Vooral dat achtergrond muziekje is grappigquote:
Door die pizza's aan het uitbuiken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
even uitbuikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen ideewas net in slaap gevallen tijdens het journaal..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Door die pizza's aan het uitbuiken?
Haha, maar daar had het in elk geval wel veel van wegquote:
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Hans wordt eens goed wakkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Zie die palmbomen eens mensen! Fantastische plaat
het nummer waarop het is geschreven heeft 33 weken in de top 50 gestaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer gaat heel snel vervelen, ben ik bang...
Buiten donker en koud... blijf nog even hangen in mijn roesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans wordt eens goed wakker
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, volgende week uren op de Grote Markt staan. Hoop dat het goed weer is! Maxima heeft niets met kou en ik ook niet
Hehe echt zon Groninger uitspraakquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
Zal kijken wat ik voor haar kan doen vrees niet veel want er zal wel veel security zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Knusjes tegen elkaar aan gaan staan, geef haar glaasje gluhwijn.
doodsverwensingquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar ik zie liever dooie Friezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |