Is dat TS?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Vandergeld het volgende:
TS heeft wel een punt, hij is veel leuker met dat meisje als die negert![]()
[ afbeelding ]
Dat was TS een jaar geledenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Is dat TS?![]()
Mijn mening is veranderd, al was je de laatste man op aarde, met dat kapsel en dat 'petje' kom je m'n bed helemaal niet in!
quote:
quote:
Of hij is z'n sigaretten nog aan het zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Vandergeld het volgende:
Ik vrees dat TS te pakken is genomen door Jay
Of hij kan de Print Screen knop niet vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of hij is z'n sigaretten nog aan het zoeken
M'n waterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Of hij kan de Print Screen knop niet vinden
Oh mooi, ik had nog een print screen tegoed van de daadwerkelijke berichten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:29 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
TS is zijn print screen knop en sigaretten aan het zoeken
Dat moet hij dan wel snel doen want anders heeft Jay hem al te pakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:36 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Oh mooi, ik had nog een print screen tegoed van de daadwerkelijke berichten.
Ook al gemept door Jayquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:41 schreef Kiwi_power het volgende:
Eerst een backfire-topic, toen een topicwending en nu weer backfire!
Tevens zal ik eventjes een berichteke van Jay faken, zo terug
Neequote:
Daar is het screenshotquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:03 schreef Kiwi_power het volgende:
[..]
Nee
MAAR IK KREEG NET EEN MAILTJE VAN TS JA WANT IK HEB HEM OP HYVES KIJK MET DEZE SCREENSHOT HIJ KAN NU FF NIET REAGEREN!!1!
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd of die neger mij ook nog komt opzoeken, als die komt zal hij hier raar opkijken, negers zien we hier niet zovaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |