Precies, daar staken de buschauffeurs nooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben es bijna naar Helsinki geëmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.
Op dat na was alles daar echt super leuk
Vervelend he, mensen die Tor gebruiken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Het is loveless, maar hij doet net alsof het zeker is dat ik het ben
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, daar staken de buschauffeurs nooit
quote:
ja kan ik me goed voorstellen, ik zou dat niet trekken hoor... en sowieso de eeuwige kou nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben es bijna naar Helsinki geëmigreerd, maar dat gebrek aan daglicht weerhield me er echt van.
Op dat na was alles daar echt super leuk
Poolcirkel bedoel je, neem ik aan? De kreeftskeerkring ligt op ~23o NB, daar zitten we al ruim bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef MrSubtle het volgende:
ik kan niet wachten tot de dagen weer langer worden... ik vind dit echt een vreselijke periode altijd, in het donker naar je werk en in het donker weer thuis
Lijkt me echt vreselijk te werken boven de kreeftskeerkring![]()
Hiero...maar bij mij kom dat, denk ik, doordat ik aan de leesbril moetquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef Qwea het volgende:
ik vind het trouwens heul eng om vanaaf in het donker te moeten rijden. Ik zie niet zo goed in het donker heb ik het idee
Kou vind ik niet erg hoor, maar dat donker, hier gaat het nog wel maar daar is echt bijna nooit daglichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja kan ik me goed voorstellen, ik zou dat niet trekken hoor... en sowieso de eeuwige kou niet. Ik vond het zuiden van zweden al zo koud ... brrr. Ik zie wat dat betreft ook echt op tegen noord china, met z'n -20 tot -25 graden daar
quote:
May the Force be with you!quote:
quote:
Ja maar vond je niet dat het heel intelligent klonk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Poolcirkel bedoel je, neem ik aan? De kreeftskeerkring ligt op ~23o NB, daar zitten we al ruim boven
Heb je het eten vast klaargemaakt zodat je dat vanavond in je krappe tijd voor het uitje meteen op kunt eten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
uuuuuuugh. Ik nog nietik zit in de uitstel modus. Ik ga zo eerst maar ff strijken ofzo
Omdat het ticket geboekt moest worden voor 31 januari en - belangrijker - omdat ik in 10 minuten tijd had geboekt zonder na te denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Waarom ga je dan in die tijd naar Noord China?
nee, ik ga zo de karbo ff bakken. Die pleur ik tussen een witbroodjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het eten vast klaargemaakt zodat je dat vanavond in je krappe tijd voor het uitje meteen op kunt eten?
Ja! Dat dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, jouw tante die bulkte van het geld wilde je toch gratiez en voor niets een rijbewijs kopen?
Waarom maak je daar geen gebruik van dan? Dan ben je niet meer van die grillen van chauffeurs afhankelijk
Passie op? In karbonades zit toch altijd/vaak een botje? Dat je dat niet tussen het broodje gooit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ik ga zo de karbo ff bakken. Die pleur ik tussen een witbroodjeen daarbij een beetje slaatje
Ik vind het millieutechnisch ook totaal onnodig om een auto aan te schaffen voor mij alleen als ik er voor mn werk geen gebruik van hoef te maken, ik red me prima met het OV, waarom zou ik dan de boel gaan lopen vervuilen , ik betaal gewoon de bus en de trein als ik die nodig heb, is dat nou zo raar???quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! Dat dus.
Koop een leuke waggie, eentje waar jij en de doggies inpassen. Ideaal!
Ik heb ook altijd met OV gereisd tot begin dit jaar, en doe nu echt alles met auto, zou niet meer zonder willen. Geen last meer van vertraging, stakingen, uitval, lastige medereizigers.
Tjah je hebt soms file of omleidingen, maar alles is stuk beter te pruimen in je eigen karretje met muziekje op de achtergrond
Da's toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dat rijbewijs in het voorjaar ook halen, maar ik ga echt geen auto kopen hoor!
Mn werk is met de bus 10 minuten, en de baas betaalt de bus.
Met de auto het centrum in duurt zeker een half uur , ben echt niet gek, en dan t centrum weer uit in de spits wil ook nog wel ff duren, plus dat we niet voldoende parkeerplaats hebben bij kantoor om ondersteunend personeel ook allemaal met de auto te laten komen.
Daarom betaalt de baas voor iedereen die geen auto nodig heeft hier het OV![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het millieutechnisch ook totaal onnodig om een auto aan te schaffen voor mij alleen als ik er voor mn werk geen gebruik van hoef te maken, ik red me prima met het OV, waarom zou ik dan de boel gaan lopen vervuilen , ik betaal gewoon de bus en de trein als ik die nodig heb, is dat nou zo raar???
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?quote:
Lang niet iedereen krijgt woon werk kilometers betaald hoor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar jij liep vanmorgen te schelden dat de buschauffeurs zo oneindig vaak staken
zat jij vannacht te lachen om plork en de aannemers?????quote:
Meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?
Jij verwacht toch ook dat je de dingen krijgt waar je voor dokt?
Ik heb echt totaal geen auto nodig, om nou een auto aan te moeten schaffen omdat het OV geen betrouwbare diensten levert, das echt bezopen toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is toch gewoon overal zo, dat je óf kilometervergoeding krijgt als je met eigen auto moet rijden (of lease-wagen) of anders gewoon OV-abo?
Ik vind ze ook gaaf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zat jij vannacht te lachen om plork en de aannemers?????![]()
Die zijn heel leuk live hoor!!!
Nee hoor, hij hoeft dat niet te betalen want we wonen allemaal binnen een straal van 10 km , en dan hoef je niks vergoed te krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang niet iedereen krijgt woon werk kilometers betaald hoor...
Abo garandeert niet dat ze een bepaald % op tijd rijden ofzo hé.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ik betaal daarvoor, dan mogen ze t toch gewoon leveren , die diensten?
Jij verwacht toch ook dat je de dingen krijgt waar je voor dokt?
Ik heb echt totaal geen auto nodig, om nou een auto aan te moeten schaffen omdat het OV geen betrouwbare diensten levert, das echt bezopen toch?
Ik geloofde het eerst ook niet, maar inderdaad: nog steedsquote:
Ll for presidentquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Abo garandeert niet dat ze een bepaald % op tijd rijden ofzo hé.
Als je een auto hebt kannie ook zo ff stuk zijn ofzo, ook al heb je ervoor betaald.
En ik snap die mensen wel, het is de enige manier van iets forceren, anders gebeurt er nooit wat. En natuurlijk treffen ze met die stakingen nét de welwillende mensen die meestal niks kwaad doen. Maar dat is schijnbaar de enige manier om druk te zetten op het management.
Kan je beter dáár boos op zijn dan op de chauffeurs vind ik
ah, ok... dacht dat je ze stom vondquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind ze ook gaaf!
De rest moest er alleen niet zo veel van hebben, en dat laatste wat ik postte was toch ook gewoon lachwekkend? Ze kondigden het zelf al als bijzonder slecht aan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer "weer" volgens mij toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst ook niet, maar inderdaad: nog steeds
Ze hebben gewoon recht om te stakan, alleen bij hun zijn er iets meer mensen de dupe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je een auto hebt kannie ook zo ff stuk zijn ofzo, ook al heb je ervoor betaald.
En ik snap die mensen wel, het is de enige manier van iets forceren, anders gebeurt er nooit wat. En natuurlijk treffen ze met die stakingen nét de welwillende mensen die meestal niks kwaad doen. Maar dat is schijnbaar de enige manier om druk te zetten op het management.
Hey, ik ben niet degene die dr nu weer over begon hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer "weer" volgens mij toch?
Juist.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
*knip*
staken door de mensen gratis te laten reizen (de hele dag...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |