Ben je ook nat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Heb ik nou Maes d'r haar gemist?! Kon ik niks aan doen, de bussen reden niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapperquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
MAAARRRRRR......
Afwas is gedaan! Zonde dat het dadelijk weer vies wordt als ik ga koken.![]()
En ik heb mijn theevoorraad heringedeeld.![]()
En ik krijg geen woon-werkverkeer vergoed.![]()
Zo.... voor iedereen wat wils, oude en nieuwe onderwerpen.
Al vóór de party zuigen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapper
We zijn goed bezig Q.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn afwas is ook gedaan. Alleen nog strijken, zuigen en kapper
Tijdens is bij de meeste parties onbeleefd tov de andere gasten. Dan willen die ook.quote:
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst héquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tijdens is bij de meeste parties onbeleefd tov de andere gasten. Dan willen die ook.
Hey, een goed wijf zuigt altijdquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst hé
WLLUS! IK HBE ENE BOWLINGBAAN IN MN KAMER HOORquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Die party is heul niet bij Qwea thuis hoor
Oeh, dat glibbert dus wel een beetje. Sexahquote:
En dat wil je je ergste vijand niet mee laten maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb jij aan de lijve ondervonden laatst hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aant PMmen.quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
jumquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zuigen zeker?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
60% van de vrouwen masturbeert stiekem op het werk aldus Deens onderzoek
http://www.spitsnieuws.nl(...)asturbeert_op_w.html
NOU VERTEL OP, WIE?
Die buschauffeurs vast wel, en dan na afloop staken zekerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op mn werk gedaan, zat andere dingen hoor, maar dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |