Wat een opluchting..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Jij schijnt n dame te zijn met naar eigen zeggen overal verstand van (in jouw bewoording dan), vind je die dude nou echt lekker? Die Scar?
Aaaaaah!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik heb haar voorzichtig toegevoegd aan hyves![]()
En haar hyves krijgen jullie lekker niet!
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef BroodjeBah het volgende:
Hahahahahaha maar je kunt er toch niet op kijken, tenzij je aan d'r gelinkt bent via vrienden!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, daarvoor bestaat m'n vriendenkring toch net uit te veel intellectuelen, ben ik bang.
quote:
het is wel weer tijd voor een bakkie,quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb niet overal verstand van hoor, alleen van voetbal en koffie.
Bakkie koffie sterk? Bakkie koffie slap? Bakkie koffie met een smaakje? Of toch liever met chocomel? Bakkie koffie met veel warme melk of liever een gewone cappucino?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Soohr het volgende:
[..]
het is wel weer tijd voor een bakkie,
wat raad je aan?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef BroodjeBah het volgende:
Titel: WTF
Aan: dave-is-uniq
WTF moet je met mijn vriendin stakker
je spaced em zwaar of nie
kreeg die mail van zo'n mella dat je mijn vrouwtje op forum hebt gezet. van die fok.
ik kom je kop dr wel ff af trekken ben toch met enige regelmaat in jou wijk
als je haar niet rusitg laat ga ik jou laten inslapen kankermongool
stakker
ERG LEUK degene die hem heeft ingelicht!
Daar ga je dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef BroodjeBah het volgende:
LOL is anders.Hij leest hier dus kennelijk mee, omdat ene "mella" hem heeft ingelicht...? Is dat toevallig Rockabella? Alleen omdat ik dat meisje een mailtje heb gestuurd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |