1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
tja met al die enge verhalen tegenwoordig... hij dacht vast dat je hem ging ombrengen en onder de vloer leggen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
Pff ik heb echt moeite met de service van bedrijven tegenwoodig zeg![]()
Echt heb gewoon moeite moeten doen om iemand een pallet met houten vloer de garage in te rijden ipv ervoor te droppen..hoe lastig is het nu?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja met al die enge verhalen tegenwoordig... hij dacht vast dat je hem ging ombrengen en onder de vloer leggen...
Kom maar op met die vibesquote:
O, gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met die vibesik moet de badkamer voor de 2e keer sauzen en heb geen zin om van de bank af te gaan.
Ik ben gek op foto's!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
volgens mij moet ik jou van een foto voorzien. Kan da heul nie
Op de stoep afleveren is geen mm verder
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zinquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met die vibesik moet de badkamer voor de 2e keer sauzen en heb geen zin om van de bank af te gaan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gek op foto's!!!![]()
Maar je weet nooit tegenwoordig hoor, de mensen van wie je het het minst verwacht zijn ineens eng!
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zin
quote:
wat voor stage ga je doen dan???quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.
Jompelen is toch om beebies te krijgen?quote:
In de winter zijn de poezen uitgezwangerd. Maar van het voorjaar sta ik weer klaar voor verse poezels!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, krijg je binnenkort weer een RedCatnestje dan?
Of hou je daar mee op nu je 3 monsters hebt?
Edit: FIPO![]()
Waarom had jij eigenlijk je coole hondenbuggy niet mee dan???quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ing, jij ook bedankt, vooral namens Chico die amper nog op zn pootjes kan staan na vanochtend![]()
Ik wilde net bij Veolia een nieuw abo gaan kopen maar er stonden zulke lange rijen dat ik maar ben doorgelopen naar t postkantoor![]()
PF, een advocaat kan dr wel nog een fijn slaatje voor je pa uit slaan mss?
Mijn ma wordt wss ook ontslagen na 30 jaar voor dezelfde baas, zelfde redenen als je pa, maar daar gaan we wel ff fijn het onderste voor uit de kan halen.
Ze zit dr zelf niet mee, ze had dr op deze manier ook echt geen zin meer in
Huishouden smuishoudenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Q-tje toch, dat wordt nog wat straks met stage en dan het huishouden erbij.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jompelen is toch om beebies te krijgen?![]()
Dahoefnieheur
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJKquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom had jij eigenlijk je coole hondenbuggy niet mee dan???![]()
En een extravoor Chico zn pootjes...
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment héquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet douchen, strijken voor vanaaf de kleertjes, afwassen, beetje stofzuigen, dan naar de kapper, eten en weg. Tot en met naar de kapper heb ik geen zin
was maar een grapje!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJK![]()
En dr was al genoeg tijd verloren gegaan met loos op de bus wachten, als ik eerst nog terug naar huis had gemoeten , buggy had moeten pakken en dan ook nog langzamer had moeten lopen met dat ding was het helemaal een latertje geworden.
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zei hij dat vandaag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ing, jij ook bedankt, vooral namens Chico die amper nog op zn pootjes kan staan na vanochtend![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijk
Of een week later. Zeker als je de helft in een keukenkastje verstopt valt dat niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*moet echt echt echt vandaag afwassen*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Werk ze!quote:
Nee maar ik zag gewoon hoeveel moeite ie had om net op te staan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zei hij dat vandaag?jij hebt echt heule gesprekken met die beesten he?
omdat ie 6 km moest lopen (door de blubber!!!quote:
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
OMDAT IK MET DE BUS ZOU GAAN NATUURLIJK![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef MrSubtle het volgende:
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vond
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een week later. Zeker als je de helft in een keukenkastje verstopt valt dat niet op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:*moet echt echt echt vandaag afwassen*ik ook...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
Trovey, je kunt PM's blokkeren he!
Weet ik uit eigen ondervindingbetrouwbare bronnen!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
Trovey, je kunt PM's blokkeren he!
Weet ik uit eigen ondervindingbetrouwbare bronnen!
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
![]()
Waarom heb je hem dan toch meegenomen?
Of is alleen thuis ergerderder dan 6 km lopen voor Tha Chico?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Oven is te hoog, da's teveel tillen. En het is zo'n magnetron ding, te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik ook...
![]()
![]()
Samen afwassen dan?![]()
Mag je kiezen, afwassen of drogen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kolere, hij loopt normaal gesproken nog 2 uur per dag, onder normale weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vond
edit: oh okay, ik wist niet dat ie oud en stram was, da's sneu
Dan ga ik met mn poesss met de busquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Alleen onder normale weersomstandighedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Drogen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Samen afwassen dan?![]()
Mag je kiezen, afwassen of drogen.
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
En we hadden al een half uur gewandeld voor we naar ons werk gingen.
Tussen de middag lopen ze altijd een vol uur, en als ik thuis kom afhankelijk van het weer nog eens een half uur tot een uur en voor het slapengaan nog eens een half uur.
Dat is al veel meer dan de gemiddelde hond, laat staan de gemiddelde oude hond hoor
Ze slapen het liefst 20 uur per dag, luie wezens zijn hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopen?
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinktquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
Ik heb goedweer hondjes, bewust rassen gekozen die niet persé onder alle weersomstandigheden uren naar buiten hoeven want daar hou ik zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinkt"
Oké!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...![]()
"het kan!" zei mn neef dan, en daarna ging Bas weer onder de bank liggen...![]()
Regel is wel veranderd inmiddels...![]()
[..]
Drogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
totaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment hé
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké!
Zullen we dan maar beginnen?
Ik ben helaas niet thuis nu... begin jij maar alvast!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook nietIk weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijk
Lijkt me niet zo slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En jouw hondje is niet eens es 12 toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
en gezuiverd?quote:
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
Mijn hondje houdt van regenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
Ook datquote:
Ik sleur heul niet! Ik zeg; Saar, hier! en dan is ze er!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
Normaal besluiten we in goed overleg dat we een kort rondje lopen als het regent. Maar toen was het verder echt heerlijk dus dat was een lang rondjequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?
Maes vindt t niks erg dat Bobje niet in de regen wil lopen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind het trouwens heul eng om vanaaf in het donker te moeten rijden. Ik zie niet zo goed in het donker heb ik het idee
Ben benieuwdquote:Elke zaal staat in het teken van een andere feestsfeer. Ga van een glitter kerstsfeer in de ene zaal naar een gezellige oranje Koninginnedag en beland vervolgens in een spooky Halloween omgeving. Laat je inspireren door de verschillende feesten bij het bedenken van een passende outfit.
Subtlequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
Geen idee. Ik hoop het wel, heb er zelf ook nog wat in liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond denk ik ook een lekker maskertje doen![]()
Cat, blijven die Lush gevallen in de vriezer onbeperkt goed?
Dr liggen dr nogal wat namelijk
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh krijg net de uitnodiging voor het nieuwjaarsfeest.
[..]
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hai![]()
Je hebt de groeten terug van Morrizzz
Hoiquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal.![]()
[..]
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
De thema's zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
hele koffer vol outfits mee en telkens verkleden bij het binnengaan van de volgende zaal...
Kloonscan, deductie, handschriftanalise of waterboarding? Wat gaf de doorslag?quote:
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Het is loveless, maar hij doet net alsof het zeker is dat ik het ben
Is goed, en dan doe ik dat nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.
Of ben ik het toch...
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
Oeps, vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je hem nog eens in het topic laten loeren naar de kittens?
Ik ben es bijna naar Helsinki geėmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef MrSubtle het volgende:
ik kan niet wachten tot de dagen weer langer worden... ik vind dit echt een vreselijke periode altijd, in het donker naar je werk en in het donker weer thuis
Lijkt me echt vreselijk te werken boven de kreeftskeerkring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |