Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh loveli, zou jij aanraden om zink te slikken nu ik koper in m'n lijf heb? En met welke onderbouwing?
Ok, dus zink slikken kan sowieso al geen kwaad. Dan ga ik dat maar doen denk ik, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook weer wat puistjes en die zijn evillll. Dank je wel voor je antwoord.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Even uit de losse pols: koper en zink hebben een soort evenwicht. Met een koperspiraaltje komt er meer koper in je lijf, waardoor dat evenwicht verschuift. Extra zink brengt het weer goed in evenwicht. Zink slikken is toch geen slecht idee, goed voor je libido en weerstand, slecht voor puistjes (dus goed voor je huid). Het doet nog wel wat dingen waar je blij mee bent.
Bij de weg, dat evenwicht is niet binnen een paar dagen van slag, denk maanden/jaren.
Weet niet of Vivienne Westwood jouw maat maakt, maar ik heb ooit een paar schoenen gepast (waren een maat te klein, dus niet gekocht) waarin m'n voeten eruit zagen als <maatje 36. En ik heb 40,5 (die schoenen waren dus 39,5).quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef AKnynke het volgende:
Dit is m'n eerste paar ballerina's ooit! Grote voeten, het is echt een kriem.
echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Huuphuup, ik vind die Hema-jurkjes er op plaatjes altijd tof uitzien, maar als je ze dan ziet hangen zijn het een beetje van die viscose hobbezakkenAch, je kunt het proberen.
DaD, voel je je wat beter?
Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt? ik vind de hema jurkjes (bij mij) meestal echt mooi vallen, juist vanwege de viscose...
heb er vandaag ook eentje aan... ik ga dat jurkje van huuphuup maar eens zoeken denk ik
edit: fuck natuuuurlijk in de webwinkel alweer uitverkocht, en ws. niet te vinden bij de HEMA in de stad of bij t winkelcentrum bij mijn huis. huil.
ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien omdat jij wat meer curves hebt dan ik? (en dat bedoel ik natuurlijk niet lelijk).
Iets slikken is natuurlijk veel gemakkelijker dan niets meer eten met suiker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
Neem zink citraat, dat neemt je lichaam stukken beter op dan zinkoxide. Zinkoxide kost geen drol en zit in de goedkopere supplementen, maar daar neem je een procent of 2 van op. Vitamine A is ook goed tegen puistjes. O, en suiker uit je menu skippen
Mooi zo!quote:
Ik heb afgelopen weekend een corrigerende onderbroek gekocht bij de hema...Men, wat onsexy, maar wel praktisch!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi zo!
XM, ik zag laatst zelfs corrigerende body's bij de Hema. Die werken zowel aan je bips als aan je buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |