Wat een opluchting..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Jij schijnt n dame te zijn met naar eigen zeggen overal verstand van (in jouw bewoording dan), vind je die dude nou echt lekker? Die Scar?
Aaaaaah!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef BroodjeBah het volgende:
Hahahahahaha maar je kunt er toch niet op kijken, tenzij je aan d'r gelinkt bent via vrienden!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.
quote:
het is wel weer tijd voor een bakkie,quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.
Bakkie koffie sterk? Bakkie koffie slap? Bakkie koffie met een smaakje? Of toch liever met chocomel? Bakkie koffie met veel warme melk of liever een gewone cappucino?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Soohr het volgende:
[..]
het is wel weer tijd voor een bakkie,
wat raad je aan?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef BroodjeBah het volgende:
Titel: WTF
Aan: dave-is-uniq
WTF moet je met mijn vriendin stakker
je spaced em zwaar of nie
kreeg die mail van zo'n mella dat je mijn vrouwtje op forum hebt gezet. van die fok.
ik kom je kop dr wel ff af trekken ben toch met enige regelmaat in jou wijk
als je haar niet rusitg laat ga ik jou laten inslapen kankermongool
stakker
ERG LEUK degene die hem heeft ingelicht!
Daar ga je dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef BroodjeBah het volgende:
LOL is anders.Hij leest hier dus kennelijk mee, omdat ene "mella" hem heeft ingelicht...? Is dat toevallig Rockabella? Alleen omdat ik dat meisje een mailtje heb gestuurd
quote:
Geen zorgen, op Fok hebben wij een noodplan voor dit soort situaties. Je moet Michielos PMen, en dan klapt hij die neger wel even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef BroodjeBah het volgende:
LOL is anders.Hij leest hier dus kennelijk mee, omdat ene "mella" hem heeft ingelicht...? Is dat toevallig Rockabella? Alleen omdat ik dat meisje een mailtje heb gestuurd
Koffie en melk hoor je niet te mixen. en cacaopoeder en koffie eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Bakkie koffie sterk? Bakkie koffie slap? Bakkie koffie met een smaakje? Of toch liever met chocomel? Bakkie koffie met veel warme melk of liever een gewone cappucino?Ik kan de koffie ook nog tussen 2 melklaagjes in stoppen zodat je van beiden wat hebt. Mijn aanrader momenteel is de kerst chococino, wat een uitvinding!
Een forum maken op Fok? ZOMG!?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Vandergeld het volgende:
Het is natuurlijk ook niet bijster slim om een meisje toe te voegen op hyves en gelijk een forum erover te maken op Fok, als een van haar bekenden het leest en zij ook komt ze er gelijk achter wie het was
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen...jouw belachelijke topic of die 'crip' z'n manier van schrijven..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Titel: Re: WTF
Kom nie stoer doen met je praatjes stakker
ik weet dat mn vrouwtje het mooiste en precious bezit is dat er is
voor mij telt zij en mijn moeder en als iemand daaraan wil komen ZOALS JIJ DUS
dan neem ik mijn maat regelen.
dat begrijp jij toch niet stakker heb je de dieptegang niet voor
maar als ik met me cuzz bij je aan de deur sta ga niet janken om genade
want ik geef die jouw niet
me vriendin heeft jouw weer verwijderd en ga niks lopen ontkennen want ik heb alles gezien
en plaats dit ook maar op die forum van je ik weet ze staan aan mijn kant stakker
Oh, dus jullie staan aan zijn kant
Kijk maar uit of hij gaat een maat regelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
me vriendin heeft jouw weer verwijderd en ga niks lopen ontkennen want ik heb alles gezien
en plaats dit ook maar op die forum van je ik weet ze staan aan mijn kant stakker
Ja, want hij heeft een vriendin die we niet lekker vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik sta niet aan jouw kant, ik sta niet aan zijn kant, ik sta aan de zijlijn mijn ballen uit mijn broek te lachen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef BroodjeBah het volgende:
Kan gebeurenquote:
Toevallig wat te zuipen bij voor de mee-lachende medemens?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik sta niet aan jouw kant, ik sta niet aan zijn kant, ik sta aan de zijlijn mijn ballen uit mijn broek te lachen.
I'm inquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toevallig wat te zuipen bij voor de mee-lachende medemens?
quote:
Die gast zal mij niet kunnen vinden hoor...hij mag vast het land niet uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef BroodjeBah het volgende:
als jij meen van niet kom ik ook nog wel even bij die forum op de vloer hoor
ik weet stuk voor stuk die mellaz te vinden die daar berichten zetten
maar ik begin bij jouw ik sta wel met me gun op de foto maar kan ook zonder gun
ik doe jouw met mn blote vuisten laat niks van je heel
ik weet je woont bij feyenoord gedeelte daar in de buurt bij die kleine huisjes
ik kom wel ff vanaaf wacht maar
daarna ga ik bij die fokking gasten van die forum langs
ik laat jullie alemaal niet heel
daphne zegt trouwes dat ze je een lelijke stumpert vind en ze wil niks met jouw
te maken hebben dus die droom is ook doorgeprikt he ziek mannetje
Hij weet ons allemaal te vinden!
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef appeltjap het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor de topic volgers.
Nu weet ik helemaal dat je deze berichten uit je duim zuigt. Kudo's toch, het is vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef BroodjeBah het volgende:
als jij meen van niet kom ik ook nog wel even bij die forum op de vloer hoor
ik weet stuk voor stuk die mellaz te vinden die daar berichten zetten
maar ik begin bij jouw ik sta wel met me gun op de foto maar kan ook zonder gun
ik doe jouw met mn blote vuisten laat niks van je heel
ik weet je woont bij feyenoord gedeelte daar in de buurt bij die kleine huisjes
ik kom wel ff vanaaf wacht maar
daarna ga ik bij die fokking gasten van die forum langs
ik laat jullie alemaal niet heel
daphne zegt trouwes dat ze je een lelijke stumpert vind en ze wil niks met jouw
te maken hebben dus die droom is ook doorgeprikt he ziek mannetje