Bolle toet maar verders slankquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
die arme neger met die kolossale hamster
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil president van de hele wereld worden, zie ik ook niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Ja, weigeren nog steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LoL.. Ik moest lachen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
Zij kan model worden voor AH wanneer de hamster weken weer beginnen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Stage bij de lokale kapperszaak of kledingwinkel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef BroodjeBah het volgende:
Nee serieus, heb echt iets met dit meisje![]()
Vrees alleen dat ze te jong is voor me![]()
Ze gaat ergens naar school, en loopt stage, dus ze is ook nog slim
ieuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.
Zal ze ritueel geslacht worden voor de cameraquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef BroodjeBah het volgende:
Oooh ze gaat volgend jaar meedoen met So You Think You Can Dance![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef Rockabella het volgende:
De tering wat een gedrocht.
Maatje 34/36? No way. Als je die maat hebt ben je of mooi in proportie of een skinny bitch en dit 'popje' komt bij beiden niet in de buurt.
Ziet er niet uit nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
dit is een vette kont boven dikke benenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij niet mooi in proportie?
Dit:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Hallo, geen smaak? Heb je dat gezichtje gezien?Rond en lief, mooie blauwe ogen, volle wangetjes, volle lippen...ze doet me denken aan de Olsen Twins, maar dan iets meer volume, en dat is sexy!
Ik vind het wel doable.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
Ten eerste: De Olsen Twins hebben geen ronde wangetjes meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef BroodjeBah het volgende:
Met name Ashley: zelfde ronde, blauwe ogen, vorm van de lippen, ronde wangetjes yum yum
JUIST!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
dit is een vette kont boven dikke benen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Rockabella het volgende:
[..]
JUIST!
(Ik ben een vrouw ik kan het weten!)
Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jammer, had je maar geen opmerkingen moeten maken over haar benen.
LOL'dquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Jawel. Tuurlijk. Maar wij mannen mogen dan oordelen wie er gelijk heeft / het meeste recht van spreken heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Fuck, ik ben vergeten wat hier stond.quote:
Geen probleem, afgaande op die van jou zou ik niet eens een poging doen om bij je in bed te kruipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.
Miss Piggy zou mogen blijven.
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Rockabella het volgende:
Bragi.. en bedankt! Ik wil helemaal niet vergeleken worden met zo'n meid..
Inderdaad ja...wat een vertrekte kutkop heeft dat kind zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
Mannen snappen dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een vrouw mag geen mening hebben over andere vrouwen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mannen snappen dat niet.
Als je een vrouw vraagt om een andere vrouw te beoordelen rolt er zo wat uit.
Zodra je een man vraagt om een andere man te beoordelen is dat volgens hun 'gay'.
Vrouwen hebben gewoon een visie op andere vrouwen..
Ik hou niet van dikke benen en plofgezichten en TS houd niet van slanke meisje, prima!
Wanneer ben jij voor het laatst klaargekomen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bent ook niet te vergelijken. Je lijkt op een linkse snol die aan penisnijd lijdt, festivals bezoekt en zich daar laat volblaffen door 10 man per avond, in een stinkend kraakpand woont, 1x per week doucht, alleen lelijke vriendjes heeft gehad, Geert Wilders haat maar 's avonds in bed over hem fantaseert, met grote regelmaat visgleuven die zo mogelijk nog erger stinken dan de jouwe uitlebbert omdat je geen man kan krijgen, en...need I say more? Je mocht willen dat jij een kwart vrouwelijkheid had van het mooie sma'tje.
Dude...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan ook wel oordelen over mannen of ze aantrekkelijk zijn of niet, hoor.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wauw! Eindelijk, ik heb er een gevonden!
Pas op! Ik bezoek festivals!quote:
Generaliseren van festival bezoekers, toon nog maar even aan hoe zielig je wel niet bent. Top, ga zo door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Zo lang je maar vaker dan één keer per week doucht...quote:
gelukkig zitten we in onzin,quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Afgaande op je FoBo zou ik jou m'n bed uittrappen.
Miss Piggy zou mogen blijven.
Ik word helemaal niet wakker als ik 's ochtends niet douche..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang je maar vaker dan één keer per week doucht...
Ja...waarom zou hij niet van meisjes houden 'hoger' dan 42 centimeterquote:
Gelukkig heet er nog zoiets als vrijheid van meningsuiting..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik vind gewoon dat Rockabella niet mag oordelen over een MOOI meisje als ze zelf niet de knapste is. En ik generaliseer geen festivalbezoekers, maar ik weet bijna zeker dat zij zich daar uit laat wonen.
Wat is knap? Een geplamuurd gezichtje of gewoon jezelf zijn? Ik heb nooit een woord gesproken over mezelf, maar over het meisje waar dit topic over gaat. Het feit dat is festivals bezoek ik voor de gezelligheid, het samen zijn met vrienden en een leuke tijd hebben.. Iets wat jij niet kent blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik vind gewoon dat Rockabella niet mag oordelen over een MOOI meisje als ze zelf niet de knapste is. En ik generaliseer geen festivalbezoekers, maar ik weet bijna zeker dat zij zich daar uit laat wonen.
Neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet wakker als ik 's ochtends niet douche..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
WIE HEEFT LEKKER TUSSEN AANHALINGSTEKENS GEZET???
Een heel verstandig iemandquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Iets lekker vinden is subjectief. ik benader dingen objectiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
ik zou haar liever 10x uitwonen dan ook maar 3 woorden te wisselen met die gare chick uit de opquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef BroodjeBah het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Ghihihi, TS en zijn gelollerpwnde hamster!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef murp het volgende:
[..]
Iets lekker vinden is subjectief. ik benader dingen objectief
Dit inderdaad. Maar dan in normalere bewoordingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou haar liever 10x uitwonen dan ook maar 3 woorden te wisselen met die gare chick uit de op
k zou t trouwens ook doen zonder dat er iets tegenover staat, dat terzijde
ze staat als prinses verkleed in de hoop dat er ooit een prins is die deze kikker wil kussenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heeft ze toch the fresh prince of the bijlmer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze staat als prinses verkleed in de hoop dat er ooit een prins is die deze kikker wil kussen
en ze blijft een kikkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nu heeft ze toch the fresh prince of the bijlmer?
Ik heb 'm net via hyves dit topic laten zien en verteld dat je achter z'n vriendin aanzit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ben geen prins, maar ik wil haar best kussen![]()
Maar die crip is eng! http://thescar.hyve.nl
Hoe kan ik die passeren zonder dat ie kwaad wordt, om er vervolgens met z'n geyle sma vandoor te gaan?
Tim > Maykk >Damiën<33 >C-$C4R-NHC-010quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ben geen prins, maar ik wil haar best kussen![]()
Maar die crip is eng! http://thescar.hyve.nl
Hoe kan ik die passeren zonder dat ie kwaad wordt, om er vervolgens met z'n geyle sma vandoor te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |