheel gaan zien geloof ik
En het neuken dan? Met het licht uit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan weet je dat het tijd is om je ogen dicht te doen en te gaan slapen.
Oew, da's wel erg witquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
pip is zelfs te druk voor mij maar ik heb wel een paar juweeltjes gezien hoordeze vind ik echt ontzettend mooi
Dat hoort toch als je getrouwd bent?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
En het neuken dan? Met het licht uit?
Heel mooiquote:
Of gewoon helemaal niet toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je getrouwd bent?
Dan zijn we al jaren in overtredingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je getrouwd bent?
Beetje veel geld jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heel mooiIk ben er alleen nog niet aan toe om 119 euro uit te geven aan een dekbedovertrek
Creatief mên. Is je huis nog wel te herkennen of krijg ik een shock de volgende keer dat ik op bezoek kom?quote:
Dat je de weg naar dit topic nog weet te vindenquote:
of zoals dit filmpje:quote:
Hehheh, het valt allemaal erg mee en het is maar voor 1 kamerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Creatief mên. Is je huis nog wel te herkennen of krijg ik een shock de volgende keer dat ik op bezoek kom?
Hij stond bovenaan bij 'Actieve Topics'quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat je de weg naar dit topic nog weet te vinden
Every sperm is sacredquote:
dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij stond bovenaan bij 'Actieve Topics'.
quote:
Nouja, op dit moment is het hier best actief toch?quote:
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.quote:
Briljant overigens dat er een film is aangekondigd rondom het hele verhaal. Tiger's Wood gaat 'ie heten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.
Tiger's Woodquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In ieder geval niet met je vrouw als ik Tiger Woods mag geloven.
quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, op dit moment is het hier best actief toch?
Meestal niet natuurlijk.
Spuit elfquote:
Toch liefquote:
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen hequote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen he![]()
.
Terug van nooit weggeweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
I know, maar hey, als iets verkeerd opgepakt kán worden... is dat natuurlijk wel 'des burdies' om dat te doen he![]()
.
Ik las overigens 'des burdies' eerst op z'n Fransquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Is dat niet altijd zo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Burdie het volgende:
Wat is het acht uur journaal vanavond saai zeg.
Zeker komkommertijd.
Da's wel chiquequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las overigens 'des burdies' eerst op z'n Frans
Tegenwoordig is het toch het hele jaar door komkommertijd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Burdie het volgende:
Wat is het acht uur journaal vanavond saai zeg.
Zeker komkommertijd.
nah ja, ik weet het ook niet. Geen tv enzoquote:
Join the clubquote:
Ben jij ook al op dieet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Tegenwoordig is het toch het hele jaar door komkommertijd?
Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik verveel me overigens nog steeds de pleuris. Tijd voor een filmpje?
Was het maar waar, het zou goed me zijn.quote:
Geen ideequote:
There is no time like the presentquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist hier?
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Nee, en dan x4.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wiltquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Ik ga nog even wat studeren. Hopelijk heb dan de rest van het weekend vrij.
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.quote:
Het vult iig dit normaal gesproken dode topicquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
[..]
Maar je kunt het maar gevraagd hebben.
Ik weet niet eens meer waar die over gingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wilt
dat kan ook wel na oud en nieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Doe je mee met de pannenkoekenwandeltocht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet eens meer waar die over ging
That's what I said!quote:
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...quote:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het eindequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.
Fight Club heb ik ook wel zin in.
Maar ja, nu wel vast sparen voor die extra brede kist danquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...
Nee, there's no time like the present
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
Pulp Fiction dan maar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
Vraag het aan de modjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
Ik geloof het jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Where is my mind, toch?
[..]
Pulp Fiction dan maar?Of Mr. Vengeance?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Onder meer daarom niet.quote:
quote:
Nu je het zegt... wij horen hier helemaal niet thuisquote:
Owhquote:
quote:
Doe jij alles regelen dan?quote:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economiequote:
Maar wel een fijn liedjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef Thrust het volgende:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |