Ik heb nog nooit bij een concept gegeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:36 schreef P.F het volgende:
Uit eigen behoefte is een concept gecreëerd waar naast ontzettend lekker ook heel erg verantwoord en biologisch gegeten kan worden.
Het is "zonder in te boeten aan ipv om".quote:Wij spelen in op de laatste culinaire trends zonder in te boeten om de kwaliteit van ons eindproduct.
Komma hoort daar niet.quote:U kunt afhalen aan de afhaalbar en als u thuis wil blijven, bezorgen wij tot in uw keuken.
Aan ipv van.quote:Ook hebben wij een groot aanbod van vegetarische maaltijden.
Ik snap niet zo goed waar je met die zin naartoe wil.quote:Daarna is er altijd nog de keuze om er op uit te gaan...
Gemak is altijd fijn.quote:Het gemak van thuisbezorgen en niet zelf te hoeven koken na zo een drukke werkdag is toch wel heel erg fijn.
Ik zou de eerste "natuurlijk" weglaten.quote:In een stad met internationale allure als Amsterdam is het natuurlijk opmerkelijk dat deze behoefte nog niet werd vervuld. Natuurlijk zijn er een aantal vegetarische restaurants, maar daar voeren de ouderwetse pastinaken en raapstelen tot nu toe nog de boventoon.
dat inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!
net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen
PF iedereen heeft alles al gezegd.verder wel een leuk stukje!
ik moest alleen wel bijna huilen van de eisen
bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg nog wel een compliment van de gyn en verpleegkundigen over m'n nagels vanochtend..
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de pijnstiller raakt uitgewerkt geloof ik.. Ik mik er nog maar eentje in...
Uhm... Ja dat was wel een beetje de opdrachtquote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als ik dan nog heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje een cliché stukje..
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:35:35 ]
snackt! staat er nog steeds in!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Maar er moeten nu niet te veel stukken van die tekst op internet komen te staan want anders is het plagiaat!
Srsly? Maar ik ben zooooo hip dat dat ondertussen weer uit isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Pastinaken en raapsteeltjes zijn trouwens weer helemaal in. Beter heb je het over zilvervliesrijst en linzen ofzo.
Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)quote:Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
snackt! staat er nog steeds in!
Oooh maar kijk! In blok 1 werd er op 3 dingen erg gelet en op 3 een beetjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!
net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen
PF iedereen heeft alles al gezegd.verder wel een leuk stukje!
ik moest alleen wel bijna huilen van de eisen
bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)
ik zou het geloof ik niet doen, maar calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)
Of mogen grapjes niet
Ja dat heb ik aangepast.. een beetjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou het laten staan, das toch geweldig![]()
Ik vind alleen dat stukje van cocoonen en erop uitgaan een beetje raar nog, wat heeft dat precies met de eetgelegenheid te maken, en wie ben jij om te bepalen voor anderen wat ze wel of niet kunnen gaan doen?
maar ik vind het verder een leuk stukje om te lezen, leest lekker weg
Dat is een spellingscontrolle die z'n werk niet doetquote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie ergens hecktische staan. Wat is dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou het geloof ik niet doen, maar Calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat is het toppunt van sog'gen?Onder een harkenboom staan in de regen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Onder een harkenboom staan in de regen?
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik kan het beter over die kleurencombi van de outfit hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef shinydiscoball het volgende:
En maak mijn mooi gestileerde boom niet belachelijk ja
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik kan het beter over die kleurencombi van de outfit hebben![]()
![]()
Euhh welke?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Doe je mee aan de kerstwedstrijd, SDB??
Nee dan had ik er ook geen grapjes over gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Jongens die paint is een grapje he, niet dat jullie denken dat ik denk dat ik een heel mooi kunstwerk heb gemaakt.
Tijd om er een meetlint bij te pakken! Elke dag wegen is sowieso een onzalig plan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:03 schreef dikkemongul het volgende:
Jeuj vandaag weer zwaarder dan gisteren.
Had toch ook de verhalen wedstrijd kunnen zijn!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Pieferd!!
Ik mag lekker naar huis!![]()
@SDB aan de kerstavatar wedstrijd!! Doh!!
Muts!! Ik bedoelde natuurlijk met je paint!! Ik dacht dat je daarom aan het frøbelen was geslagen misschien!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Had toch ook de verhalen wedstrijd kunnen zijn!
Yep! Al heb ik alleen sneeuw en een mutsje, andere users hebben hele originele. Maarja.
Why?
Jij had vorig jaar toch iets gewonnen, of heb ik het mis?
Oh ja, sorry. Zie ondertitelquote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!! Ik bedoelde natuurlijk met je paint!! Ik dacht dat je daarom aan het frøbelen was geslagen misschien!
Ja ik had vorig jaar magnetronsloffen gewonnen!!![]()
(die pas in juni aankwamen)
ik ben ook lekker thuis!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Pieferd!!
Ik mag lekker naar huis!![]()
@SDB aan de kerstavatar wedstrijd!! Doh!!
Ahw. Succesquote:Op donderdag 10 december 2009 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Deadlines, ik word gek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel tvp.crap in = crap out
hihihhi, eindelijk iemand die lijstjes ook daadwerkelijk leestquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef sigme het volgende:
'avond!
Conleche, wat zag ik nou, karbonade in coolbest gestoofd? Huuh! Is dat wat?
Ja, te laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
D&D, niet loveli's spoiler openen.
(Te laat, wedden? )
Ohwquote:
Nog 6 weken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ohw. Ook voor je buik & omstreken.
Dat je maar snel extra zorgeloos pret mag maken met DO2, ofzo.
quote:
Eind januari heb ik een echo, en als 'ie dan nog goed zit mogen we los.quote:
ja ehhh same here... maar als je een vaste relatie hebt lijkt t me langquote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, 6 weken lang. Ik heb al meer dan een jaar niet meer gesekst. Alleen met mezelf dan.
Klaar met voorbereiden voor morgen, dus nu ga ik eens douchen.
Daarissieweer!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Pff, 6 weken lang. Ik heb al meer dan een jaar niet meer gesekst. Alleen met mezelf dan.
Klaar met voorbereiden voor morgen, dus nu ga ik eens douchen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarissieweer!!!
[ afbeelding ]
ik ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Zeg! Nu wil ik het weten, dat gedoe met die wekker
foto!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoera, ik ben naar de kapper geweest en nu heb ik weer mooie haartjes
ik wilde nog van alles zeggen maar weet t niet meer.
ohja: DaD! wow!! das lang
oi, die maait alles eraf!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarissieweer!!!
[ afbeelding ]
Frontpage kom ik niet hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Van mijn werk staat zelfs op de frontpage
Was wel een paar maand spannend hoor, verdorie wij werken er wel allebei.
Nu weer rustig ademhalen.
Ja, dit dus. Ik had je post nog niet gezien, sorry!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Wát?? Überhaupt pret?? Of alleen de zorgeloze variant niet voor 6 weken???
Het is inmiddels goed ondergesneeuwd op internet volgens mij, zo 1-2-3 is het igg niet te googlen.quote:
Morgen vrij maar ga wel zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Frontpage kom ik niet hoor.
Maar fijn dat jullie er goed bij weg komen!
Bedtijd hier, jij ook al bijna?
'truste allemaal!
Wat jammer nouquote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef neen het volgende:
[..]
Het is inmiddels goed ondergesneeuwd op internet volgens mij, zo 1-2-3 is het igg niet te googlen.
Google er eens 'wit' bij.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pff weet jij hoevaak jij ''wekker'' hebt gepost.
En hoevaak het in slank wordt opgehaald.
quote:
Had ik zelfspot?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen en bijreageren, terwijl ik met een half oog naar de keuringsdienst van waard kijk.voor DaD en haar tegenvallende Gynefixplaatsing. Ik moest wel gniffelen om je zelfspot
.
Ik vind het wel jammer dat ik het stukje van PF gemist heb.
[..].
Ok verder niks te melden. Dahaag.
O die opmerking over grappen maken die de gyn al heel vaak heeft gehoord vond ik wel grappigquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik zelfspot?. Ik heb wel de meest domme grappen gemaakt bij de gyn. Tot 'hoe zullen we 'm noemen?' bij het zien van de echo aan toe.
.
Ik vind mezelf ook vaak heel grappig.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O die opmerking over grappen maken die de gyn al heel vaak heeft gehoord vond ik wel grappig.
Iehquote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[GEZ] trillende wekker horloge
zou hij dat voor dezelfde doeleinden gebruiken?
Echt? Ik vind 't maar niksquote:Op donderdag 10 december 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
succes morgen, PPP!
Oh, en samen douchen vind ik zo fijn!
Dan moet het wel echt warm zijn in de badkamer. Anders krijg ik te weinig water en heb het koud. Samen in bad is wel leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
succes morgen, PPP!
Oh, en samen douchen vind ik zo fijn!
Eenschquote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt warm zijn in de badkamer. Anders krijg ik te weinig water en heb het koud. Samen in bad is wel leuk.
samen in bad past niet, m'n benen zijn te lang. Of het bad te klein natuurlijk...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt warm zijn in de badkamer. Anders krijg ik te weinig water en heb het koud. Samen in bad is wel leuk.
je kunt natuurlijk ook je benen over de rand hangenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
samen in bad past niet, m'n benen zijn te lang. Of het bad te klein natuurlijk...
maar het bad staat tussen 3 muren in, en 2 benen 1 kant op gaat niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook je benen over de rand hangen
Ik ben nog nooit op Ijsland geweest, dus kan niet echt vergelijken. En trouwens, ben ook nog nooit in een ander scandinavisch land geweest (behalve Helsinki, maar dat telt niet..). Zweden is geweldig mooi, maar liefelijk mooi. Veel meren, veel bos en veel kleine rode huisjes. Noorwegen is denk ik al een heel stuk ruiger met de fjorden enzo, maar dat is maar wat ik me er bij voorstel. Maar, ik zou het absoluut geen straf vinden om 2 weken door Zweden te trekken met een rugzak en een tentje in de zomer, het is een geweldig mooi land waar ik nog veel te weinig van gezien heb.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
Nynke (of ieder ander die iets van scandinavische landen weet), weet jij welk land qua natuur enzo het meest op IJsland lijkt? Het liefst zou ik naar IJsland zelf gaan (2 weken te voet rondtrekken) maar het ligt een beetje afgelegen, niet ideaal voor een eerste vakantie zonder reisorganisatie. Gewoon Noord-Europa is al wat dichterbij, maar is het daar ook zo mooi?
Jawel, wel tijd. Maar, ik heb schoenmaat 44 en die kan ik hier in Zweden nergens vinden..quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, niets is vergelijkbaar met IJsland, vrees ikMaar ik zou misschien dan toch ook voor Noorwegen gaan, afgaand op Nynkes beschrijving (dat klopt wel met mijn beeld
). Maar vliegen naar IJsland is helemaal niet zo duur, en sinds de hele crisisnarigheid is het ook niet meer zo onbeschoft duur, schijnt. Wel moet je met een voettocht erg uitkijken dat je niet te ver van de 'bewoonde wereld' afgaat, of dat je altijd een hulplijn hebt (wat met slecht netwerk misschien lastig is). Maar IJsland is echt waanzinnig en onvergelijkbaar mooi
Nynke, geen van beide echt. Nou ja, misschien die ballerinaatjes. Heb je geen tijd om wat te kopen?
Ahw ja, dat is ook zo. Kun je de ballerina's niet zwart of donkerrood verven?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, wel tijd. Maar, ik heb schoenmaat 44 en die kan ik hier in Zweden nergens vinden..
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw ja, dat is ook zo. Kun je de ballerina's niet zwart of donkerrood verven?
Je kan ze daarna nog wel aan! Sterker nog, in de winter zijn zwárte ballerina's een stuk makkelijker combineren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!
Goed puntquote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!
Waar had je het mee geverfd dan? Waterverf?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed puntIk heb weleens een paar dure schoenen verneukt toen ik geheel impulsief bedacht dat het een goed idee was om ze te verven
Maar het kan wel. Moet je iets meer moeite voor doen
K geloof niet dat ik in de winter balerina's aandoe, zeker niet in Zweden. Krijg je zulke natte en koude voeten!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan ze daarna nog wel aan! Sterker nog, in de winter zijn zwárte ballerina's een stuk makkelijker combineren.
Schoensmeerquote:Op donderdag 10 december 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar had je het mee geverfd dan? Waterverf?
kun je ergens zwart lint kopen? misshcien kun je met verwijderbare lijm (hobbylijm of dubbelzijdig tape) er een zwart strikje op doen? of een bandje over je voet maken?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K geloof niet dat ik in de winter balerina's aandoe, zeker niet in Zweden. Krijg je zulke natte en koude voeten!
Ik denk dat ik ze gewoon maar wit laat, en er schijt aan heb. Verven gaat me nooit mooi lukken, en daar krijg ik later spijt van, want ik de zomer, wanneer ik wel ballerina's aan heb, zijn witte weer veel makkelijker.
K wou dat m'n voeten gewoon 3 maten kleiner waren, dan stapte ik even de Zweedse schoenenreus binnen en kocht ik voor 2 tientjes een paar schoenen. Jammer, maar helaas.
Dat bedacht ik ook net! Zwart strikje, leukquote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun je ergens zwart lint kopen? misshcien kun je met verwijderbare lijm (hobbylijm of dubbelzijdig tape) er een zwart strikje op doen? of een bandje over je voet maken?
goed idee, dat moet te doen zijn! Thanks Kwak!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook net! Zwart strikje, leukdesnoods knoop je 't gewoon om je schoen heen
Whehehehe, dat had ik eerst getypt, maar toen dacht ik: "No, she didn't, we hebben het hier over Coldfeet"quote:
tis een lucia gala, typisch Zweeds, Met een koor, 5-gangen diner en weet ik veel wat. Ik ga het mezelf niet te moeilijk maken en doe die witte schoentjes en een hele lichte zwarte panty ofzo..K heb geen witte accesoires, en ben ook niet van plan zoveel te kopen. Tis jammer, maar helaas!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm.....dan zou ik toch maar de laarzen aandoen met zwarte panty of maillot en misschien een klein vestje of bolerootje over het jurkje. Dan maak je het wel iets meer casual, maar dan past het beter bij elkaar.
Wat voor gala is het eigenlijk?
Of je doet een zwart/wit gestreepte maillot aan en de witte ballerina's. Maar daar moet je wel het type voor zijn. Of een zwarte maillot, de witte ballerina's en dan allemaal andere witte accessoires. Tasje, ketting, vestje.....
En iets kopen in een webwinkel? Als dat ook geen optie is, dan iig niet de laarzen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, wel tijd. Maar, ik heb schoenmaat 44 en die kan ik hier in Zweden nergens vinden..
[..]
Daarissieweer!!!
[ afbeelding ]
Je mag het lezen hoor. Ik wou alleen niet dat het op google kwam wegens plagiaat of zoquote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen en bijreageren, terwijl ik met een half oog naar de keuringsdienst van waard kijk.voor DaD en haar tegenvallende Gynefixplaatsing. Ik moest wel gniffelen om je zelfspot
.
Ik vind het wel jammer dat ik het stukje van PF gemist heb.
[..].
Ok verder niks te melden. Dahaag.
de witte schoentjes!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En nu heb ik advies nodig. Ik heb zaterdag een soort van gala, maar heb geen schoenen. Ik heb dit jurkje, en deze schoenen. Welke van de 2? [ afbeelding ]
[..]
Daarissieweer!!!
[ afbeelding ]
Dan ben je bij binnenkomst direct de trap opgelopen naar boven en ben je niet in de linkervleugel geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was gister in Groningen, een vriend van mij promoveerde daar. De plechtigheid was in het Academiegebouw, echt een mooi gebouw!
Klopt, alleen de zaal boven dan (alhoewel ik het zweefvliegtuigje op de muur niet echt in het historische decor vond passenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben je bij binnenkomst direct de trap opgelopen naar boven en ben je niet in de linkervleugel geweest..
hahaha inderdaad dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Huuphuup, ik vind die Hema-jurkjes er op plaatjes altijd tof uitzien, maar als je ze dan ziet hangen zijn het een beetje van die viscose hobbezakkenAch, je kunt het proberen.
DaD, voel je je wat beter?
fijn!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een stuk beter, CF! Gisteravond in bed nog wel wat pijn gehad, maar geen pijnstiller meer genomen. Ik heb goed geslapen en het voelt allemaal weer goed.
hoe voel jij je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge popjes! Nog één dag werken... En dan morgen weer werken
Dit is m'n eerste paar ballerina's ooit! Grote voeten, het is echt een kriem.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de witte schoentjes!
ik hou van ballerina'smooi jurkje trouwens zeg, staat je goed!
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe voel jij je?
ik ben weer op de uni beland. Ben in een grafhumeur vandaag. Ineens begon het me te dagen, nog een half jaar studentenleven, en dan begint het volwassen leven, en ik heb daar helemaal geen zin in. Ik wil op dit moment gewoon in bed liggen met het vriendje, een warme deken, thee en chocola en een stomme film. Niet mogelijk, maar goed.
Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh loveli, zou jij aanraden om zink te slikken nu ik koper in m'n lijf heb? En met welke onderbouwing?
Ok, dus zink slikken kan sowieso al geen kwaad. Dan ga ik dat maar doen denk ik, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook weer wat puistjes en die zijn evillll. Dank je wel voor je antwoord.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.
Bij de weg, dat evenwicht is niet binnen een paar dagen van slag, denk maanden/jaren.
Weet niet of Vivienne Westwood jouw maat maakt, maar ik heb ooit een paar schoenen gepast (waren een maat te klein, dus niet gekocht) waarin m'n voeten eruit zagen als <maatje 36. En ik heb 40,5 (die schoenen waren dus 39,5).quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef AKnynke het volgende:
Dit is m'n eerste paar ballerina's ooit! Grote voeten, het is echt een kriem.
echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Huuphuup, ik vind die Hema-jurkjes er op plaatjes altijd tof uitzien, maar als je ze dan ziet hangen zijn het een beetje van die viscose hobbezakkenAch, je kunt het proberen.
DaD, voel je je wat beter?
Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...
heb er vandaag ook eentje aan... ik ga dat jurkje van huuphuup maar eens zoeken denk ik
edit: fuck natuuuurlijk in de webwinkel alweer uitverkocht, en ws. niet te vinden bij de HEMA in de stad of bij t winkelcentrum bij mijn huis. huil.
ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).
Iets slikken is natuurlijk veel gemakkelijker dan niets meer eten met suiker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
Neem zink citraat, dat neemt je lichaam stukken beter op dan zinkoxide. Zinkoxide kost geen drol en zit in de goedkopere supplementen, maar daar neem je een procent of 2 van op. Vitamine A is ook goed tegen puistjes. O, en suiker uit je menu skippen
Mooi zo!quote:
Ik heb afgelopen weekend een corrigerende onderbroek gekocht bij de hema...Men, wat onsexy, maar wel praktisch!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi zo!
XM, ik zag laatst zelfs corrigerende body's bij de Hema. Die werken zowel aan je bips als aan je buik
Ik heb het idee ook van jou! Nu pak ik af en toe één cakeje. Ze zijn ook in een kwartier ontdooid of zo, ideaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben blij dat ik inmiddels weet dat je de meeste baksels probleemloos kunt invriezen. Vroeger at ik altijd alles in een keer op
Zo'n slechte grap, en toch moest ik grinnikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Smsje van vriendinnetje: of ik al in een negatieve spiraal terecht gekomen ben.
Zeg, jij had mij toch. Of ben je god ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef SlankeSanta het volgende:
je kunt die envelop wel openmaken Viking.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg, jij had mij toch. Of ben je god ofzo?
Je nam aan dat ik jouw secret santa was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah vandaar.quote:
Hihihi, ik had ook al even gechecktquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, nouja en de rest van Slank. Je bent gewoon spelletjes aan het spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Je nam aan dat ik jouw secret santa was.
Ja natuurlijk! Het moet wel geheim blijven he! In ieder geval tot de 23e! En God houdt van geheimen geloof ik!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, nouja en de rest van Slank. Je bent gewoon spelletjes aan het spelen
Is allang bekend, hoor: Sint Glossy die ik gewonnen heb met de avatarwedstrijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef Phaidra het volgende:
Maar dan blijft de vraag wat er dán in de envelop van Viking zit... Envelop zonder afzender he?![]()
Nieuwe wekker?
De Sint magazine die ze gewonnen heeft. Mede spuit elfjequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef Phaidra het volgende:
Maar dan blijft de vraag wat er dán in de envelop van Viking zit... Envelop zonder afzender he?![]()
Nieuwe wekker?
Had ook niet meer zo actief gezocht hoor, kwam het per toeval tegen vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, ananas roomkaas!![]()
![]()
Het heeft even geduurd he Shiny![]()
Mijn Secret Santa pakje ligt denk ik bij de TNT Post
Ik denk het wel, maar waar wil je in hemelsnaam lekkere verse perziken vandaan halen? Als je dit met blikfruit maakt, verliest het z'n glorie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://marokarabkokenmeta(...)pistachenootjes.html
zou dit lekker zijn? Ik zoek een toetje voor kerst.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
De Sint magazine die ze gewonnen heeft. Mede spuit elfje
Dan betaal je je blauw voor melige rotdingenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, da's waar...niet echt perzikentijd
misschien heeft de groentenboer nog wel een tip?
En mijn pakje ligt al een week op de kast te wachten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had gezegd dat ik m'n pakje al had hè. Ja, dat was dus gelogen in de hoop dat iemand zou happen..
Ik heb ook nog niks..
heb nog nooit creme brulée gemaakt en heb ook geen brandertje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan betaal je je blauw voor melige rotdingenZonde van je geld!
Crème brulée met frambozen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet ook nog een brandertje, maar de goedkopere zijn prut en de duren vind ik zo duur voor die paar keer per jaar dat ik zo'n ding gebruik...
Kun je er eentje mee naar buiten smokkelen voor me?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]die dingen hebben we op het werk, erg handig soms
Die combinatie lijkt me ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi Twinkle, ik las eerst 'bolletje pindakaas, banaan, kipfilet, komkommer" en toen dacht ik, heu, da's veel voor op een bolletje!![]()
Ohja nu moet iedereen alles gisteren gestuurd hebben he? En nu mogen we er eindelijk over pratenIk moet zeggen dat ik het erg lastig vond om mn klep te houden, ik wou voortdurend posten "Ik ga dit kopen!" of "Ik heb dit gekocht, vinden jullie het wat!?" of "Oh nee ik wou *insert dag* iets gaan halen maar ik kon toch niet!" of ... nouja, etcetera
Claudia Rodens sinaasappelpudding met granaatappel? Lekker licht&fris, makkleijk en ziet er ontzettend mooi uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb nog nooit creme brulée gemaakt en heb ook geen brandertje.
Rest van het menu wordt redelijk 'afrikaans' (lamsrollade, marokkaanse wortelsoep) en wil daar iets omheen bouwen van bijbehorende gerechten zodat ik niet van italiaans naar marokkaans naar hollands spring
Hiero! Was net aan het zoeken. Maar aardappelzetmeel is beter dan maizena. Blijft het helderder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
hm... ik moet dat boek nog ergens vandaan haleneens googlen of het ook online staat! klinkt lekker iig
pindakaas en komkommer zijn ook lekker. Pindakaas en kipfilet dan vast ook, dus waarom ook niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Die combinatie lijkt me ook niet echt lekker.
Pindakaas en banaan samen dan weer wél, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd
Supermarkt? Zomaar een ideetje hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
waar kun je aardappelzetmeel vandaan halen?![]()
gewoon bij de super. staat bij de meel enzo, als het goed is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
waar kun je aardappelzetmeel vandaan halen?![]()
Gewoon bij het paneermeel en de maizena enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik weet dus niet of 't gewoon te krijgen is, of eerder bij de tokonooit gehaald namelijk.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef AKnynke het volgende:
Oh, wellicht moet ik toch nog naar de super om een citroen te halen...
Ja, die heb ik gekocht en weer terug gebracht omdat 'ie voor geen meter werkte.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef Phaidra het volgende:
Brandertje van de Xenos kost 9,95 en doet het best goed!
Jeej, WEEKEND!!!
Kun je 'm wel helemaal schuin houden en wordt 'ie niet godgloeiende heet? Anders misschien nog eens een kans geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Phaidra het volgende:
Oh, hier doet 'ie het prima! We maken ook de open haard ermee aan.
Oeh, heerlijk! Ik krijg van grote braadstukken altijd zo'n lekker... oergevoelquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
hup Chico, dat kan je wel!
Ik heb 1.5 kilo rosbief gekocht, die ga ik aanbraden en dan langzaam bakken volgende week met m'n pre-kerstmis kerst diner. Nu ga ik proberen of ik van een zweedse perensoort ook stoofpeertjes kan maken, aardappelgratin en brocolli en boontjes ofzo er bij, en het hoofdgerecht is klaar. Nu voorgerecht en toetje nog!
ik heb nog nooit zo'n groot stuk vlees klaar gemaakt...Maar goed, aanbakken, in de oven, thermometer erin en klaar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk! Ik krijg van grote braadstukken altijd zo'n lekker... oergevoelMisschien spruitjes met spekjes als bijgerecht?
Ziek??quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
Lijstje!
O: magere yoghurt met scheut suikervrije limo
L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat, beker optimel
T: kiwi
D: boerenkool met piccalily en appelmoes en een klein stukje rookworst
T: als ik em weg krijg een oliebol en een biertje
Nee, onderzoek gehad en daarom zo'n anderhalve dag niet gegeten, mn eetlust is nog een beetje weg en mn keel en buik doen nog zeer van het onderzoek. Dus nog een beetje aan het opstarten zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ziek??
Mag wel wat meer hoor, doe maar lekker dat biertje en misschien wat hapjes?? Lekker!
dit is ook voor het eerst dat ik eens iets met hem mee kijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriendlief kijkt met mij popstars en ik kijk met hem....... tja, hij hoeft niet zoveel te zien dus not a problem
Hier precies hetzelfde gevalquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
de lasagne was echt heerlijk
en nu ga ik lekker mee voetbal kijken met Mr. Mo, met een biertjehij kijkt ook altijd met mij mee, dus nu ik een keer met hem. De Graafschap speelt, en tsja, die komen uit zijn geboortegehucht
![]()
Oja, sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Nee, onderzoek gehad en daarom zo'n anderhalve dag niet gegeten, mn eetlust is nog een beetje weg en mn keel en buik doen nog zeer van het onderzoek. Dus nog een beetje aan het opstarten zeg maar.
Maakt niet uit, volgens mij heb ik t er ook niet echt over gehad, ja t was niet fijn, had wel een roesje maar kreeg de pijnlijkste gedeeltes wel mee zeg maar. Maar tot nu toe niks schokkends gevondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, sorry
Hoe is het gegaan?? door je keel ...vreselijk.
Ja, ik kan 'm schuin houden en heet weet ik niet... Het handvat-deel niet, de 'loop' waarschijnlijk wel, maar na gebruik zet ik 'm eerst even veilig weg. Hij wordt niet roodgloeiend ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je 'm wel helemaal schuin houden en wordt 'ie niet godgloeiende heet? Anders misschien nog eens een kans geven.
Gelukkig maar dat er niets gevonden is (toch?) Sterkte met de keelpijn, tenminste, als ik me goed kan herinneren ' krast' het nogal naderhand.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgens mij heb ik t er ook niet echt over gehad, ja t was niet fijn, had wel een roesje maar kreeg de pijnlijkste gedeeltes wel mee zeg maar. Maar tot nu toe niks schokkends gevonden
Ja, ik loop al een hele tijd met darmklachten en ik krijg eigelijk steeds meer klachten, dus idd om bijv crohn of een gultenallergie uit te sluitenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dus dit onderzoek was eigenlijk om andere oorzaken voor je darmklachten uit te sluiten?
Ja, t voelt een beetje of er een schaafwond ofzo aan de bovenkant van mn gehemelte/keel zit, met veel drinken moet t snel over gaan als t goed is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er niets gevonden is (toch?) Sterkte met de keelpijn, tenminste, als ik me goed kan herinneren ' krast' het nogal naderhand.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja, t voelt een beetje of er een schaafwond ofzo aan de bovenkant van mn gehemelte/keel zit, met veel drinken moet t snel over gaan als t goed is. Jij dus ook al eens zo'n fijn onderzoek gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |