Giel niet, Annemieke welquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuw of en zo ja hoe Giel en Annemieke hier op los gaan tijdens SR
Oh ja. Giel gaat er weer van domme geluidjes doorheen gooien. net als vorig jaar...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel niet, Annemieke wel
Afdampen, met je Ajaxquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
Mooi tijdstip om af te haken en Ajax te gaan kijken. Hup Ajax![]()
![]()
![]()
Voetbal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die haat tegen Ajax , heerlijk
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe. weet je ook eens hoe ze buiten de ring Amsterdam over je "club" denken
ah okquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar lang naar alle uitwedstrijden van Ajax geweest in Nederland. Ik weet dus wel hoe provinciaal Nederland over Ajax denkt ja
laat de ballen maar knallen en geen az momentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
Daar kan ik tamelijk lastig voor zorgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zorg jij eerst maar dat jouw cluppie mag blijven bestaan
Vooral dat achtergrond muziekje is grappigquote:
Door die pizza's aan het uitbuiken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
even uitbuikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Door die pizza's aan het uitbuiken?
Haha, maar daar had het in elk geval wel veel van wegquote:
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Hans wordt eens goed wakkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Zie die palmbomen eens mensen! Fantastische plaat
het nummer waarop het is geschreven heeft 33 weken in de top 50 gestaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Buiten donker en koud... blijf nog even hangen in mijn roesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans wordt eens goed wakker
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, volgende week uren op de Grote Markt staan. Hoop dat het goed weer is! Maxima heeft niets met kou en ik ook niet
Hehe echt zon Groninger uitspraakquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
Zal kijken wat ik voor haar kan doen vrees niet veel want er zal wel veel security zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.
doodsverwensingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Hehe echt zon Groninger uitspraak
Is ook wel uitspraak die lager vandaan kan komen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komen![]()
Oh, okayquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook wel uitspraak die lager vandaan kan komen hoor
Je weet niet dat ik uit het Broabantse Rosmalen woonquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat ook al zijn profiel te checken. Die moet wel uit Groningen komen![]()
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je weet niet dat ik uit het Broabantse Rosmalen woon
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Zingt-ie dat echt? Of is dit pleebeck.
zal wel echt zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
Zingt-ie dat echt? Of is dit pleebeck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |