Ik sleur heul niet! Ik zeg; Saar, hier! en dan is ze er!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan juist naar buiten sleuren om te laten zien dat ik het alpha mannetje ben in de roedel, niet de hond. Ik bepaalde wel hoe lang en wanneer we gingen wandelen
Normaal besluiten we in goed overleg dat we een kort rondje lopen als het regent. Maar toen was het verder echt heerlijk dus dat was een lang rondjequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook echt wel de baas maar als je hond niet wil en jij niet wil dan is dr niks aan de hand toch?
Maes vindt t niks erg dat Bobje niet in de regen wil lopen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind het trouwens heul eng om vanaaf in het donker te moeten rijden. Ik zie niet zo goed in het donker heb ik het idee
Ben benieuwdquote:Elke zaal staat in het teken van een andere feestsfeer. Ga van een glitter kerstsfeer in de ene zaal naar een gezellige oranje Koninginnedag en beland vervolgens in een spooky Halloween omgeving. Laat je inspireren door de verschillende feesten bij het bedenken van een passende outfit.
Subtlequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
Geen idee. Ik hoop het wel, heb er zelf ook nog wat in liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond denk ik ook een lekker maskertje doen![]()
Cat, blijven die Lush gevallen in de vriezer onbeperkt goed?
Dr liggen dr nogal wat namelijk
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh krijg net de uitnodiging voor het nieuwjaarsfeest.
[..]
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hai![]()
Je hebt de groeten terug van Morrizzz
Hoiquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal.![]()
[..]
Wie is die SS001, stelletje ICT helden?
De thema's zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
hele koffer vol outfits mee en telkens verkleden bij het binnengaan van de volgende zaal...
Kloonscan, deductie, handschriftanalise of waterboarding? Wat gaf de doorslag?quote:
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Het is loveless, maar hij doet net alsof het zeker is dat ik het ben
Is goed, en dan doe ik dat nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Jij bent het gewoon.
Of ben ik het toch...
Nou goed, ik zal zo ff wat posten als SS001
Oeps, vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je hem nog eens in het topic laten loeren naar de kittens?
Ik ben es bijna naar Helsinki geėmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef MrSubtle het volgende:
ik kan niet wachten tot de dagen weer langer worden... ik vind dit echt een vreselijke periode altijd, in het donker naar je werk en in het donker weer thuis
Lijkt me echt vreselijk te werken boven de kreeftskeerkring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |