Ah, dan klopt het dat ik t niet kenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef AirwiN het volgende:
Zijstraat van de Laan van Meerdervoort ter hoogte van RR3 tramhalte Conradkade. Zitten een aantal kleine kroegjes en eettentjes enzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan klopt het dat ik t niet kenAanrader dus?
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agendaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Binnenkort maar eens gaan kijken dan
Wie heeft jou meegevraagd dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:31 schreef Thrust het volgende:
Goed plan! Ik heb alleen wel een hele drukke agenda
Teveel koffie op, sla een stap of 7 overquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wie heeft jou meegevraagd dan?
Wat reageer jij dan raar op koffie johquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Thrust het volgende:
Teveel koffie op, sla een stap of 7 over
Je blijft ook wel vriendelijk ook he, was ook wel extreem veel koffie na een extreem korte nachtquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat reageer jij dan raar op koffie joh
Waarom zou ik niet vriendelijk blijven? Of mis ik het sarcasmequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef Thrust het volgende:
Je blijft ook wel vriendelijk ook he, was ook wel extreem veel koffie na een extreem korte nacht![]()
2uurtjes slaap is te weinig als je de volgende dag moet werken..
Misschien omdat ik nogal cheesy opmerkingen gemaakt hebquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet vriendelijk blijven? Of mis ik het sarcasme![]()
2 uur slaap!Damn, daar red ik het niet op hoor. Paar weken terug een nachtje van 3 1/2 uur, godzijdank zonder heel veel alcohol vooraf want het was zo al dramatisch genoeg.
Je bent vrij cheesy bezig jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:54 schreef Thrust het volgende:
Misschien omdat ik nogal cheesy opmerkingen gemaakt hebNadeel van een storingsdienst dat kan je nachtrust kosten, gisteren tot 4uur gewerkt en om 6:30 kwamen de volgende storingen alweer binnen.
Gaat goed, 14meldingen in zo'n korte tijd. Ben druk bezig met een nieuw record, hoop alleen wel dat ik het einde van de week haal
Dat zijn de betere feestjes, als je moet haasten om uit de andere kant van Nederland (of zelf 1x Belgie) om nog een normale tijd op het werk te verschijnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent vrij cheesy bezig jaDat zal ik niet ontkennen
![]()
Ah storingsdienstBij mij gaat het mis na (onverwachte) feestjes met hier en daar wat drank en logeerpartijtjes
Zo braaf ben ik dan weer wel, alleen in het weekend zulke acties. Hoewel ik afgelopen maandag ook in de eerste trein zat met te weinig slaap maar dat was geplandquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:59 schreef Thrust het volgende:
Dat zijn de betere feestjes, als je moet haasten om uit de andere kant van Nederland (of zelf 1x Belgie) om nog een normale tijd op het werk te verschijnen
Dan heb je nog een beetje geluk dat je met de trein naar je werk gaat, met de auto ben je de klos en rijden met je ramen wagenwijd om een beetje wakker te worden is niet fijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo braaf ben ik dan weer wel, alleen in het weekend zulke acties. Hoewel ik afgelopen maandag ook in de eerste trein zat met te weinig slaap maar dat was gepland
Ik kon een auto lenen afgelopen weekend maar als je van oost naar west moet, rijd je zo de file inquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:10 schreef Thrust het volgende:
Dan heb je nog een beetje geluk dat je met de trein naar je werk gaat, met de auto ben je de klos en rijden met je ramen wagenwijd om een beetje wakker te worden is niet fijn![]()
Maak er ook geen gewoonte van, het is wel eens gebeurt
Het is dat ik met al dat gereedschap/materiaal zit anders hoefde ik niet zo nodig met de auto.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kon een auto lenen afgelopen weekend maar als je van oost naar west moet, rijd je zo de file inDan was ik nog wel langer onderweg geweest dan de 3 uur die het nu was
quote:
quote:De Winter Efteling blijft open tot 1 februari. Op 1 april 2010 heropent het park om daarna nooit meer dicht te gaan, kondigde de directievoorzitter aan. Met vertraging van een maand gaat op 1 juli 2010 de nieuwste attractie, de houten racerachtbaan Joris en de Draak open.
Voortaan geen onderhoud meer. Dan worden de attracties nog spannender om in te gaan zitten.quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef RealZeus het volgende:
Alhoewel ik me afvraag hoe ze dat met onderhoud gaan doen
koffie en radioquote:Op zondag 13 december 2009 09:26 schreef AirwiN het volgende:
Zondagochtend wakker worden met een bak thee en Pearl Jam.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
Ik ben moe, net terug van werk. Mijn handen zijn zo koud dat typen echt kut is. Zo een warme douche.
Op!quote:Op zondag 13 december 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Kom je het ook hier brengen Nectarientje?
Gelukkig heeft nectarientje het nog kunnen herstellen voordat het echt fout zou gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe ik er ooit in gekomen ben is mij nog steeds een raadsel.
och, zo erg was het nou ook weer nietquote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe ik er ooit in gekomen ben is mij nog steeds een raadsel.
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vondquote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och, zo erg was het nou ook weer niet![]()
maar goed, 'niet meer' is ook wel heel suggestief natuurlijk
Hoewel het kennelijk toch sporen heeft nagelaten.quote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
och, zo erg was het nou ook weer niet![]()
maar goed, 'niet meer' is ook wel heel suggestief natuurlijk
Op dit moment gewoon niemand! Just me, myself and iquote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vond.
Wie zit er nu in je systeem?
Ja, Annie doet iets met je.. Dat vergeet je nooit meer.quote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
Hoewel het kennelijk toch sporen heeft nagelaten.
Nectarientje, Betty en?quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op dit moment gewoon niemand! Just me, myself and i
Je zegt bewust 'haar' en niet 'zijn'?quote:Op zondag 13 december 2009 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
Iedereen moet gewoon zo nu en dan een Annie in haar systeem hebben.
quote:
Maar Lisette is al die personen samengevoegd, dus dat telt nietquote:
Ik denk zo nu en dan nog wel even na voordat ik wat type.quote:Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zegt bewust 'haar' en niet 'zijn'?
In dat geval: Harrietquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
Maar Lisette is al die personen samengevoegd, dus dat telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |