Maar wel een fijn liedjequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef Thrust het volgende:
Beunt meneer de uil ook al bij, gaat wel slecht met de economie
quote:
Vrouwen.quote:
Jouw schuldquote:
Sssssssssssssssssht!quote:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegdquote:
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Maak je niet zo druk. Hooguit een kussentje. De rest word ik scheel van heb ik toch al gezegd
Assassins Creed 2 zag ik?quote:
Ik vind het kussentje echt al meer dan genoeg. Zo'n dekbed zou ik al gestoord van wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Je moet er niet een hele muur mee behangen nee, dan ga je er allemaal figuren in zien en Satanische boodschappen in lezen enzo, soort 3D-behang.
Maar de dekbedden en handdoeken en washandjes en spreien en servieszooi![]()
![]()
Ik heb er ook bekers van
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je twee jaar geleden nog over al dat spul.
Netjes! Welk spel?quote:
Sweat dreams!quote:
Ik hoop van nietquote:
Dromen over een huis vol met dat oh zo mooie printjequote:
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?quote:
Nopequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Is die qua moeilijkheidsgraad vergelijkbaar met Uncharted 1?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef Godtje het volgende:
Al blijft uncharted 2 de beste ps3 game tot nu toe.
Games die je uit kan spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te vragen of 'ie de moeite waard is als je 'm 100% hebt uitgespeeld?
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.quote:
Nu een grap maken over Roda zou té makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu plotsklaps waarom je PSV-supporter bent: de kans dat ze de Europa Cup tot en met de winst n de finale uitspelen is immers nihil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |