Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.
LOL'dquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
die arme neger met die kolossale hamster
Jawel. Tuurlijk. Maar wij mannen mogen dan oordelen wie er gelijk heeft / het meeste recht van spreken heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Fuck, ik ben vergeten wat hier stond.quote:
Geen probleem, afgaande op die van jou zou ik niet eens een poging doen om bij je in bed te kruipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.
Miss Piggy zou mogen blijven.
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Inderdaad ja...wat een vertrekte kutkop heeft dat kind zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
Mannen snappen dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mannen snappen dat niet.
Als je een vrouw vraagt om een andere vrouw te beoordelen rolt er zo wat uit.
Zodra je een man vraagt om een andere man te beoordelen is dat volgens hun 'gay'.
Vrouwen hebben gewoon een visie op andere vrouwen..
Ik hou niet van dikke benen en plofgezichten en TS houd niet van slanke meisje, prima!
Wanneer ben jij voor het laatst klaargekomen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Dude...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!
Pas op! Ik bezoek festivals!quote:
Generaliseren van festival bezoekers, toon nog maar even aan hoe zielig je wel niet bent. Top, ga zo door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Zo lang je maar vaker dan één keer per week doucht...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |