Kolere, hij loopt normaal gesproken nog 2 uur per dag, onder normale weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In mijn tijd gingen we altijd lopen met de hond, omdat de hond dat leuk vond
edit: oh okay, ik wist niet dat ie oud en stram was, da's sneu
Dan ga ik met mn poesss met de busquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Alleen onder normale weersomstandighedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje is al geen 5 jaar meer 10 uur alleen thuisgebleven, unlike de chihuahua's, geen idee of ie dat nog trekt op zn oude dag maar geen zin om dat nog uit te moeten vinden hoor![]()
En Loveless, honden mogen echt wel mee met de bus, voor grote honden moet je een kaartje kopen geloof ik, voor kleine honden niet, net als voor kleine kinderen
Drogen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Samen afwassen dan?![]()
Mag je kiezen, afwassen of drogen.
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat honden juist van lopen hielden, dat dat echt hun "ding" is zeg maar. (Ik heb zelf geen honden)
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
En we hadden al een half uur gewandeld voor we naar ons werk gingen.
Tussen de middag lopen ze altijd een vol uur, en als ik thuis kom afhankelijk van het weer nog eens een half uur tot een uur en voor het slapengaan nog eens een half uur.
Dat is al veel meer dan de gemiddelde hond, laat staan de gemiddelde oude hond hoor
Ze slapen het liefst 20 uur per dag, luie wezens zijn hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had het over honden in het algemeen - wat moeten ze anders de hele dag doen dan lopen?
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinktquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welk deel van niet in de regen niet in de kou en langs de weg door de blubber en 12 jaar oud snap je niet?
Ik heb goedweer hondjes, bewust rassen gekozen die niet persé onder alle weersomstandigheden uren naar buiten hoeven want daar hou ik zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze hond vond het ge-wel-dig om door regen en blubber te rennen, zelfs op z'n oude dag. Daar leven die beesten toch gewoon voor? Lekker vies worden en vooruit lopen en dan heel enthousiast terugkijken met zo'n blik van "kijk eens hoe vies ik ben, tof he? Jammer dat het niet stinkt"
Oké!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
grote honden mogen op zo'n roze strippenkaart. Vroeger mocht een hond gratis in de trein en bus "als hij op schoot kon". Mijn neef had een reusachtige herder en kocht nooit een kaartje voor in de trein. Als de buschauffeur daar iets van zei, was het: "Bas, schoot!" en dan klom Bas op schoot...![]()
"het kan!" zei mn neef dan, en daarna ging Bas weer onder de bank liggen...![]()
Regel is wel veranderd inmiddels...![]()
[..]
Drogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
totaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet iemand van alles op het laatste moment hé
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké!
Zullen we dan maar beginnen?
Ik ben helaas niet thuis nu... begin jij maar alvast!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook nietIk weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich kan het afwassen en stofzuigen ook morgen natuurlijk
Lijkt me niet zo slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En jouw hondje is niet eens es 12 toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
en gezuiverd?quote:
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hondquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
zo'n hond heeft mn tante ook... logeerde eens in de zomer bij ons, en het regende al de hele dag (maar was wel warm) dus ze moest eigenlijk wel uit. Ik had er helemaal zin in; lekker verkoeling door die regen. Dus ik loop de deur uit, staat ze daar in die deuropening van:Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga mooi die regen niet in...
Mijn hondje houdt van regenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:43 schreef Maes het volgende:
Mijn hondje wil nooit naar buiten met regen dus dan hoef ik ook niet
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |