Was het maar waar, het zou goed me zijn.quote:
Geen ideequote:
There is no time like the presentquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist hier?
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Nee, en dan x4.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wiltquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het maar waar, het zou goed me zijn.
Maarja, kerst verjaardagen en O&N in het verschiet enzo.
Goede voornemens.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Ik ga nog even wat studeren. Hopelijk heb dan de rest van het weekend vrij.
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.quote:
Het vult iig dit normaal gesproken dode topicquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
[..]
Maar je kunt het maar gevraagd hebben.
Ik weet niet eens meer waar die over gingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat stem hoopvol.Cashback? Daar zitten veel tieten in.
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Who cares. Je bent een lekker wijf, dus je moet lekker eten wat je wilt
dat kan ook wel na oud en nieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Doe je mee met de pannenkoekenwandeltocht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In het kader van wat gezonder zijn en me fitter voelen. Dat is belangrijk.
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet eens meer waar die over ging
That's what I said!quote:
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...quote:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het eindequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jongen wordt verliefd op kassameisje lovestory... maar dan met tieten.
Fight Club heb ik ook wel zin in.
Maar ja, nu wel vast sparen voor die extra brede kist danquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, of na de zomervakantie, of na een jaar... of na je dood...
Nee, there's no time like the present
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Het enige goede aan Fight Club is de muziek van de Pixies aan het einde
Pulp Fiction dan maar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef MissMSX het volgende:
En tieten? Je hebt mijn tieten toch al? Is dat niet genoeg?
Vraag het aan de modjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
Ik geloof het jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Where is my mind, toch?
[..]
Pulp Fiction dan maar?Of Mr. Vengeance?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Burdie het volgende:
Waarom is deze reeks inmiddels niet omgedoopt tot "Huwelijkscrisis SC"?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:29 schreef Burdie het volgende:
Woont Q al samen?
Is CL al bezwangerd?
Is Plateau al gehuwd?
Onder meer daarom niet.quote:
quote:
Nu je het zegt... wij horen hier helemaal niet thuisquote:
Owhquote:
quote:
Doe jij alles regelen dan?quote:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economiequote:
Maar wel een fijn liedjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef Thrust het volgende:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economie
quote:
Vrouwen.quote:
Jouw schuldquote:
Sssssssssssssssssht!quote:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegdquote:
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegd
Assassins Creed 2 zag ik?quote:
Ik vind het kussentje echt al meer dan genoeg. Zo'n dekbed zou ik al gestoord van wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er niet een hele muur mee behangen nee, dan ga je er allemaal figuren in zien en Satanische boodschappen in lezen enzo, soort 3D-behang.
Maar de dekbedden en handdoeken en washandjes en spreien en servieszooi![]()
![]()
Ik heb er ook bekers van
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.
Netjes! Welk spel?quote:
Sweat dreams!quote:
Ik hoop van nietquote:
Dromen over een huis vol met dat oh zo mooie printjequote:
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?quote:
Nopequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Is die qua moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met Uncharted 1?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef Godtje het volgende:
Al blijft uncharted 2 de beste ps3 game tot nu toe.
Games die je uit kan spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.quote:
Nu een grap maken over Roda zou té makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.
Van wie mag 't niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag nog geen kerstboomik moet eerst opruimen
maar ik verdenk vriendje er van expres telkens troep te maken als ik niet kijk!
Heeft 'ie goed voor elkaar. Jou maar laten werken voor iets wat jij graag wil. zo ga je toch niet om met de vrouw waar je van houdt.quote:
Met het huishouden erbij kom jij ook wel op de zes dagen werk per week, niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Hij zou helpen zei ie...
Maar ja de arme jongen moet deze week 6 dagen werken.. dat is ook wel veel hoor...
Het is er ietsje drukker, dan in zo'n dorpje in Gelderlandquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
Ik heb de laatste tijd dat beeld van 'lief meisje' wat ik van jou had ernstig bij moeten stellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Scheveningen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef nectarientje het volgende:Den Haag
Echt CL, kom hier een keertje fietsen
Je mag wel met de bus hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Thrust het volgende:
Scheveningen!een van de gezelligste plekken in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |