quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Voor de verandering een keer niet gehuld in een Yamaha of ' 46 ' (Rossi) shirtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
DER KEVIN!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef -Hans- het volgende:
Kevin en Annemieke ook in de studio om Corné nog even de hand te schudden.
Helemaal als je bedenkt wat en wie we ervoor in de plaats krijgen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef Briggy het volgende:
Daaaag Corné
Ik ga je uurtje missen op de vrijdag![]()
Wat gaat hij nu precies doen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Corné. Weer een radio legende die het station verlaat. Zo zonde. Wat mij betreft herziet Corné zijn beslissing en gaat hij gewoon door.
Giel is vergeten zijn Cola mee te nemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/3FM/status/6573620546
Geen idee eigenlijkquote:
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkverwacht hem wel terug op de radio.. Blijft trouwens ook gewoon werkzaam bij RTL (MotoGP)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij gaat nu een dance programma maken bij 538
dat zou me wel zeer tegen vallenquote:
Ik zie hem wel naar Veronica gaan, daar is hij voor gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkverwacht hem wel terug op de radio.. Blijft trouwens ook gewoon werkzaam bij RTL (MotoGP)
Een knallend begin van de showquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:10 schreef themauster het volgende:
Nog steeds met vuurwerk er door heen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk jij naar de smurfen editie van ekstra weekend
Dat moet je hier doen en ergens andersquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ga het weekend inluiden! Tot later!
haha ja heel irritant, oude pc bij mijn ouders, kan de stream nauwelijks aan. Bij het caputuren van een frame gaat het mis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk jij naar de smurfen editie van ekstra weekend
Lolzquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat moet je hier doen en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |