Bolle toet maar verders slankquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
die arme neger met die kolossale hamster
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil president van de hele wereld worden, zie ik ook niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Ja, weigeren nog steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LoL.. Ik moest lachen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
Zij kan model worden voor AH wanneer de hamster weken weer beginnen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Stage bij de lokale kapperszaak of kledingwinkel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef BroodjeBah het volgende:
Nee serieus, heb echt iets met dit meisje![]()
Vrees alleen dat ze te jong is voor me![]()
Ze gaat ergens naar school, en loopt stage, dus ze is ook nog slim
ieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.
Zal ze ritueel geslacht worden voor de cameraquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef BroodjeBah het volgende:
Oooh ze gaat volgend jaar meedoen met So You Think You Can Dance![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef Rockabella het volgende:
De tering wat een gedrocht.
Maatje 34/36? No way. Als je die maat hebt ben je of mooi in proportie of een skinny bitch en dit 'popje' komt bij beiden niet in de buurt.
Ziet er niet uit nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
dit is een vette kont boven dikke benenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij niet mooi in proportie?
Dit:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Hallo, geen smaak? Heb je dat gezichtje gezien?Rond en lief, mooie blauwe ogen, volle wangetjes, volle lippen...ze doet me denken aan de Olsen Twins, maar dan iets meer volume, en dat is sexy!
Ik vind het wel doable.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
Ten eerste: De Olsen Twins hebben geen ronde wangetjes meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Met name Ashley: zelfde ronde, blauwe ogen, vorm van de lippen, ronde wangetjes yum yum
JUIST!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
JUIST!
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |