Bolle toet maar verders slankquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
die arme neger met die kolossale hamster
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil president van de hele wereld worden, zie ik ook niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Ja, weigeren nog steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LoL.. Ik moest lachen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
Zij kan model worden voor AH wanneer de hamster weken weer beginnen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Stage bij de lokale kapperszaak of kledingwinkel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef BroodjeBah het volgende:
Nee serieus, heb echt iets met dit meisje![]()
Vrees alleen dat ze te jong is voor me![]()
Ze gaat ergens naar school, en loopt stage, dus ze is ook nog slim
ieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.
Zal ze ritueel geslacht worden voor de cameraquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef BroodjeBah het volgende:
Oooh ze gaat volgend jaar meedoen met So You Think You Can Dance![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef Rockabella het volgende:
De tering wat een gedrocht.
Maatje 34/36? No way. Als je die maat hebt ben je of mooi in proportie of een skinny bitch en dit 'popje' komt bij beiden niet in de buurt.
Ziet er niet uit nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
dit is een vette kont boven dikke benenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij niet mooi in proportie?
Dit:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Hallo, geen smaak? Heb je dat gezichtje gezien?Rond en lief, mooie blauwe ogen, volle wangetjes, volle lippen...ze doet me denken aan de Olsen Twins, maar dan iets meer volume, en dat is sexy!
Ik vind het wel doable.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
Ten eerste: De Olsen Twins hebben geen ronde wangetjes meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Met name Ashley: zelfde ronde, blauwe ogen, vorm van de lippen, ronde wangetjes yum yum
JUIST!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
JUIST!
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.
LOL'dquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Jawel. Tuurlijk. Maar wij mannen mogen dan oordelen wie er gelijk heeft / het meeste recht van spreken heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Fuck, ik ben vergeten wat hier stond.quote:
Geen probleem, afgaande op die van jou zou ik niet eens een poging doen om bij je in bed te kruipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.
Miss Piggy zou mogen blijven.
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Inderdaad ja...wat een vertrekte kutkop heeft dat kind zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
Mannen snappen dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mannen snappen dat niet.
Als je een vrouw vraagt om een andere vrouw te beoordelen rolt er zo wat uit.
Zodra je een man vraagt om een andere man te beoordelen is dat volgens hun 'gay'.
Vrouwen hebben gewoon een visie op andere vrouwen..
Ik hou niet van dikke benen en plofgezichten en TS houd niet van slanke meisje, prima!
Wanneer ben jij voor het laatst klaargekomen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Dude...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!
Pas op! Ik bezoek festivals!quote:
Generaliseren van festival bezoekers, toon nog maar even aan hoe zielig je wel niet bent. Top, ga zo door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Zo lang je maar vaker dan één keer per week doucht...quote:
gelukkig zitten we in onzin,quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.
Miss Piggy zou mogen blijven.
Ik word helemaal niet wakker als ik 's ochtends niet douche..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang je maar vaker dan één keer per week doucht...
Ja...waarom zou hij niet van meisjes houden 'hoger' dan 42 centimeterquote:
Gelukkig heet er nog zoiets als vrijheid van meningsuiting..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik vind gewoon dat Rockabella niet mag oordelen over een MOOI meisje als ze zelf niet de knapste is. En ik generaliseer geen festivalbezoekers, maar ik weet bijna zeker dat zij zich daar uit laat wonen.
Wat is knap? Een geplamuurd gezichtje of gewoon jezelf zijn? Ik heb nooit een woord gesproken over mezelf, maar over het meisje waar dit topic over gaat. Het feit dat is festivals bezoek ik voor de gezelligheid, het samen zijn met vrienden en een leuke tijd hebben.. Iets wat jij niet kent blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik vind gewoon dat Rockabella niet mag oordelen over een MOOI meisje als ze zelf niet de knapste is. En ik generaliseer geen festivalbezoekers, maar ik weet bijna zeker dat zij zich daar uit laat wonen.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet wakker als ik 's ochtends niet douche..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
WIE HEEFT LEKKER TUSSEN AANHALINGSTEKENS GEZET???
Een heel verstandig iemandquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Iets lekker vinden is subjectief. ik benader dingen objectiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
ik zou haar liever 10x uitwonen dan ook maar 3 woorden te wisselen met die gare chick uit de opquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Ghihihi, TS en zijn gelollerpwnde hamster!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef murp het volgende:
[..]
Iets lekker vinden is subjectief. ik benader dingen objectief
Dit inderdaad. Maar dan in normalere bewoordingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou haar liever 10x uitwonen dan ook maar 3 woorden te wisselen met die gare chick uit de op
k zou t trouwens ook doen zonder dat er iets tegenover staat, dat terzijde
ze staat als prinses verkleed in de hoop dat er ooit een prins is die deze kikker wil kussenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heeft ze toch the fresh prince of the bijlmer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze staat als prinses verkleed in de hoop dat er ooit een prins is die deze kikker wil kussen
en ze blijft een kikkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu heeft ze toch the fresh prince of the bijlmer?
Ik heb 'm net via hyves dit topic laten zien en verteld dat je achter z'n vriendin aanzit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ben geen prins, maar ik wil haar best kussen![]()
Maar die crip is eng! http://thescar.hyve.nl
Hoe kan ik die passeren zonder dat ie kwaad wordt, om er vervolgens met z'n geyle sma vandoor te gaan?
Tim > Maykk >Damiën<33 >C-$C4R-NHC-010quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ben geen prins, maar ik wil haar best kussen![]()
Maar die crip is eng! http://thescar.hyve.nl
Hoe kan ik die passeren zonder dat ie kwaad wordt, om er vervolgens met z'n geyle sma vandoor te gaan?
Wat een opluchting..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Jij schijnt n dame te zijn met naar eigen zeggen overal verstand van (in jouw bewoording dan), vind je die dude nou echt lekker? Die Scar?
Aaaaaah!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef BroodjeBah het volgende:
Hahahahahaha maar je kunt er toch niet op kijken, tenzij je aan d'r gelinkt bent via vrienden!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.
quote:
het is wel weer tijd voor een bakkie,quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.
Bakkie koffie sterk? Bakkie koffie slap? Bakkie koffie met een smaakje? Of toch liever met chocomel? Bakkie koffie met veel warme melk of liever een gewone cappucino?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Soohr het volgende:
[..]
het is wel weer tijd voor een bakkie,
wat raad je aan?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef BroodjeBah het volgende:
Titel: WTF
Aan: dave-is-uniq
WTF moet je met mijn vriendin stakker
je spaced em zwaar of nie
kreeg die mail van zo'n mella dat je mijn vrouwtje op forum hebt gezet. van die fok.
ik kom je kop dr wel ff af trekken ben toch met enige regelmaat in jou wijk
als je haar niet rusitg laat ga ik jou laten inslapen kankermongool
stakker
ERG LEUK degene die hem heeft ingelicht!
Daar ga je dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef BroodjeBah het volgende:
LOL is anders.Hij leest hier dus kennelijk mee, omdat ene "mella" hem heeft ingelicht...? Is dat toevallig Rockabella? Alleen omdat ik dat meisje een mailtje heb gestuurd
quote:
Geen zorgen, op Fok hebben wij een noodplan voor dit soort situaties. Je moet Michielos PMen, en dan klapt hij die neger wel even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef BroodjeBah het volgende:
LOL is anders.Hij leest hier dus kennelijk mee, omdat ene "mella" hem heeft ingelicht...? Is dat toevallig Rockabella? Alleen omdat ik dat meisje een mailtje heb gestuurd
Koffie en melk hoor je niet te mixen. en cacaopoeder en koffie eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Bakkie koffie sterk? Bakkie koffie slap? Bakkie koffie met een smaakje? Of toch liever met chocomel? Bakkie koffie met veel warme melk of liever een gewone cappucino?Ik kan de koffie ook nog tussen 2 melklaagjes in stoppen zodat je van beiden wat hebt. Mijn aanrader momenteel is de kerst chococino, wat een uitvinding!
Een forum maken op Fok? ZOMG!?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Vandergeld het volgende:
Het is natuurlijk ook niet bijster slim om een meisje toe te voegen op hyves en gelijk een forum erover te maken op Fok, als een van haar bekenden het leest en zij ook komt ze er gelijk achter wie het was
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen...jouw belachelijke topic of die 'crip' z'n manier van schrijven..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Titel: Re: WTF
Kom nie stoer doen met je praatjes stakker
ik weet dat mn vrouwtje het mooiste en precious bezit is dat er is
voor mij telt zij en mijn moeder en als iemand daaraan wil komen ZOALS JIJ DUS
dan neem ik mijn maat regelen.
dat begrijp jij toch niet stakker heb je de dieptegang niet voor
maar als ik met me cuzz bij je aan de deur sta ga niet janken om genade
want ik geef die jouw niet
me vriendin heeft jouw weer verwijderd en ga niks lopen ontkennen want ik heb alles gezien
en plaats dit ook maar op die forum van je ik weet ze staan aan mijn kant stakker
Oh, dus jullie staan aan zijn kant
Kijk maar uit of hij gaat een maat regelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
me vriendin heeft jouw weer verwijderd en ga niks lopen ontkennen want ik heb alles gezien
en plaats dit ook maar op die forum van je ik weet ze staan aan mijn kant stakker
Ja, want hij heeft een vriendin die we niet lekker vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik sta niet aan jouw kant, ik sta niet aan zijn kant, ik sta aan de zijlijn mijn ballen uit mijn broek te lachen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Kan gebeurenquote:
Toevallig wat te zuipen bij voor de mee-lachende medemens?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik sta niet aan jouw kant, ik sta niet aan zijn kant, ik sta aan de zijlijn mijn ballen uit mijn broek te lachen.
I'm inquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toevallig wat te zuipen bij voor de mee-lachende medemens?
quote:
Die gast zal mij niet kunnen vinden hoor...hij mag vast het land niet uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef BroodjeBah het volgende:
als jij meen van niet kom ik ook nog wel even bij die forum op de vloer hoor
ik weet stuk voor stuk die mellaz te vinden die daar berichten zetten
maar ik begin bij jouw ik sta wel met me gun op de foto maar kan ook zonder gun
ik doe jouw met mn blote vuisten laat niks van je heel
ik weet je woont bij feyenoord gedeelte daar in de buurt bij die kleine huisjes
ik kom wel ff vanaaf wacht maar
daarna ga ik bij die fokking gasten van die forum langs
ik laat jullie alemaal niet heel
daphne zegt trouwes dat ze je een lelijke stumpert vind en ze wil niks met jouw
te maken hebben dus die droom is ook doorgeprikt he ziek mannetje
Hij weet ons allemaal te vinden!
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef appeltjap het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor de topic volgers.
Nu weet ik helemaal dat je deze berichten uit je duim zuigt. Kudo's toch, het is vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef BroodjeBah het volgende:
Misschien houdt die negert wel van vuistneukenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal dat je deze berichten uit je duim zuigt. Kudo's toch, het is vermakelijk.
TS wordt gefistfucked.
Vermakelijk? Uit mijn duim zuigen? Dude, wtf. Deze berichten stuurt die crip echt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal dat je deze berichten uit je duim zuigt. Kudo's toch, het is vermakelijk.
TS wordt gefistfucked.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef BroodjeBah het volgende:
Schreenshot of hoax.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Vermakelijk? Uit mijn duim zuigen? Dude, wtf. Deze berichten stuurt die crip echt.
Neem dan maar een screenshot van je PM boxquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Vermakelijk? Uit mijn duim zuigen? Dude, wtf. Deze berichten stuurt die crip echt.
Ik mag jou welquote:
Spuit elf door de bochtquote:
Ja die dingen doen 't 'm.quote:
Niet huilen screenies maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef BroodjeBah het volgende:
Ja, als ik het uit mijn duim zou zuigen, zou ik ook echt erin zetten waar ik woon!![]()
![]()
Alsof ik zo blij ben dat jullie gaan lopen kutten met mijn prive gegevens, er is ook al een foto opgedoken, nou, lekker dan.
En snel een beetje!quote:
Neu, ga maar naar Lowlands..quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maak daar ook eens een screenshot van.
Laat je daar je tieten zien dan?quote:
Volgens TS welquote:
Godver..quote:
Kan ik idd doen. Maar weet je, die zijn net zo gemakkelijk te faken met paint, ik kan de tekst veranderen in wat ik wil zonder dat het opvalt...dus heeft dat zin? Nee.quote:
Geloof me, dat zien we heus wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Kan ik idd doen. Maar weet je, die zijn net zo gemakkelijk te faken met paint, ik kan de tekst veranderen in wat ik wil zonder dat het opvalt...dus heeft dat zin? Nee.
Nee hoor, kan het precies namakenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geloof me, dat zien we heus wel.
De tijd dat je nu bezig bent met het ouwehoeren en het niksen...kan je inderdaad gebruiken om nu ineens een paint te creëren..quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Kan ik idd doen. Maar weet je, die zijn net zo gemakkelijk te faken met paint, ik kan de tekst veranderen in wat ik wil zonder dat het opvalt...dus heeft dat zin? Nee.
En dat wou ik NET zeggen. Als ik dit had verzonnen had ik echt wel een paint ontworpen!! Ik ga nu lekker een sigaretje roken!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tijd dat je nu bezig bent met het ouwehoeren en het niksen...kan je inderdaad gebruiken om nu ineens een paint te creëren..
Faalbaas
Niettus, hij heet niet voor niks supersoep(er)!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Nee hoor, kan het precies namaken
Ren maar gauw weg ja...voor die negert met z'n vuisten een rondje van je sterretje maaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
En dat wou ik NET zeggen. Als ik dit had verzonnen had ik echt wel een paint ontworpen!! Ik ga nu lekker een sigaretje roken!
Stress wegrokenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
En dat wou ik NET zeggen. Als ik dit had verzonnen had ik echt wel een paint ontworpen!! Ik ga nu lekker een sigaretje roken!
quote:
Ik draag onder mijn vest een shirt met het logo van Photoshop. Maar er is hier geen telefooncel in de buurt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Niettus, hij heet niet voor niks supersoep(er)!
Is dat TS?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Vandergeld het volgende:
TS heeft wel een punt, hij is veel leuker met dat meisje als die negert![]()
[ afbeelding ]
Dat was TS een jaar geledenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Is dat TS?![]()
Mijn mening is veranderd, al was je de laatste man op aarde, met dat kapsel en dat 'petje' kom je m'n bed helemaal niet in!
quote:
quote:
Of hij is z'n sigaretten nog aan het zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Vandergeld het volgende:
Ik vrees dat TS te pakken is genomen door Jay
Of hij kan de Print Screen knop niet vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of hij is z'n sigaretten nog aan het zoeken
M'n waterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Of hij kan de Print Screen knop niet vinden
Oh mooi, ik had nog een print screen tegoed van de daadwerkelijke berichten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:29 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
TS is zijn print screen knop en sigaretten aan het zoeken
Dat moet hij dan wel snel doen want anders heeft Jay hem al te pakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:36 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Oh mooi, ik had nog een print screen tegoed van de daadwerkelijke berichten.
Ook al gemept door Jayquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:41 schreef Kiwi_power het volgende:
Eerst een backfire-topic, toen een topicwending en nu weer backfire!
Tevens zal ik eventjes een berichteke van Jay faken, zo terug
Neequote:
Daar is het screenshotquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:03 schreef Kiwi_power het volgende:
[..]
Nee
MAAR IK KREEG NET EEN MAILTJE VAN TS JA WANT IK HEB HEM OP HYVES KIJK MET DEZE SCREENSHOT HIJ KAN NU FF NIET REAGEREN!!1!
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd of die neger mij ook nog komt opzoeken, als die komt zal hij hier raar opkijken, negers zien we hier niet zovaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |