Gaat snel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Laatste 30 minuten van Corné Klijn bij 3FM. Klote!
En weer geen Veenstra!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Ja, en ook voor de Top2000.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Oefenen voor volgende week? ik wil ook zo lang mogelijk blijven luisteren denk ikGiel zal wel niet zo veel praten alle 50 platen moeten wel gedraaid worden natuurlijk
Ik heb te weinig knopjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sjors wil jij verschuren naar verschuuren zetten ?
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef themauster het volgende:
Ik ga Corne echt missen, al sinds ik een klein jongentje was, elke vrijdagavond Corne Klein op de radio![]()
Nu stopt en dat is erg jammer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHquote:
Heb jij dat maar bij een DJquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik vind/vond het altijd zo'n leuk begin van het weekend.
Nu krijgen we voortaan Bartde enige DJ op 3FM die ik altijd bewust uitzet
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Briggy het volgende:
Ik vind/vond het altijd zo'n leuk begin van het weekend.
Nu krijgen we voortaan Bartde enige DJ op 3FM die ik altijd bewust uitzet
Whehe, dat zou wat zijn xDquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens de SR even extra rechten aanvragen samen met sjowhan om de SR te begeleiden
Het gaat allemaal eenheidsworst worden, zender differentiatie maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hiero. Ben opgegroeid met de programma's van Corné. Dit soort muziek vind ik echt geweldig. Hoor je veel te weinig en ik vrees dat we straks weer veel muziek gaan horen wat je overdag ook al hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |