Giel niet, Annemieke welquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuw of en zo ja hoe Giel en Annemieke hier op los gaan tijdens SR
Oh ja. Giel gaat er weer van domme geluidjes doorheen gooien. net als vorig jaar...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel niet, Annemieke wel
Afdampen, met je Ajaxquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
Mooi tijdstip om af te haken en Ajax te gaan kijken. Hup Ajax![]()
![]()
![]()
Voetbal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die haat tegen Ajax , heerlijk
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denken
ah okquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt ja
laat de ballen maar knallen en geen az momentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
Daar kan ik tamelijk lastig voor zorgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zorg jij eerst maar dat jouw cluppie mag blijven bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |