Ik heb het idee ook van jou! Nu pak ik af en toe één cakeje. Ze zijn ook in een kwartier ontdooid of zo, ideaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben blij dat ik inmiddels weet dat je de meeste baksels probleemloos kunt invriezen. Vroeger at ik altijd alles in een keer op
Zo'n slechte grap, en toch moest ik grinnikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Smsje van vriendinnetje: of ik al in een negatieve spiraal terecht gekomen ben.
Zeg, jij had mij toch. Of ben je god ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef SlankeSanta het volgende:
je kunt die envelop wel openmaken Viking.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg, jij had mij toch. Of ben je god ofzo?
Je nam aan dat ik jouw secret santa was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah vandaar.quote:
Hihihi, ik had ook al even gechecktquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, nouja en de rest van Slank. Je bent gewoon spelletjes aan het spelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Je nam aan dat ik jouw secret santa was.
Ja natuurlijk! Het moet wel geheim blijven he! In ieder geval tot de 23e! En God houdt van geheimen geloof ik!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, nouja en de rest van Slank. Je bent gewoon spelletjes aan het spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |