quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik kan het beter over die kleurencombi van de outfit hebben![]()
![]()
Euhh welke?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Doe je mee aan de kerstwedstrijd, SDB??
Nee dan had ik er ook geen grapjes over gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Jongens die paint is een grapje he, niet dat jullie denken dat ik denk dat ik een heel mooi kunstwerk heb gemaakt.
Tijd om er een meetlint bij te pakken! Elke dag wegen is sowieso een onzalig plan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:03 schreef dikkemongul het volgende:
Jeuj vandaag weer zwaarder dan gisteren.
Had toch ook de verhalen wedstrijd kunnen zijn!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Pieferd!!
Ik mag lekker naar huis!![]()
@SDB aan de kerstavatar wedstrijd!! Doh!!
Muts!! Ik bedoelde natuurlijk met je paint!! Ik dacht dat je daarom aan het frøbelen was geslagen misschien!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Had toch ook de verhalen wedstrijd kunnen zijn!
Yep! Al heb ik alleen sneeuw en een mutsje, andere users hebben hele originele. Maarja.
Why?
Jij had vorig jaar toch iets gewonnen, of heb ik het mis?
Oh ja, sorry. Zie ondertitelquote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!! Ik bedoelde natuurlijk met je paint!! Ik dacht dat je daarom aan het frøbelen was geslagen misschien!
Ja ik had vorig jaar magnetronsloffen gewonnen!!![]()
(die pas in juni aankwamen)
ik ben ook lekker thuis!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Pieferd!!
Ik mag lekker naar huis!![]()
@SDB aan de kerstavatar wedstrijd!! Doh!!
Ahw. Succesquote:Op donderdag 10 december 2009 17:56 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Deadlines, ik word gek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel tvp.crap in = crap out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |