Gaat snel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Laatste 30 minuten van Corné Klijn bij 3FM. Klote!
En weer geen Veenstra!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Ja, en ook voor de Top2000.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Oefenen voor volgende week? ik wil ook zo lang mogelijk blijven luisteren denk ikGiel zal wel niet zo veel praten alle 50 platen moeten wel gedraaid worden natuurlijk
Ik heb te weinig knopjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sjors wil jij verschuren naar verschuuren zetten ?
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef themauster het volgende:
Ik ga Corne echt missen, al sinds ik een klein jongentje was, elke vrijdagavond Corne Klein op de radio![]()
Nu stopt en dat is erg jammer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHquote:
Heb jij dat maar bij een DJquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind/vond het altijd zo'n leuk begin van het weekend.
Nu krijgen we voortaan Bartde enige DJ op 3FM die ik altijd bewust uitzet
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
Whehe, dat zou wat zijn xDquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens de SR even extra rechten aanvragen samen met sjowhan om de SR te begeleiden
Het gaat allemaal eenheidsworst worden, zender differentiatie maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.
Zie je inderdaad steeds meer van die std. programma's met telkens dezelfde muziek. Het scoort, maar of het echt een verbetering is..... ik vind van niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het gaat allemaal eenheidsworst worden, zender differentiatie maakt niet meer uit.
Gezien de luistercijfers geeft nederland er geen donder om.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie je inderdaad steeds meer van die std. programma's met telkens dezelfde muziek. Het scoort, maar of het echt een verbetering is..... ik vind van niet.
Helaas, helaas...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien de luistercijfers geeft nederland er geen donder om.
De titel heet ook alleen maar zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "Do you wanna Fuck?!"
Wel 1 van de beste danceplaten allertijden![]()
![]()
![]()
![]()
Die is ook op KX te luisterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
ah ik heb al gevonden wat ik vanaf volgend jaar ga luisteren op dit tijdstip: Ad Boumans Top Tien op Simone FM
Dat wil ik wel geloven ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was vorig jaar wel nodig met 20 topics op een dag
Dan luister ik altijd vanaf 19 op de vrijdag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op zondagavond laat niet? dan lig volgens mij allang te slapenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Op zondagavond laat niet? dan lig volgens mij allang te slapen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef -Hans- het volgende:
Freaking <piep> wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. Over jeugdsentiment gesproken..
quote:Dus @Domien geeft net toe dat hij @michielveenstra heeft vergiftigd om twee keer Ekstra Weekend met studentes te mogen doen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Voor de verandering een keer niet gehuld in een Yamaha of ' 46 ' (Rossi) shirtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
DER KEVIN!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
Kevin en Annemieke ook in de studio om Corné nog even de hand te schudden.
Helemaal als je bedenkt wat en wie we ervoor in de plaats krijgen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef Briggy het volgende:
Daaaag Corné
Ik ga je uurtje missen op de vrijdag![]()
Wat gaat hij nu precies doen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Giel is vergeten zijn Cola mee te nemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
Geen idee eigenlijkquote:
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkverwacht hem wel terug op de radio.. Blijft trouwens ook gewoon werkzaam bij RTL (MotoGP)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538
dat zou me wel zeer tegen vallenquote:
Ik zie hem wel naar Veronica gaan, daar is hij voor gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkverwacht hem wel terug op de radio.. Blijft trouwens ook gewoon werkzaam bij RTL (MotoGP)
Een knallend begin van de showquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:10 schreef themauster het volgende:
Nog steeds met vuurwerk er door heen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk jij naar de smurfen editie van ekstra weekend
Dat moet je hier doen en ergens andersquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ga het weekend inluiden! Tot later!
haha ja heel irritant, oude pc bij mijn ouders, kan de stream nauwelijks aan. Bij het caputuren van een frame gaat het mis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk jij naar de smurfen editie van ekstra weekend
Lolzquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat moet je hier doen en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Sommige mensen werken in het weekend ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet? dan doe je toch iets niet goed..
Die zijn al zat voor dat ze wat mogen zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
Die 5 flessen rosé zijn er in een kwartier doorheen denk ik
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou nou , wat een taalgebruik weer![]()
Niets mis met die dames hoor
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben net gebeld ben aangenomen mijn iq test was goed
bij de jostie band solliciteren is ook niet zo spannend hčquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:31 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
bij de jostie band solliciteren is ook niet zo spannend hč
hummenehummene, kan ik haar bestellen via thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]http://www.studenten.nl/verkiezing/finale_beauty_brains_13/sanneveugelers
als het zo goed verdiend als ik nu krijg , ga ik er met plezier bij de jostie band werken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:31 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
bij de jostie band solliciteren is ook niet zo spannend hč
Ben je 17 en ga je voor heel Nederland halfnaakt aan een verkiezing meedoen 'voor de lol' of 'om als model bekend te worden'quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.studenten.nl/v(...)ns_13/sanneveugelers
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Krambo het volgende:
Heleen, geen idee hoe ze eruit ziet maar ze klinkt altijd zo lief
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weet je 't dus wel.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Al het derde jaar dat Gerards eerste singletje op de veiling wordt aangeboden, en omdat MJ dood is wordt er opeens een stuk meer op geboden...![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
JKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Empire of The Sun.
Congratz !!!! super begin van je weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weer hetzelfde eigenlijk als pas die discussie over of platen als Little Lion Man wel een grote hit moeten worden, ik vind het niet erg dat deze wat minder is gedraaid en dus niet helemaal uitgekauwd achter bleefquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, nooit echt een hit geworden.. Volgens mij zelfs niet uitgeroepen tot Megahit terwijl het wel een kandidaat was. Wat een plaat. Briljant.
True, maar gelukkig zijn er nog andere torrent sitesquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
10-2 voor de gebruikers vs brein
helaas zijn we wel TPB en Mininova kwijt.
Die is freaking lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef themauster het volgende:
Ah de 17 jarige lekkere blonde is er ook weer
Sorry ! Grunn mevrouw mag ook wel winnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg nou geen Giel neigingen
Met een toepasselijk gouden jasje aanquote:
Of Amanda http://www.studenten.nl/verkiezingquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Irene heet ze.
http://www.rtvnoord.nl/home/home_glazenhuis.asp?actie=totaalbericht&reacties=ja&pid=87143
Die schijnt al geen kans meer te makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of Amanda http://www.studenten.nl/verkiezing
Grappig dat daar het logo van het meest zuigende radiostation van Nederland staat en ze nu bij 3FM staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of Amanda http://www.studenten.nl/verkiezing
Jup...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
is die ene met twitter nou gewonnen of niet?
ik snap et niet
Ja, die heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
is die ene met twitter nou gewonnen of niet?
ik snap et niet
Mja, Ekstra Weekend is nou eenmaal ook op TV, 538 niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Grappig dat daar het logo van het meest zuigende radiostation van Nederland staat en ze nu bij 3FM staan
Ze lachen en rukken zich helemaal suf daarquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:56 schreef TheZapster het volgende:
Ik dacht ¤1000,- voor alle 12 de dames maar het is dus alleen voor de winnares![]()
Doen ze goed bij studenten.nl
Ik ga er maar eens solliciteren denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lachen en rukken zich helemaal suf daar
Hugo denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef alors het volgende:
Wie zit daar toch achter op die tafel met die Chinese stokjes in z'n allstars te pulken?
Dit is voor mij ook nieuw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef AapjeAapje het volgende:
oh keol, ze gaan verder op de televee! wist ik niet..
Dus voor het lachen solliciteer jequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens solliciteren denk ik
Natuurlijk, wat dacht jij danquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus voor het lachen solliciteer je
Da's nog kort... Het kan in 55 minuten, maar meestal 1,5-2 uur. En op maandagochtend 2-2,5 uur met een beetje pech. Vandaar dat ik dan pas na negenen wegrijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best lang over gedaan, 1,5 uur ?
hier niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat hier prima via http://www.101.tv/page/1012009/live/
Misdaadjournalist john van den heuvelquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster komt net uit een dampend bad
Wie is de gast?
Die heeft straks weer bonje met zijn vriendin net als bij de bbqquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef themauster het volgende:
Domien heeft het wel leuk met al die vrouwen geloof ik
Vind `m best ok, iig. beter dan al die gigantische troep die Anouk de laatste jaren uit brengtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat een goeie plaat is dit."![]()
Vooral dat einde.
Wie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misdaadjournalist john van den heuvel
Giel niet, Annemieke welquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuw of en zo ja hoe Giel en Annemieke hier op los gaan tijdens SR
Oh ja. Giel gaat er weer van domme geluidjes doorheen gooien. net als vorig jaar...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel niet, Annemieke wel
Afdampen, met je Ajaxquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
Mooi tijdstip om af te haken en Ajax te gaan kijken. Hup Ajax![]()
![]()
![]()
Voetbal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die haat tegen Ajax , heerlijk
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denken
ah okquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt ja
laat de ballen maar knallen en geen az momentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
Daar kan ik tamelijk lastig voor zorgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zorg jij eerst maar dat jouw cluppie mag blijven bestaan
Vooral dat achtergrond muziekje is grappigquote:
Door die pizza's aan het uitbuiken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
even uitbuikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Door die pizza's aan het uitbuiken?
Haha, maar daar had het in elk geval wel veel van wegquote:
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Hans wordt eens goed wakkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Zie die palmbomen eens mensen! Fantastische plaat
het nummer waarop het is geschreven heeft 33 weken in de top 50 gestaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Buiten donker en koud... blijf nog even hangen in mijn roesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans wordt eens goed wakker
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, volgende week uren op de Grote Markt staan. Hoop dat het goed weer is! Maxima heeft niets met kou en ik ook niet
Hehe echt zon Groninger uitspraakquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
Zal kijken wat ik voor haar kan doen vrees niet veel want er zal wel veel security zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.
doodsverwensingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Hehe echt zon Groninger uitspraak
Is ook wel uitspraak die lager vandaan kan komen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komen![]()
Oh, okayquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook wel uitspraak die lager vandaan kan komen hoor
Je weet niet dat ik uit het Broabantse Rosmalen woonquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komen![]()
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je weet niet dat ik uit het Broabantse Rosmalen woon
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Zingt-ie dat echt? Of is dit pleebeck.
zal wel echt zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Heel erg plee-bek. Die gozer in dat rare twirling-pakje op de achtergrond is de eigenlijke zanger.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |