samen in bad past niet, m'n benen zijn te lang. Of het bad te klein natuurlijk...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt warm zijn in de badkamer. Anders krijg ik te weinig water en heb het koud. Samen in bad is wel leuk.
je kunt natuurlijk ook je benen over de rand hangenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
samen in bad past niet, m'n benen zijn te lang. Of het bad te klein natuurlijk...
maar het bad staat tussen 3 muren in, en 2 benen 1 kant op gaat niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook je benen over de rand hangen
Ik ben nog nooit op Ijsland geweest, dus kan niet echt vergelijken. En trouwens, ben ook nog nooit in een ander scandinavisch land geweest (behalve Helsinki, maar dat telt niet..). Zweden is geweldig mooi, maar liefelijk mooi. Veel meren, veel bos en veel kleine rode huisjes. Noorwegen is denk ik al een heel stuk ruiger met de fjorden enzo, maar dat is maar wat ik me er bij voorstel. Maar, ik zou het absoluut geen straf vinden om 2 weken door Zweden te trekken met een rugzak en een tentje in de zomer, het is een geweldig mooi land waar ik nog veel te weinig van gezien heb.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
Nynke (of ieder ander die iets van scandinavische landen weet), weet jij welk land qua natuur enzo het meest op IJsland lijkt? Het liefst zou ik naar IJsland zelf gaan (2 weken te voet rondtrekken) maar het ligt een beetje afgelegen, niet ideaal voor een eerste vakantie zonder reisorganisatie. Gewoon Noord-Europa is al wat dichterbij, maar is het daar ook zo mooi?
Jawel, wel tijd. Maar, ik heb schoenmaat 44 en die kan ik hier in Zweden nergens vinden..quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, niets is vergelijkbaar met IJsland, vrees ikMaar ik zou misschien dan toch ook voor Noorwegen gaan, afgaand op Nynkes beschrijving (dat klopt wel met mijn beeld
). Maar vliegen naar IJsland is helemaal niet zo duur, en sinds de hele crisisnarigheid is het ook niet meer zo onbeschoft duur, schijnt. Wel moet je met een voettocht erg uitkijken dat je niet te ver van de 'bewoonde wereld' afgaat, of dat je altijd een hulplijn hebt (wat met slecht netwerk misschien lastig is). Maar IJsland is echt waanzinnig en onvergelijkbaar mooi
Nynke, geen van beide echt. Nou ja, misschien die ballerinaatjes. Heb je geen tijd om wat te kopen?
Ahw ja, dat is ook zo. Kun je de ballerina's niet zwart of donkerrood verven?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, wel tijd. Maar, ik heb schoenmaat 44 en die kan ik hier in Zweden nergens vinden..
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw ja, dat is ook zo. Kun je de ballerina's niet zwart of donkerrood verven?
Je kan ze daarna nog wel aan! Sterker nog, in de winter zijn zwárte ballerina's een stuk makkelijker combineren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!
Goed puntquote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T zijn leren schoentjes, waar ik 100 euro voor betaald heb. Liever niet dus!
Waar had je het mee geverfd dan? Waterverf?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed puntIk heb weleens een paar dure schoenen verneukt toen ik geheel impulsief bedacht dat het een goed idee was om ze te verven
Maar het kan wel. Moet je iets meer moeite voor doen
K geloof niet dat ik in de winter balerina's aandoe, zeker niet in Zweden. Krijg je zulke natte en koude voeten!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan ze daarna nog wel aan! Sterker nog, in de winter zijn zwárte ballerina's een stuk makkelijker combineren.
Schoensmeerquote:Op donderdag 10 december 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar had je het mee geverfd dan? Waterverf?
kun je ergens zwart lint kopen? misshcien kun je met verwijderbare lijm (hobbylijm of dubbelzijdig tape) er een zwart strikje op doen? of een bandje over je voet maken?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K geloof niet dat ik in de winter balerina's aandoe, zeker niet in Zweden. Krijg je zulke natte en koude voeten!
Ik denk dat ik ze gewoon maar wit laat, en er schijt aan heb. Verven gaat me nooit mooi lukken, en daar krijg ik later spijt van, want ik de zomer, wanneer ik wel ballerina's aan heb, zijn witte weer veel makkelijker.
K wou dat m'n voeten gewoon 3 maten kleiner waren, dan stapte ik even de Zweedse schoenenreus binnen en kocht ik voor 2 tientjes een paar schoenen. Jammer, maar helaas.
Dat bedacht ik ook net! Zwart strikje, leukquote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun je ergens zwart lint kopen? misshcien kun je met verwijderbare lijm (hobbylijm of dubbelzijdig tape) er een zwart strikje op doen? of een bandje over je voet maken?
goed idee, dat moet te doen zijn! Thanks Kwak!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook net! Zwart strikje, leukdesnoods knoop je 't gewoon om je schoen heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |