Gaat snel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Laatste 30 minuten van Corné Klijn bij 3FM. Klote!
En weer geen Veenstra!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Ja, en ook voor de Top2000.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Oefenen voor volgende week? ik wil ook zo lang mogelijk blijven luisteren denk ikGiel zal wel niet zo veel praten alle 50 platen moeten wel gedraaid worden natuurlijk
Ik heb te weinig knopjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sjors wil jij verschuren naar verschuuren zetten ?
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef themauster het volgende:
Ik ga Corne echt missen, al sinds ik een klein jongentje was, elke vrijdagavond Corne Klein op de radio![]()
Nu stopt en dat is erg jammer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHquote:
Heb jij dat maar bij een DJquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind/vond het altijd zo'n leuk begin van het weekend.
Nu krijgen we voortaan Bartde enige DJ op 3FM die ik altijd bewust uitzet
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
Whehe, dat zou wat zijn xDquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens de SR even extra rechten aanvragen samen met sjowhan om de SR te begeleiden
Het gaat allemaal eenheidsworst worden, zender differentiatie maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.
Zie je inderdaad steeds meer van die std. programma's met telkens dezelfde muziek. Het scoort, maar of het echt een verbetering is..... ik vind van niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het gaat allemaal eenheidsworst worden, zender differentiatie maakt niet meer uit.
Gezien de luistercijfers geeft nederland er geen donder om.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie je inderdaad steeds meer van die std. programma's met telkens dezelfde muziek. Het scoort, maar of het echt een verbetering is..... ik vind van niet.
Helaas, helaas...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien de luistercijfers geeft nederland er geen donder om.
De titel heet ook alleen maar zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "Do you wanna Fuck?!"
Wel 1 van de beste danceplaten allertijden![]()
![]()
![]()
![]()
Die is ook op KX te luisterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
ah ik heb al gevonden wat ik vanaf volgend jaar ga luisteren op dit tijdstip: Ad Boumans Top Tien op Simone FM
Dat wil ik wel geloven ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was vorig jaar wel nodig met 20 topics op een dag
Dan luister ik altijd vanaf 19 op de vrijdag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op zondagavond laat niet? dan lig volgens mij allang te slapenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Op zondagavond laat niet? dan lig volgens mij allang te slapen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef -Hans- het volgende:
Freaking <piep> wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. Over jeugdsentiment gesproken..
quote:Dus @Domien geeft net toe dat hij @michielveenstra heeft vergiftigd om twee keer Ekstra Weekend met studentes te mogen doen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Voor de verandering een keer niet gehuld in een Yamaha of ' 46 ' (Rossi) shirtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
DER KEVIN!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
Kevin en Annemieke ook in de studio om Corné nog even de hand te schudden.
Helemaal als je bedenkt wat en wie we ervoor in de plaats krijgen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef Briggy het volgende:
Daaaag Corné
Ik ga je uurtje missen op de vrijdag![]()
Wat gaat hij nu precies doen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Giel is vergeten zijn Cola mee te nemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
Geen idee eigenlijkquote:
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkverwacht hem wel terug op de radio.. Blijft trouwens ook gewoon werkzaam bij RTL (MotoGP)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538
dat zou me wel zeer tegen vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |