Ziek??quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
Lijstje!
O: magere yoghurt met scheut suikervrije limo
L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat, beker optimel
T: kiwi
D: boerenkool met piccalily en appelmoes en een klein stukje rookworst
T: als ik em weg krijg een oliebol en een biertje
Nee, onderzoek gehad en daarom zo'n anderhalve dag niet gegeten, mn eetlust is nog een beetje weg en mn keel en buik doen nog zeer van het onderzoek. Dus nog een beetje aan het opstarten zeg maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ziek??
Mag wel wat meer hoor, doe maar lekker dat biertje en misschien wat hapjes?? Lekker!
dit is ook voor het eerst dat ik eens iets met hem mee kijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriendlief kijkt met mij popstars en ik kijk met hem....... tja, hij hoeft niet zoveel te zien dus not a problem
Hier precies hetzelfde gevalquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
de lasagne was echt heerlijk
en nu ga ik lekker mee voetbal kijken met Mr. Mo, met een biertjehij kijkt ook altijd met mij mee, dus nu ik een keer met hem. De Graafschap speelt, en tsja, die komen uit zijn geboortegehucht
![]()
Oja, sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Nee, onderzoek gehad en daarom zo'n anderhalve dag niet gegeten, mn eetlust is nog een beetje weg en mn keel en buik doen nog zeer van het onderzoek. Dus nog een beetje aan het opstarten zeg maar.
Maakt niet uit, volgens mij heb ik t er ook niet echt over gehad, ja t was niet fijn, had wel een roesje maar kreeg de pijnlijkste gedeeltes wel mee zeg maar. Maar tot nu toe niks schokkends gevondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, sorry
Hoe is het gegaan?? door je keel ...vreselijk.
Ja, ik kan 'm schuin houden en heet weet ik niet... Het handvat-deel niet, de 'loop' waarschijnlijk wel, maar na gebruik zet ik 'm eerst even veilig weg. Hij wordt niet roodgloeiend ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je 'm wel helemaal schuin houden en wordt 'ie niet godgloeiende heet? Anders misschien nog eens een kans geven.
Gelukkig maar dat er niets gevonden is (toch?) Sterkte met de keelpijn, tenminste, als ik me goed kan herinneren ' krast' het nogal naderhand.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgens mij heb ik t er ook niet echt over gehad, ja t was niet fijn, had wel een roesje maar kreeg de pijnlijkste gedeeltes wel mee zeg maar. Maar tot nu toe niks schokkends gevonden
Ja, ik loop al een hele tijd met darmklachten en ik krijg eigelijk steeds meer klachten, dus idd om bijv crohn of een gultenallergie uit te sluitenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dus dit onderzoek was eigenlijk om andere oorzaken voor je darmklachten uit te sluiten?
Ja, t voelt een beetje of er een schaafwond ofzo aan de bovenkant van mn gehemelte/keel zit, met veel drinken moet t snel over gaan als t goed is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er niets gevonden is (toch?) Sterkte met de keelpijn, tenminste, als ik me goed kan herinneren ' krast' het nogal naderhand.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja, t voelt een beetje of er een schaafwond ofzo aan de bovenkant van mn gehemelte/keel zit, met veel drinken moet t snel over gaan als t goed is. Jij dus ook al eens zo'n fijn onderzoek gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |