quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee het schatjein me foboboek & avatar
Plaatje? En hoe groot?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog interesse in een gatenplant? Nu je toch weer plek hebt?
Nu wel, leuk om te wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet dat 'ringo' 'appel' betekent in het Japans?
Slechte kwaliteit helaas, maar dit is het monstertjequote:
Geen chemischafvalbak?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Thrust het volgende:
Ik heb nu nog 1container met een scheiding voor gft en gewoon vuil, krijgen binnenkort wel een papier container er bij, Nog even en we hebben een persoonlijke scheiding station in de achtertuin staan
Gelukkig niet persoonlijk, wel bij de glasbakken zo'n bak er naastquote:
Oh die!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit helaas, maar dit is het monstertje
[ afbeelding ]
Hoe scoort dat ding bij de katten Miss? Ikvinnumwelmooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh die!
Ja, die is wel te groot voor hier met die lange takken. Sorry.
Jawel. Dat is dezelfde als de wagen waar de vuilniszakken in gaan. Sterker nog! Het is zelfs dezelfde zak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie ook geen ?
Die van ons is een stuk kleiner en heeft een ander verhaaltje.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh die!
Ja, die is wel te groot voor hier met die lange takken. Sorry.
Die hier kijken er niet naar om. Het kattengras is vele malen interessanterquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe scoort dat ding bij de katten Miss? Ikvinnumwelmooi
Ik dacht al, dat ken ik. Maar dat kan dus kloppenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een nieuw muziekje ontdekt door Never Mind The Buzzkocks.
Anders zou het wel een beetje vies worden hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier in de flat hebben we alleen huisvuil en grofvuil. Maar wel prettig dat we op de begane grond een paar grote ruimtes hebben voor het afval. We kunnen er elke dag van de week bij, dus we hoeven nooit te wachten op de vuilnismannen. Ook al komen ze maar liefst 3 keer per week, dat mag ook wel met zoveel bewoners.
2 gedrochten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Die hier kijken er niet naar om. Het kattengras is vele malen interessanter
Kom je dan ook die twee andere gedrochten nog eens halen? Of moet ik ze komen brengen in m'n kekke fietstassen?
Ik durf alleen m'n fiets met die fietstas eraan niet bij jou voor de deur te laten staan
Het is hier niet echt een kwestie van niet willen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig. Niemand wil het arme ding hebben
Het kwam wel bekend voor idd, maar kende het hele nummer niet enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat ken ik. Maar dat kan dus kloppen![]()
Een beetje, ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders zou het wel een beetje vies worden he
Modem en router even van de stroom afhalen wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Bij ons staat de boom er ook nog niet, zal wel deze week ofzo worden. En Q's internet doet het niet. Krijg afkick verschijnselen.
Ik wil die andere ook eindelijk eens weg hebben en anders gaat het misschien weer maanden durenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 gedrochten?Het was er toch maar 1? Of heb ik bonus gekregen?
![]()
Die fiets kan prima even een uurtje voor de deur staan hoor, geen mens die ernaar omkijkt
Nou ja, niet kunnen, niet willen. Het resultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier niet echt een kwestie van niet willen.
Maar hé, er is een andere kandidate.
Vandaar dat je niet gezellig op de chat zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Modem en router even van de stroom afhalen wil nog wel eens helpen.
ah, twee sprieten erbij voor Lies dus. Wel een verdomd goed excuus om nieuwe bloempotten te kopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil die andere ook eindelijk eens weg hebben en anders gaat het misschien weer maanden duren
Maar die witte fietstassen trekken wel enorm de aandacht en rond oud en nieuw is het wel net iets te leuk daar wat in te gooien
Dat is wel heel zielig, in de vrieskistquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, twee sprieten erbij voor Lies dus. Wel een verdomd goed excuus om nieuwe bloempotten te kopenEn ik wil dat monster graag ook hebben, eens kijken wat de schapen ervan vinden
En anders mag hij in de vrieskist die slaapkamer heet staan
Hij kan ook nog in de keuken! Of moet hij heel veel licht hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel heel zielig, in de vrieskist
Sterker nog, hij gaat hardstikke dood als het te koud isquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel heel zielig, in de vrieskist
Veel licht hoeft nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij kan ook nog in de keuken! Of moet hij heel veel licht hebben?
Eerst in de woonkamer proberen he? Ik sterf zelf al bijna bij het idee dat hij in de kou komt te staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef nectarientje het volgende:
Drie sprieten op een rijtje in het grote raam en het monster in de keuken
Euh, dan is mijn huis hoe dan ook geen goed idee hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Eerst in de woonkamer proberen he? Ik sterf zelf al bijna bij het idee dat hij in de kou komt te staan
Als het maar niet onder de 15 graden komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh, dan is mijn huis hoe dan ook geen goed idee he
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behangquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Maar owh, wat zal het opgeruimd zijn hier straks
euhmquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Als het maar niet onder de 15 graden komt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behang
Sssssssssssssssht!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik zag vandaag een dekbed van je rode behang
Ik douche nog wel eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef MissMSX het volgende:
En volgens mij heb jij een negatieve energierekening of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |