abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 11 december 2009 @ 10:42:27 #176
70532 loveli
N
pi_75509733
Boektip voor mensen met schoonmoederproblemen:
Nächsten Sonntag bringe ich sie um!

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 11-12-2009 10:47:30 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 december 2009 @ 10:45:27 #177
70532 loveli
N
pi_75509847
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh loveli, zou jij aanraden om zink te slikken nu ik koper in m'n lijf heb? En met welke onderbouwing?
Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.
Bij de weg, dat evenwicht is niet binnen een paar dagen van slag, denk maanden/jaren.
crap in = crap out
pi_75510004
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.
Bij de weg, dat evenwicht is niet binnen een paar dagen van slag, denk maanden/jaren.
Ok, dus zink slikken kan sowieso al geen kwaad. Dan ga ik dat maar doen denk ik, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook weer wat puistjes en die zijn evillll. Dank je wel voor je antwoord. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 11 december 2009 @ 10:50:22 #179
70532 loveli
N
pi_75510014
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef AKnynke het volgende:
Dit is m'n eerste paar ballerina's ooit! Grote voeten, het is echt een kriem.
Weet niet of Vivienne Westwood jouw maat maakt, maar ik heb ooit een paar schoenen gepast (waren een maat te klein, dus niet gekocht) waarin m'n voeten eruit zagen als <maatje 36. En ik heb 40,5 (die schoenen waren dus 39,5).
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 december 2009 @ 10:52:44 #180
70532 loveli
N
pi_75510107
Neem zink citraat, dat neemt je lichaam stukken beter op dan zinkoxide. Zinkoxide kost geen drol en zit in de goedkopere supplementen, maar daar neem je een procent of 2 van op. Vitamine A is ook goed tegen puistjes. O, en suiker uit je menu skippen
crap in = crap out
pi_75510153
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Huuphuup, ik vind die Hema-jurkjes er op plaatjes altijd tof uitzien, maar als je ze dan ziet hangen zijn het een beetje van die viscose hobbezakken Ach, je kunt het proberen.

DaD, voel je je wat beter?
echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...

heb er vandaag ook eentje aan... ik ga dat jurkje van huuphuup maar eens zoeken denk ik

edit: fuck natuuuurlijk in de webwinkel alweer uitverkocht, en ws. niet te vinden bij de HEMA in de stad of bij t winkelcentrum bij mijn huis. huil.
Kwak
pi_75510156
goedemorgen!

Leuk jurkje Nyn! Maar schoenenadvies kan ik je niet geven...

Fijn dat de pijn alweer wat minder is DaD!

en mn invoerveld op de telefoon is raar, dus ik zie niet wat ik tik maargoed...
Lijstje:
O: eitje en 2 knackebrodjes
T: appel
L: ikea
T: banaan
D: lasagne
Ja doei.
pi_75510219
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...

heb er vandaag ook eentje aan... ik ga dat jurkje van huuphuup maar eens zoeken denk ik

edit: fuck natuuuurlijk in de webwinkel alweer uitverkocht, en ws. niet te vinden bij de HEMA in de stad of bij t winkelcentrum bij mijn huis. huil.
Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).
pi_75510357
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).
ja, dat denk ik wel.

ik kon eerst trouwens alle jurkjes van hema goed hebben, en toen werden de modellen van de jurkjes ineens rechter en zag t er niet meer uit.
Kwak
pi_75510465
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
Neem zink citraat, dat neemt je lichaam stukken beter op dan zinkoxide. Zinkoxide kost geen drol en zit in de goedkopere supplementen, maar daar neem je een procent of 2 van op. Vitamine A is ook goed tegen puistjes. O, en suiker uit je menu skippen
Iets slikken is natuurlijk veel gemakkelijker dan niets meer eten met suiker. .

Zinkcitraat staat op m'n boodschappenlijstje, bedankt voor het delen van je kennis. .
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:06:53 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75510553
Zo, alweer een kwelling bij de fysio achter de rug. DaD fijn dat je je weer beter voelt! En Nynke, ik zou ook voor de witte ballerina's gaan... die andere vind ik er niet zo mooi bij staan. Geen ervaring met HEMA-kledij, m.u.v. corrigerende topjes .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75510601
Moe

Maar wel door bij de selectie
pi_75510750
O: Boterham met speculaas
T: Mandarijn
L: Twee boterhammen met speculaas
A: Sla en patat
T: chocola
T: nog wel iets.

Vrijdag is nooit mijn beste dag, maar eetlust is al beter. (A)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75510759
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef P.F het volgende:
Moe

Maar wel door bij de selectie
Mooi zo!

XM, ik zag laatst zelfs corrigerende body's bij de Hema. Die werken zowel aan je bips als aan je buik
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:15:01 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75510797
Oeh fancy! Zal eens kijken dan als ik er weer eens ben, over 100 jaar als ik eens tijd heb ofzo .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:17:07 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75510890
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mooi zo!

XM, ik zag laatst zelfs corrigerende body's bij de Hema. Die werken zowel aan je bips als aan je buik
Ik heb afgelopen weekend een corrigerende onderbroek gekocht bij de hema...Men, wat onsexy, maar wel praktisch!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75513169
Wat tof P.F! Je zit wel op je plek bij het roeien dacht ik, of niet?

Zei ik trouwens vanochtend dat ik me weer helemaal goed voelde? Dat was voor ik twee keer twintig minuten ging fietsen om de weekboodschappen te doen. .
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:34:28 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75513362
Zo, off to a meeting met een hoop Belangrijke Mensen en Andere Bobo's. In pak, uiteraard.

Toedels .
pi_75513538
Er kwam vanochtend een hele leuke jongen met mijn Secret Santa pakje aan de deur
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:44:07 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75513611
Helleuw!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75515055
DaD! muts!! rustig aan doen joh!

ik ga vanavond lekker een heel stuk rijden, naar Nijmegen heen en weer in de auto van mn ouders, en ik heb er vét veel zin in!
Kwak
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:38:25 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75515453
Haai, net terug van een 2 uur wandeling,lekker weer ervoor!

Lijst:
O: kom yoghurt met mandarijn en ananas
T: enorme granny smith
S: 2 uur wandelen
L: 2 tarwebollen met 48+ kaas en achterham. Beschuit jam
T: peer
T: blokje choco
T: kommetje kaaschips
D: gebakken lever met uien, broccoli en rijst
T: toastjes met iets
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75515546
Rustig aan doen hoor DaD, op de bank met thee jij!

Kwak in Rijswijk hingen de jurkjes nog wel, het zag er wel prima uit eigenlijk, de grijze hadden ze niet meer alleen de zwarte. Maar de mouwen zijn erg strak onder de oksels (of nouja eigk gewoon strak) en ik ga altijd zo stinkzweten van die stof dus toch maar laten hangen.

En dat corrigerend gebeuren van de Hema heeft al menig zomer en feestjurkje opgeleukt hier hahaha
t ziet er allemaal net ff wat gestroomlijnder uit. Dan ben ik gewoon massief, in plaats van massief en gebobbeld
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75515721
Ik gooi er nog even een lijst tussendoor, dames!
O: 2 eitjes
T:handje paranoten
L: bruine baguette met rosbief, perzik, tuinkers en cocktailsaus. Raar, maar best lekker!
T: appel
S: 10 km hardlopen, heb ik me voorgenomen. Mits het niet regent.
D: fajita's (hallo gewoontedier )
T: hollandse kaas en bugles met chavroux. En whisky uit Meneers kerstpakket
pi_75515897
Lijstje:

O: Brinta
L: 1 (volkoren) boterham met appelstroop, 1 met pindakaas, gekookt eitje
T: chocoladecupcakeje uit de vriezer (ik heb nog een lekker voorraadje )
T: ik heb een bak bosvruchten gekocht (frambozen e.d.), dus daar een kommetje van
D: spinazietaart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')