1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
tja met al die enge verhalen tegenwoordig... hij dacht vast dat je hem ging ombrengen en onder de vloer leggen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
Pff ik heb echt moeite met de service van bedrijven tegenwoodig zeg![]()
Echt heb gewoon moeite moeten doen om iemand een pallet met houten vloer de garage in te rijden ipv ervoor te droppen..hoe lastig is het nu?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja met al die enge verhalen tegenwoordig... hij dacht vast dat je hem ging ombrengen en onder de vloer leggen...
Kom maar op met die vibesquote:
O, gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met die vibesik moet de badkamer voor de 2e keer sauzen en heb geen zin om van de bank af te gaan.
Ik ben gek op foto's!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
volgens mij moet ik jou van een foto voorzien. Kan da heul nie
Op de stoep afleveren is geen mm verder
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zinquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met die vibesik moet de badkamer voor de 2e keer sauzen en heb geen zin om van de bank af te gaan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gek op foto's!!!![]()
Maar je weet nooit tegenwoordig hoor, de mensen van wie je het het minst verwacht zijn ineens eng!
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zin
quote:
wat voor stage ga je doen dan???quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.
Jompelen is toch om beebies te krijgen?quote:
In de winter zijn de poezen uitgezwangerd. Maar van het voorjaar sta ik weer klaar voor verse poezels!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, krijg je binnenkort weer een RedCatnestje dan?
Of hou je daar mee op nu je 3 monsters hebt?
Edit: FIPO![]()
Waarom had jij eigenlijk je coole hondenbuggy niet mee dan???quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ing, jij ook bedankt, vooral namens Chico die amper nog op zn pootjes kan staan na vanochtend![]()
Ik wilde net bij Veolia een nieuw abo gaan kopen maar er stonden zulke lange rijen dat ik maar ben doorgelopen naar t postkantoor![]()
PF, een advocaat kan dr wel nog een fijn slaatje voor je pa uit slaan mss?
Mijn ma wordt wss ook ontslagen na 30 jaar voor dezelfde baas, zelfde redenen als je pa, maar daar gaan we wel ff fijn het onderste voor uit de kan halen.
Ze zit dr zelf niet mee, ze had dr op deze manier ook echt geen zin meer in
Huishouden smuishoudenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jompelen is toch om beebies te krijgen?![]()
Dahoefnieheur
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJKquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom had jij eigenlijk je coole hondenbuggy niet mee dan???![]()
En een extravoor Chico zn pootjes...
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment héquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zin
was maar een grapje!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJK![]()
En dr was al genoeg tijd verloren gegaan met loos op de bus wachten, als ik eerst nog terug naar huis had gemoeten , buggy had moeten pakken en dan ook nog langzamer had moeten lopen met dat ding was het helemaal een latertje geworden.
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zei hij dat vandaag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ing, jij ook bedankt, vooral namens Chico die amper nog op zn pootjes kan staan na vanochtend![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijk
Of een week later. Zeker als je de helft in een keukenkastje verstopt valt dat niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*moet echt echt echt vandaag afwassen*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Werk ze!quote:
Nee maar ik zag gewoon hoeveel moeite ie had om net op te staan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zei hij dat vandaag?jij hebt echt heule gesprekken met die beesten he?
omdat ie 6 km moest lopen (door de blubber!!!quote:
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJK![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef MrSubtle het volgende:
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vond
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een week later. Zeker als je de helft in een keukenkastje verstopt valt dat niet op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:*moet echt echt echt vandaag afwassen*ik ook...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
Trovey, je kunt PM's blokkeren he!
Weet ik uit eigen ondervindingbetrouwbare bronnen!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
Trovey, je kunt PM's blokkeren he!
Weet ik uit eigen ondervindingbetrouwbare bronnen!
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
![]()
Waarom heb je hem dan toch meegenomen?
Of is alleen thuis ergerderder dan 6 km lopen voor Tha Chico?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Oven is te hoog, da's teveel tillen. En het is zo'n magnetron ding, te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik ook...
![]()
![]()
Samen afwassen dan?![]()
Mag je kiezen, afwassen of drogen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kolere, hij loopt normaal gesproken nog 2 uur per dag, onder normale weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vond
edit: oh okay, ik wist niet dat ie oud en stram was, da's sneu
Dan ga ik met mn poesss met de busquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Alleen onder normale weersomstandighedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Drogen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Samen afwassen dan?![]()
Mag je kiezen, afwassen of drogen.
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
En we hadden al een half uur gewandeld voor we naar ons werk gingen.
Tussen de middag lopen ze altijd een vol uur, en als ik thuis kom afhankelijk van het weer nog eens een half uur tot een uur en voor het slapengaan nog eens een half uur.
Dat is al veel meer dan de gemiddelde hond, laat staan de gemiddelde oude hond hoor
Ze slapen het liefst 20 uur per dag, luie wezens zijn hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopen?
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinktquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
Ik heb goedweer hondjes, bewust rassen gekozen die niet persé onder alle weersomstandigheden uren naar buiten hoeven want daar hou ik zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinkt"
Oké!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...![]()
"het kan!" zei mn neef dan, en daarna ging Bas weer onder de bank liggen...![]()
Regel is wel veranderd inmiddels...![]()
[..]
Drogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
totaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment hé
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké!
Zullen we dan maar beginnen?
Ik ben helaas niet thuis nu... begin jij maar alvast!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook nietIk weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijk
Lijkt me niet zo slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En jouw hondje is niet eens es 12 toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
en gezuiverd?quote:
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
Mijn hondje houdt van regenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
Ook datquote:
Ik sleur heul niet! Ik zeg; Saar, hier! en dan is ze er!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
Normaal besluiten we in goed overleg dat we een kort rondje lopen als het regent. Maar toen was het verder echt heerlijk dus dat was een lang rondjequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?
Maes vindt t niks erg dat Bobje niet in de regen wil lopen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind het trouwens heul eng om vanaaf in het donker te moeten rijden. Ik zie niet zo goed in het donker heb ik het idee
Ben benieuwdquote:Elke zaal staat in het teken van een andere feestsfeer. Ga van een glitter kerstsfeer in de ene zaal naar een gezellige oranje Koninginnedag en beland vervolgens in een spooky Halloween omgeving. Laat je inspireren door de verschillende feesten bij het bedenken van een passende outfit.
Subtlequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
Geen idee. Ik hoop het wel, heb er zelf ook nog wat in liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond denk ik ook een lekker maskertje doen![]()
Cat, blijven die Lush gevallen in de vriezer onbeperkt goed?
Dr liggen dr nogal wat namelijk
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh krijg net de uitnodiging voor het nieuwjaarsfeest.
[..]
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hai![]()
Je hebt de groeten terug van Morrizzz
Hoiquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal.![]()
[..]
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
De thema's zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
hele koffer vol outfits mee en telkens verkleden bij het binnengaan van de volgende zaal...
Kloonscan, deductie, handschriftanalise of waterboarding? Wat gaf de doorslag?quote:
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Het is loveless, maar hij doet net alsof het zeker is dat ik het ben
Is goed, en dan doe ik dat nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.
Of ben ik het toch...
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
Oeps, vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je hem nog eens in het topic laten loeren naar de kittens?
Ik ben es bijna naar Helsinki geëmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef MrSubtle het volgende:
ik kan niet wachten tot de dagen weer langer worden... ik vind dit echt een vreselijke periode altijd, in het donker naar je werk en in het donker weer thuis
Lijkt me echt vreselijk te werken boven de kreeftskeerkring![]()
Precies, daar staken de buschauffeurs nooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben es bijna naar Helsinki geëmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.
Op dat na was alles daar echt super leuk
Vervelend he, mensen die Tor gebruiken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Het is loveless, maar hij doet net alsof het zeker is dat ik het ben
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, daar staken de buschauffeurs nooit
quote:
ja kan ik me goed voorstellen, ik zou dat niet trekken hoor... en sowieso de eeuwige kou nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben es bijna naar Helsinki geëmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.
Op dat na was alles daar echt super leuk
Poolcirkel bedoel je, neem ik aan? De kreeftskeerkring ligt op ~23o NB, daar zitten we al ruim bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef MrSubtle het volgende:
ik kan niet wachten tot de dagen weer langer worden... ik vind dit echt een vreselijke periode altijd, in het donker naar je werk en in het donker weer thuis
Lijkt me echt vreselijk te werken boven de kreeftskeerkring![]()
Hiero...maar bij mij kom dat, denk ik, doordat ik aan de leesbril moetquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind het trouwens heul eng om vanaaf in het donker te moeten rijden. Ik zie niet zo goed in het donker heb ik het idee
Kou vind ik niet erg hoor, maar dat donker, hier gaat het nog wel maar daar is echt bijna nooit daglichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja kan ik me goed voorstellen, ik zou dat niet trekken hoor... en sowieso de eeuwige kou niet. Ik vond het zuiden van zweden al zo koud ... brrr. Ik zie wat dat betreft ook echt op tegen noord china, met z'n -20 tot -25 graden daar
quote:
May the Force be with you!quote:
quote:
Ja maar vond je niet dat het heel intelligent klonk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Poolcirkel bedoel je, neem ik aan? De kreeftskeerkring ligt op ~23o NB, daar zitten we al ruim boven
Heb je het eten vast klaargemaakt zodat je dat vanavond in je krappe tijd voor het uitje meteen op kunt eten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
uuuuuuugh. Ik nog nietik zit in de uitstel modus. Ik ga zo eerst maar ff strijken ofzo
Omdat het ticket geboekt moest worden voor 31 januari en - belangrijker - omdat ik in 10 minuten tijd had geboekt zonder na te denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Waarom ga je dan in die tijd naar Noord China?
nee, ik ga zo de karbo ff bakken. Die pleur ik tussen een witbroodjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het eten vast klaargemaakt zodat je dat vanavond in je krappe tijd voor het uitje meteen op kunt eten?
Ja! Dat dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, jouw tante die bulkte van het geld wilde je toch gratiez en voor niets een rijbewijs kopen?
Waarom maak je daar geen gebruik van dan? Dan ben je niet meer van die grillen van chauffeurs afhankelijk
Passie op? In karbonades zit toch altijd/vaak een botje? Dat je dat niet tussen het broodje gooit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ik ga zo de karbo ff bakken. Die pleur ik tussen een witbroodjeen daarbij een beetje slaatje
Ik vind het millieutechnisch ook totaal onnodig om een auto aan te schaffen voor mij alleen als ik er voor mn werk geen gebruik van hoef te maken, ik red me prima met het OV, waarom zou ik dan de boel gaan lopen vervuilen , ik betaal gewoon de bus en de trein als ik die nodig heb, is dat nou zo raar???quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! Dat dus.
Koop een leuke waggie, eentje waar jij en de doggies inpassen. Ideaal!
Ik heb ook altijd met OV gereisd tot begin dit jaar, en doe nu echt alles met auto, zou niet meer zonder willen. Geen last meer van vertraging, stakingen, uitval, lastige medereizigers.
Tjah je hebt soms file of omleidingen, maar alles is stuk beter te pruimen in je eigen karretje met muziekje op de achtergrond
Da's toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dat rijbewijs in het voorjaar ook halen, maar ik ga echt geen auto kopen hoor!
Mn werk is met de bus 10 minuten, en de baas betaalt de bus.
Met de auto het centrum in duurt zeker een half uur , ben echt niet gek, en dan t centrum weer uit in de spits wil ook nog wel ff duren, plus dat we niet voldoende parkeerplaats hebben bij kantoor om ondersteunend personeel ook allemaal met de auto te laten komen.
Daarom betaalt de baas voor iedereen die geen auto nodig heeft hier het OV![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het millieutechnisch ook totaal onnodig om een auto aan te schaffen voor mij alleen als ik er voor mn werk geen gebruik van hoef te maken, ik red me prima met het OV, waarom zou ik dan de boel gaan lopen vervuilen , ik betaal gewoon de bus en de trein als ik die nodig heb, is dat nou zo raar???
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?quote:
Lang niet iedereen krijgt woon werk kilometers betaald hoor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar jij liep vanmorgen te schelden dat de buschauffeurs zo oneindig vaak staken
zat jij vannacht te lachen om plork en de aannemers?????quote:
Meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?
Jij verwacht toch ook dat je de dingen krijgt waar je voor dokt?
Ik heb echt totaal geen auto nodig, om nou een auto aan te moeten schaffen omdat het OV geen betrouwbare diensten levert, das echt bezopen toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?
Ik vind ze ook gaaf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zat jij vannacht te lachen om plork en de aannemers?????![]()
Die zijn heel leuk live hoor!!!
Nee hoor, hij hoeft dat niet te betalen want we wonen allemaal binnen een straal van 10 km , en dan hoef je niks vergoed te krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang niet iedereen krijgt woon werk kilometers betaald hoor...
Abo garandeert niet dat ze een bepaald % op tijd rijden ofzo hé.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?
Jij verwacht toch ook dat je de dingen krijgt waar je voor dokt?
Ik heb echt totaal geen auto nodig, om nou een auto aan te moeten schaffen omdat het OV geen betrouwbare diensten levert, das echt bezopen toch?
Ik geloofde het eerst ook niet, maar inderdaad: nog steedsquote:
Ll for presidentquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Abo garandeert niet dat ze een bepaald % op tijd rijden ofzo hé.
Als je een auto hebt kannie ook zo ff stuk zijn ofzo, ook al heb je ervoor betaald.
En ik snap die mensen wel, het is de enige manier van iets forceren, anders gebeurt er nooit wat. En natuurlijk treffen ze met die stakingen nét de welwillende mensen die meestal niks kwaad doen. Maar dat is schijnbaar de enige manier om druk te zetten op het management.
Kan je beter dáár boos op zijn dan op de chauffeurs vind ik
ah, ok... dacht dat je ze stom vondquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind ze ook gaaf!
De rest moest er alleen niet zo veel van hebben, en dat laatste wat ik postte was toch ook gewoon lachwekkend? Ze kondigden het zelf al als bijzonder slecht aan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer "weer" volgens mij toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet, maar inderdaad: nog steeds
Ze hebben gewoon recht om te stakan, alleen bij hun zijn er iets meer mensen de dupe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je een auto hebt kannie ook zo ff stuk zijn ofzo, ook al heb je ervoor betaald.
En ik snap die mensen wel, het is de enige manier van iets forceren, anders gebeurt er nooit wat. En natuurlijk treffen ze met die stakingen nét de welwillende mensen die meestal niks kwaad doen. Maar dat is schijnbaar de enige manier om druk te zetten op het management.
Hey, ik ben niet degene die dr nu weer over begon hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer "weer" volgens mij toch?
Juist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
*knip*
staken door de mensen gratis te laten reizen (de hele dag...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet ook eigenlijk niet hoe we er wel weer op kwamen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die dr nu weer over begon hoor
Ze staken echt wel erg vaak en erg graag hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon recht om te stakan, alleen bij hun zijn er iets meer mensen de dupe.
Als ze jou een baggerslechte CAO willen aansmeren doe je er toch ook wat tegen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, jouw tante die bulkte van het geld wilde je toch gratiez en voor niets een rijbewijs kopen?
Waarom maak je daar geen gebruik van dan? Dan ben je niet meer van die grillen van chauffeurs afhankelijk
Dat doen ze ook wel eens, de laatste keer dat ze gingen staken deden ze zo'n actie er aan vooraf volgens mij. Maar blijkbaar komt zo'n klantvriendelijke actie minder goed aaan op kantoor, en dan is er nog maar één oplossing in de ogen van de bonden. De bussen binnen laten staan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
staken door de mensen gratis te laten reizen (de hele dag...) is dan een actie die iets beter valt bij publiek...
![]()
[..]
![]()
![]()
Wanneer heeft het dan voor het laatst platgelegen? Dat is toch al 2 jaar geleden ofzo? Die grote acties? En daarvoor al eeuwen niet volgens mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze staken echt wel erg vaak en erg graag hoor![]()
En er zijn ook andere manieren om actie te voeren.
Nu maak je de mensen die netjes betalen ook niet meer je vriendquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
En ik denk dat het vooral angst is ook als er zoiets gebeurt.
Dan kan je wel gratis laten reizen maar dan heb je het risico dat je alleen maar meer 'schorem' binnenhaalt
Dat is ook gewoon belachelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik had het dus niet meer over die chauffeurs hoor, ik vond mn hondje zielig dat ie zo ver had moeten kopen in dat kutweer maar dat werd ook alweer belachelijk gevonden
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik had het dus niet meer over die chauffeurs hoor, ik vond mn hondje zielig dat ie zo ver had moeten kopen in dat kutweer maar dat werd ook alweer belachelijk gevonden
Ik vroeg of je dat rijbewijs van je tante niet wilde, dat ze je aanboodquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die dr nu weer over begon hoor
Nou, zolang bestaat veolia nog niet, die hebben best een groot faal percentage qua dienstverlening denk ik danquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer heeft het dan voor het laatst platgelegen? Dat is toch al 2 jaar geleden ofzo? Die grote acties? En daarvoor al eeuwen niet volgens mij.
Ik zal op het briefje voor MM schrijven dattie de botjes verwijderdquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Passie op? In karbonades zit toch altijd/vaak een botje? Dat je dat niet tussen het broodje gooit?
Want dan zit je vanaaf bij de tandarts ipv op het uitje
En weet je al wat je aandoet?
Ik heb toen meteen gezegd dat ik dat in de lente wel ff zou halen hoor, en dat ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg of je dat rijbewijs van je tante niet wilde, dat ze je aanbood
Dat bedacht ik me onderweg heen en terug naar huis net namelijk, dat dat misschien de oplossing voor je zou zijn. Was gewoon aardig bedoeld hoor maar dat weet je heus wel
Ach ja alstie zo oud is, dan is het wel rot. Maar goed als je alle alternatieven van tafel veegt en als puber blijft roepen hoe kansloos die bussen wel niet zijn en dat je abo hebt dus ze dan maar gewoon moeten rijden schiet het ook niet echt op lijkt mequote:
back to plork en de aannemers!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef JJH het volgende:
Wat een verschrikkelijk verantwoord onderwerp trouwens, zo straight out of bed!
Daar had ik t echt niet meer over en ik zei vanochtend ook al dat ik gewoon een kuthumeur had vanwege de omstandigheden, dat mag toch wel of niet dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja alstie zo oud is, dan is het wel rot. Maar goed als je alle alternatieven van tafel veegt en als puber blijft roepen hoe kansloos die bussen wel niet zijn en dat je abo hebt dus ze dan maar gewoon moeten rijden schiet het ook niet echt op lijkt me
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
Was die discussie van vanmorgen naar aanleiding hiervan?
Buschauffeurs leggen werk neer na overval
Aan de andere kant, een auto nemen is in dit geval duurder dan een abo die betaald wordt door dr werk. Wegenbelasting,verzekering, onderhoud, bezine, ect.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja alstie zo oud is, dan is het wel rot. Maar goed als je alle alternatieven van tafel veegt en als puber blijft roepen hoe kansloos die bussen wel niet zijn en dat je abo hebt dus ze dan maar gewoon moeten rijden schiet het ook niet echt op lijkt me
idd, en slechter voor het milieu, dus ik vind het helemaal geen gekke gedachte om het bij bus te houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een auto nemen is in dit geval duurder dan een abo die betaald wordt door dr werk. Wegenbelasting,verzekering, onderhoud, bezine, ect.
funda.nl?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef P.F het volgende:
Als ik een bedrijfspand (voor horeca) wil kopen in Amsterdam, op welke website kan ik dan kijken?!
Nope, de chinese naakthond heeft 2 varianten, de naakte ( waar ik dr twee van heb ) en de volledig behaarde, de powder puff, dat zijn dezelfde honden maar dan langharigquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef tombolafan het volgende:
zeg oh oh, noemen ze haar-nakies ook powderpuffs?
nu een op animal planet nl...
Naja dat dus, ik heb echt geen auto nodig, voor mn werk niet, voor mn boodschappen niet, en verder reis ik echt erg graag met de trein en kom ik waar ik komen wil.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, en slechter voor het milieu, dus ik vind het helemaal geen gekke gedachte om het bij bus te houden.
Een langharige chineese naakthond?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, de chinese naakthond heeft 2 varianten, de naakte ( waar ik dr twee van heb ) en de volledig behaarde, de powder puff, dat zijn dezelfde honden maar dan langharig
ow ja, dat bedoeld ik ook eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, de chinese naakthond heeft 2 varianten, de naakte ( waar ik dr twee van heb ) en de volledig behaarde, de powder puff, dat zijn dezelfde honden maar dan langharig
Milieu smilieuquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, en slechter voor het milieu, dus ik vind het helemaal geen gekke gedachte om het bij bus te houden.
Ja ik weet het, ik heb het niet verzonnen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Een langharige chineese naakthond?
MAar dan is het toch helemaal geen naakthond meer?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef Maes het volgende:
Als ik vind dat mijn hond naar buiten moet dan gaat ie naar buiten, regen of geen regen.
foutje, moet kunnen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Een langharige chineese naakthond?
MAar dan is het toch helemaal geen naakthond meer?
Iets met bussen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
ik heb het halve topic al een dejavu idee...![]()
ik ga even teruglezen wat we straks voor onderwerp krijgen
nopequote:
quote:
Ja of laten we het hebben over welke kleding ik ga aandoenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef Maes het volgende:
Oh wacht ik ga het nog even over de kapper hebben, dat onderwerp is ook al geweest
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef Maes het volgende:
Oh wacht ik ga het nog even over de kapper hebben, dat onderwerp is ook al geweest
Do tell!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of laten we het hebben over welke kleding ik ga aandoen
DAMN! JIJ DEREK OGELVI!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Do tell!!
je pak?
pantalon?
*helderziend is*
Pas je op dat de bussen niet staken en ze nat regenen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga weg, moet de kinderen van school halen (een nieuw onderwerp!
)
Zelfs ik snap je!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Maes het volgende:
Ik heb een vermoeden wie de SS001 is. Hierover is gisteravond gecorrespondeerd met iemand. Ik bewaar deze correspondentie en als SS001 zich kenbaar heeft gemaakt en wij hebben gelijk dan kunnen we dat bewijzen door die correspondentie te posten. Snap ik het nog? Ik geloof het wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Deze informatie kan ik even niet verwerken door de nieuwigheid ervan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga weg, moet de kinderen van school halen (een nieuw onderwerp!
)
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ga nu echt...
Ik hoop dat de bussen rijden...
*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Maes het volgende:
Ik heb een vermoeden wie de SS001 is. Hierover is gisteravond gecorrespondeerd met iemand. Ik bewaar deze correspondentie en als SS001 zich kenbaar heeft gemaakt en wij hebben gelijk dan kunnen we dat bewijzen door die correspondentie te posten. Snap ik het nog? Ik geloof het wel
Gewoon zeggen wie t is, dan heb je pas echt bewijs dat je t al weetquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Deze informatie kan ik even niet verwerken door de nieuwigheid ervan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Deze informatie kan ik even niet verwerken door de nieuwigheid ervan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
"An exception had occurred in "kinderen van school halen". This system will shutdown automatically to prevent damage to hard and software"
Deze nieuwe info kan ik niet verwerkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles jullie alle onderwerpen drie keer blijven herhalen ga ik nu eerst even mezelf én de auto wassen.
Alles jullie alle onderwerpen drie keer blijven herhalen ga ik nu eerst even mezelf én de auto wassen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze nieuwe info kan ik niet verwerken
Deze nieuwe info kan ik niet verwerkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles jullie alle onderwerpen drie keer blijven herhalen ga ik nu eerst even mezelf én de auto wassen.
Alles jullie alle onderwerpen drie keer blijven herhalen ga ik nu eerst even mezelf én de auto wassen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze nieuwe info kan ik niet verwerken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
ZO, da's drie. Nu is het niet nieuw meer en snap jij het ook.
Ik heb gister al iemand gePMd met wie ik denk dat de SS is!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wie t is, dan heb je pas echt bewijs dat je t al weet
Hypothetischquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
funda.nl?
SItes van makelaars die in bedrijfspanden doen?
Ga je je eigen kroeg openen ofzo?
NAMENquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister al iemand gePMd met wie ik denk dat de SS is!
En ik heb de SS zelf ook gePMd maar die ontkent ten stelligste
PM's posten is ban héquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM's posten is ban hé
Overigens heb ik ook een bekentenis per PM
Ben je ook nat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Heb ik nou Maes d'r haar gemist?! Kon ik niks aan doen, de bussen reden niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapperquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
MAAARRRRRR......
Afwas is gedaan! Zonde dat het dadelijk weer vies wordt als ik ga koken.![]()
En ik heb mijn theevoorraad heringedeeld.![]()
En ik krijg geen woon-werkverkeer vergoed.![]()
Zo.... voor iedereen wat wils, oude en nieuwe onderwerpen.
Al vóór de party zuigen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapper
We zijn goed bezig Q.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapper
Tijdens is bij de meeste parties onbeleefd tov de andere gasten. Dan willen die ook.quote:
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst héquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tijdens is bij de meeste parties onbeleefd tov de andere gasten. Dan willen die ook.
Hey, een goed wijf zuigt altijdquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst hé
WLLUS! IK HBE ENE BOWLINGBAAN IN MN KAMER HOORquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Die party is heul niet bij Qwea thuis hoor
Oeh, dat glibbert dus wel een beetje. Sexahquote:
En dat wil je je ergste vijand niet mee laten maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aant PMmen.quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
jumquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zuigen zeker?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
60% van de vrouwen masturbeert stiekem op het werk aldus Deens onderzoek
http://www.spitsnieuws.nl(...)asturbeert_op_w.html
NOU VERTEL OP, WIE?
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zekerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op mn werk gedaan, zat andere dingen hoor, maar dat niet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zeker
Huuuuuuuuuu ik zie ze al zitten in die bussen, ieuwwwwwwquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zeker
dat laatste beetje zaad van hun handen nu aan hun stuurquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu ik zie ze al zitten in die bussen, ieuwwwwww
En dan je kaartje stempelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat laatste beetje zaad van hun handen nu aan hun stuur
Of aan oh-oh d'r aboquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet waar ik heb wat te lezen ontvangen........quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan dat kaartje bezaad terug krijgenquote:
Dat raken ze goddank niet aan, dat laat ik zien en daar kijken ze dan niet naarquote:
Kom op, jij zou zo'n kerel best doen. Je staat al vet lang droogquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ben ik blij toe dat ik een abo heb en geen wisselgeld van die viespeuken hoef aan te nemen
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ben ik blij toe dat ik een abo heb en geen wisselgeld van die viespeuken hoef aan te nemen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan dat kaartje bezaad terug krijgen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?![]()
Is het een beetje een vis-achtige geur?![]()
![]()
Nee dat is onwijze zweetlucht, echt , vandaag piekt ze, want haar zoon heeft haar achter op de scooter gebracht vanochtend en dat was een onwijze inspanning voor dr , dus ze zweet al de hele dag duizend keer erger dan normaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?![]()
Is het een beetje een vis-achtige geur?![]()
![]()
eh, ik ben het kwijt; hoe kunnen vrouwen met zaad aan hun handen komen na het masturberen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
60% van de vrouwen masturbeert stiekem op het werk aldus Deens onderzoek
http://www.spitsnieuws.nl(...)asturbeert_op_w.html
NOU VERTEL OP, WIE?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar weet jij echt geen ene reet vanafquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op, jij zou zo'n kerel best doen. Je staat al vet lang droog
Ziet je er ook verlept en verlopen uit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat is onwijze zweetlucht, echt , vandaag piekt ze, want haar zoon heeft haar achter op de scooter gebracht vanochtend en dat was een onwijze inspanning voor dr , dus ze zweet al de hele dag duizend keer erger dan normaal
Qwea had het natuurlijk weer over die buschauffeursquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, ik ben het kwijt; hoe kunnen vrouwen met zaad aan hun handen komen na het masturberen...![]()
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar weet jij echt geen ene reet vanaf
Oh ik heb wel fotos van dr maar die ga ik je niet laten zien, dat zal ik je besparenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ziet je er ook verlept en verlopen uit?
Maak es een foto van dr
hoho, dat was lovelessquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea had het natuurlijk weer over die buschauffeurs
Nee das nie waar, ik lieg nooitquote:
Ben je nat en geil?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:52 schreef tombolafan het volgende:
maar goed, ik ben terug en het gaat ineens nog weer over bussen!
mwah nog een stuk of 22quote:
moi? toujours!quote:
quote:
Ik snapte hem hoorquote:
Ben je nu al gewoon aan het indrinken in je eentje of zo?quote:
dat kan niet he... ze moet nog rijden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu al gewoon aan het indrinken in je eentje of zo?
Niet eens want ik moet rijden. Ik ga MM gewoon straks pijpen bij binnenkomst, en dan vragen of die wil rijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu al gewoon aan het indrinken in je eentje of zo?
dag weekens? ga je weg?quote:
Of ik rij zo ff snel op MM. Wedden dat ik niet hoef te bobbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat kan niet he... ze moet nog rijden!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet eens want ik moet rijden. Ik ga MM gewoon straks pijpen bij binnenkomst, en dan vragen of die wil rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |