quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zeker
Huuuuuuuuuu ik zie ze al zitten in die bussen, ieuwwwwwwquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zeker
dat laatste beetje zaad van hun handen nu aan hun stuurquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu ik zie ze al zitten in die bussen, ieuwwwwww
En dan je kaartje stempelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat laatste beetje zaad van hun handen nu aan hun stuur
Of aan oh-oh d'r aboquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet waar ik heb wat te lezen ontvangen........quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan dat kaartje bezaad terug krijgenquote:
Dat raken ze goddank niet aan, dat laat ik zien en daar kijken ze dan niet naarquote:
Kom op, jij zou zo'n kerel best doen. Je staat al vet lang droogquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ben ik blij toe dat ik een abo heb en geen wisselgeld van die viespeuken hoef aan te nemen
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ben ik blij toe dat ik een abo heb en geen wisselgeld van die viespeuken hoef aan te nemen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan dat kaartje bezaad terug krijgen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?![]()
Is het een beetje een vis-achtige geur?![]()
![]()
Nee dat is onwijze zweetlucht, echt , vandaag piekt ze, want haar zoon heeft haar achter op de scooter gebracht vanochtend en dat was een onwijze inspanning voor dr , dus ze zweet al de hele dag duizend keer erger dan normaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat denk je van die collega die altijd zo stinkt?![]()
Is het een beetje een vis-achtige geur?![]()
![]()
eh, ik ben het kwijt; hoe kunnen vrouwen met zaad aan hun handen komen na het masturberen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
60% van de vrouwen masturbeert stiekem op het werk aldus Deens onderzoek
http://www.spitsnieuws.nl(...)asturbeert_op_w.html
NOU VERTEL OP, WIE?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar weet jij echt geen ene reet vanafquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op, jij zou zo'n kerel best doen. Je staat al vet lang droog
Ziet je er ook verlept en verlopen uit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat is onwijze zweetlucht, echt , vandaag piekt ze, want haar zoon heeft haar achter op de scooter gebracht vanochtend en dat was een onwijze inspanning voor dr , dus ze zweet al de hele dag duizend keer erger dan normaal
Qwea had het natuurlijk weer over die buschauffeursquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, ik ben het kwijt; hoe kunnen vrouwen met zaad aan hun handen komen na het masturberen...![]()
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar weet jij echt geen ene reet vanaf
Oh ik heb wel fotos van dr maar die ga ik je niet laten zien, dat zal ik je besparenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ziet je er ook verlept en verlopen uit?
Maak es een foto van dr
hoho, dat was lovelessquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea had het natuurlijk weer over die buschauffeurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |