Jouw schuldquote:
Sssssssssssssssssht!quote:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegdquote:
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegd
Assassins Creed 2 zag ik?quote:
Ik vind het kussentje echt al meer dan genoeg. Zo'n dekbed zou ik al gestoord van wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er niet een hele muur mee behangen nee, dan ga je er allemaal figuren in zien en Satanische boodschappen in lezen enzo, soort 3D-behang.
Maar de dekbedden en handdoeken en washandjes en spreien en servieszooi![]()
![]()
Ik heb er ook bekers van
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.
Netjes! Welk spel?quote:
Sweat dreams!quote:
Ik hoop van nietquote:
Dromen over een huis vol met dat oh zo mooie printjequote:
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?quote:
Nopequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Is die qua moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met Uncharted 1?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef Godtje het volgende:
Al blijft uncharted 2 de beste ps3 game tot nu toe.
Games die je uit kan spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.quote:
Nu een grap maken over Roda zou té makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.
Van wie mag 't niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag nog geen kerstboomik moet eerst opruimen
maar ik verdenk vriendje er van expres telkens troep te maken als ik niet kijk!
Heeft 'ie goed voor elkaar. Jou maar laten werken voor iets wat jij graag wil. zo ga je toch niet om met de vrouw waar je van houdt.quote:
Met het huishouden erbij kom jij ook wel op de zes dagen werk per week, niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Hij zou helpen zei ie...
Maar ja de arme jongen moet deze week 6 dagen werken.. dat is ook wel veel hoor...
Het is er ietsje drukker, dan in zo'n dorpje in Gelderlandquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
Ik heb de laatste tijd dat beeld van 'lief meisje' wat ik van jou had ernstig bij moeten stellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
wat is Utrecht toch een kutstad om in te fietsen op zaterdag. ik heb al tijden niet meer zo met verwensingen gestrooid
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Scheveningen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef nectarientje het volgende:Den Haag
Echt CL, kom hier een keertje fietsen
Je mag wel met de bus hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Thrust het volgende:
Scheveningen!een van de gezelligste plekken in Nederland
Duidelijk niet bekend in Den Haag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Thrust het volgende:
Scheveningen!een van de gezelligste plekken in Nederland
Vertel, wat vind jij dan gezelliger?quote:
Van het jaar pas 2x geweest, parkpop en een avondje op de boulevardquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk niet bekend in Den Haag.
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Thrust het volgende:
Van het jaar pas 2x geweest, parkpop en een avondje op de boulevard
mmz ik heb echt geen idee waar de Reinkenstraat is en wat er zit.. of ik weet het wel maar ken de naam nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.
Zal er dit jaar wel niet van komen, ga volgende jaar zeker kijken of het idd zo gezellig isquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed begin. Daarmee heb je nog niet de sfeer mogen meemaken van De Fred, de Dennenweg, de Reinkenstraat of de strandtenten bij Kijkduin.
Ik vind in Scheveningen een soort van competitiesfeertje hangen, een 'kijk mij ik ben in Scheveningen' sfeertje en daar voel ik me niet prettig bij. Laat mij maar lekker net buiten het centrum van DH lopen/fietsen, meer mijn dingquote:
Zijstraat van de Laan van Meerdervoort ter hoogte van RR3 tramhalte Conradkade. Zitten een aantal kleine kroegjes en eettentjes enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef nectarientje het volgende:
mmz ik heb echt geen idee waar de Reinkenstraat is en wat er zit.. of ik weet het wel maar ken de naam nietDe rest kan ik alleen maar met je eens zijn, hoewel ik de Fred wel wat minder vind geworden in de paar jaar dat ik er fiets.
De ook wat minder drukke plekken? Centrum van DH is mij niet bekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind in Scheveningen een soort van competitiesfeertje hangen, een 'kijk mij ik ben in Scheveningen' sfeertje en daar voel ik me niet prettig bij. Laat mij maar lekker net buiten het centrum van DH lopen/fietsen, meer mijn ding
Drukte vind ik niet erg. Het is alleen vaak wel zo dat de leukste en mooiste plekken net buiten de drukte te vinden zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Thrust het volgende:
De ook wat minder drukke plekken? Centrum van DH is mij niet bekend![]()
Ah, dan klopt het dat ik t niet kenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Zijstraat van de Laan van Meerdervoort ter hoogte van RR3 tramhalte Conradkade. Zitten een aantal kleine kroegjes en eettentjes enzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan klopt het dat ik t niet kenAanrader dus?
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agendaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort maar eens gaan kijken dan
Wie heeft jou meegevraagd dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:31 schreef Thrust het volgende:
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agenda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |