Ben je 17 en ga je voor heel Nederland halfnaakt aan een verkiezing meedoen 'voor de lol' of 'om als model bekend te worden'quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.studenten.nl/v(...)ns_13/sanneveugelers
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Krambo het volgende:
Heleen, geen idee hoe ze eruit ziet maar ze klinkt altijd zo lief
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weet je 't dus wel.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Al het derde jaar dat Gerards eerste singletje op de veiling wordt aangeboden, en omdat MJ dood is wordt er opeens een stuk meer op geboden...![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
JKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Empire of The Sun.
Congratz !!!! super begin van je weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben net gebeld ben aangenomen mijn iq test was goed
Weer hetzelfde eigenlijk als pas die discussie over of platen als Little Lion Man wel een grote hit moeten worden, ik vind het niet erg dat deze wat minder is gedraaid en dus niet helemaal uitgekauwd achter bleefquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, nooit echt een hit geworden.. Volgens mij zelfs niet uitgeroepen tot Megahit terwijl het wel een kandidaat was. Wat een plaat. Briljant.
True, maar gelukkig zijn er nog andere torrent sitesquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
10-2 voor de gebruikers vs brein
helaas zijn we wel TPB en Mininova kwijt.
Die is freaking lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef themauster het volgende:
Ah de 17 jarige lekkere blonde is er ook weer
Sorry ! Grunn mevrouw mag ook wel winnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg nou geen Giel neigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |