Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.quote:
Bij mijn ouders ook, hier ook op zich wel eens in de zoveel tijd maar daar denk ik zeker weten niet aan dus loop ik er eens in de zoveel tijd even mee naar de containerquote:
Ik zou ze het hele weekend geen eten gevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke katten nog dikker maken.
Ideaal toch? Kan je goed op je banaantjes passenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.
Ik las oom in plaats van boom...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn ze dus allergisch voor dennenaalden. Maar onze boom wordt met het jaar stommer/dunner omdat hij al zo oud is dus.
Ik heb er een paar weggegeven. M'n moeder wilde er gelukkig toch een paar hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ideaal toch? Kan je goed op je banaantjes passen
Die van The Beatles?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef Thrust het volgende:
Verleden jaar wel lol gehad toen Ringo dacht dat de kerstboom, ze persoonlijke plasboom was
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig kun je geloof ik ook het plastic apart inleveren (againdat was toch 15 jaar geleden ook al zo en is toen nogal geflopt?
). Maar ja, je moet wel genoeg plek hebben om alles te scheiden natuurlijk.
Ze hebben ook maar iets van 20 containers over de hele stad staan.. Sorry, ik wil best scheiden maar ik vertik het de halve stad door te lopen om het alsjeblieft in te kunnen leveren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig kun je geloof ik ook het plastic apart inleveren (againdat was toch 15 jaar geleden ook al zo en is toen nogal geflopt?
). Maar ja, je moet wel genoeg plek hebben om alles te scheiden natuurlijk.
Heb je nog interesse in een gatenplant? Nu je toch weer plek hebt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb er een paar weggegeven. M'n moeder wilde er gelukkig toch een paar hebben.
Eindelijk weer een beetje ruime in huis.
Dit is de eerste keer dat ik daarvan hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.
Ik vroeg het meer omdat ik dacht dat afval/papier overal wel werd opgehaald, maar niet dus?
jawel, je kan het eens per maand aan de weg zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vroeg het meer omdat ik dacht dat afval/papier overal wel werd opgehaald, maar niet dus?
Volgens mij gaan er wel steeds meer komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar iets van 20 containers over de hele stad staan.. Sorry, ik wil best scheiden maar ik vertik het de halve stad door te lopen om het alsjeblieft in te kunnen leveren.
Nee het schatjequote:
Hij heeft zoveel 'vriendjes' dat hij kan kiezen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn kattenoppasdienst is een stuk rustiger geworden zie ik.
Wij brachten het vroeger altijd naar school (basisschool) en daarna naar de kerk. Die huurden dan een keer in de zoveel tijd een containerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jawel, je kan het eens per maand aan de weg zettenDan wordt het door de gemeente opgehaald. Bij mijn ouders is het de plaatselijke FC of de muziekvereniging.
Nee. Er zijn tegenwoordig veel meer van die bakken, net als de glasbakken zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, belachelijk. Nu moet ik nog een prullenbak en dat past niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |